Over de Fryske 2.5D-'wannabee'-R, en de XC

Gestart door Hiker, 19-01-2010 21:04:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Sbv

Citaat van: daytonawim op 15-09-2011 17:24:47
Ik denk dat het in een Sedan anders klingt...

Overigens Phil Collins klinkt super in dolby maar Mariah Carrey (o.i.d) moet je weer gewoon stereo  niet naar luisteren.

;D

daytonawim

Gelukkig staat " ome Phil " 90 % van de tijd, dat ik in de auto zit aan.

Het gekke is het verveelt mij nooit.

Die vent is gewoon goed.

Als ik de DVD van de vaarwel toer aan heb staan in huis, staat nou niet bepaald zacht en valt dochter leif
gewoon in slaap op de bank ;D ;D

Hiker

Citaat van: innocenti op 15-09-2011 14:31:03
Ik heb inmiddels Dynaudio in de V70 en ik hoef geen subwoofer. IK schroef de BAS instelling nu terug op de radio omdat de achterdeurspeakers meer dan voldoende BAS geven.

Kun je mij wat typenummers geven? Heb je alle 8 boxen vervangen?? Deuren, D-stijlen, dashboard?
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

daytonawim

Citaat van: Hiker op 15-09-2011 20:32:13
Citaat van: innocenti op 15-09-2011 14:31:03
Ik heb inmiddels Dynaudio in de V70 en ik hoef geen subwoofer. IK schroef de BAS instelling nu terug op de radio omdat de achterdeurspeakers meer dan voldoende BAS geven.

Kun je mij wat typenummers geven? Heb je alle 8 boxen vervangen?? Deuren, D-stijlen, dashboard?

Kijk hier eens kerel

http://www.jimrothe.com/volvo/volvo-dynaudio.html


innocenti

#394
Citaat van: Hiker op 15-09-2011 20:32:13
Citaat van: innocenti op 15-09-2011 14:31:03
Ik heb inmiddels Dynaudio in de V70 en ik hoef geen subwoofer. IK schroef de BAS instelling nu terug op de radio omdat de achterdeurspeakers meer dan voldoende BAS geven.

Kun je mij wat typenummers geven? Heb je alle 8 boxen vervangen?? Deuren, D-stijlen, dashboard?
Ik heb een orginele set ingebouwd. Deze bestaat idd uit 4 boxen en 4 tweeters met alle benodigde bevestigingsmaterialen. Ik heb m van een forumlid overgenomen. In het blog van Maartendeb staan foto's van de complete set met doos.

Pag 11 of 30 in zijn blog staan de foto's

innocenti

Citaat van: Sbv op 15-09-2011 17:30:09
Citaat van: daytonawim op 15-09-2011 17:24:47
Ik denk dat het in een Sedan anders klingt...

Overigens Phil Collins klinkt super in dolby maar Mariah Carrey (o.i.d) moet je weer gewoon stereo  niet naar luisteren.

;D
Zou het dan aan de muziekkeuze liggen? Oa System of a Down, Metallica, Tourniquet klinken in mijn oren echt beroerd op prologic. Wel altijd 3CH aan, dus met centerspeaker in het dashboard.

Hiker

mmmmmm, da's best duur voor een beetje knappe muziek, dat dynaudio.....zoveel was ik nou ook weer niet van plan te investeren......
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

daytonawim

Ik meen dat een setje nu te krijgen is voor iets van een kleine 500 euro

Sbv

Citaat van: daytonawim op 15-09-2011 21:00:01
Ik meen dat een setje nu te krijgen is voor iets van een kleine 500 euro
Dat was voor de S70, voor de V70 is het rond de 600-650 uit mijn hoofd.

Voor een stel goede speakers valt het best wel mee, koop ze allemaal maar eens los incl adapter ringen etc

daytonawim

Was die voor de V70 dan zoveel duurder, en je krijgt ook nog eens minder ........

Typisch Volvo

Hiker

Ik moet eerst maar eens sparen :(, dat Comet verhaal kost ook nog wat munten, en er zijn andere prio's, niet waar Sander  ;) ;D ;D
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Sbv

Citaat van: Hiker op 15-09-2011 22:22:08
Ik moet eerst maar eens sparen :(, dat Comet verhaal kost ook nog wat munten, en er zijn andere prio's, niet waar Sander  ;) ;D ;D
Psies, maar ja kan ook gewoon op je stalen velgen rijden in de winter, scheelt weer munten

Hiker

"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

elianmars

Geluid heb je al. Mooie wintervelgen niet. 1-1  :eusa_dance:

Hiker

Citaat van: elianmars op 15-09-2011 23:15:51
Geluid heb je al. Mooie wintervelgen niet. 1-1  :eusa_dance:

Dan heb je een paar posts gemist denk ik....of jij weet iets wat ik niet weet  :eusa_think:: dat m'n Comets verkloot zijn.....volgens velen als nieuw zouden ze heel mooi worden.....

Hopelijk vandaag een telefoontje dat ze klaar zijn....
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha