Ervaringen Estate Services Obdam

Gestart door PetersP, 28-01-2010 13:14:06

Vorige topic - Volgende topic

Ronin

jan piet

timokoorn

Ben er net weer eens geweest. Wat al geschreven word ik kom voor onderdelen en niet om een gezellig babbeltje. Ze zijn zakelijk maar zeer correct. Altijd goed advies. Heb zowel op hun website als in de shop gekocht. Zijn inderdaad wat stugger dan andere delen van NL.... Accepteer dit of niet..

Ik koop er zeker in de toekomst nog mijn spullen

Walter

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

cornelis-b

Inderdaad een opgraving ;D Maar ik kom ook nog steeds bij ES en als je er vaker komt zijn ze gewoon heel vriendelijk. Niks mis mee met dat volk. Ook via de webshop altijd correct qua levering en vandaag besteld = morgen in huis.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Dikkie

Ik ben zeer benieuwd, ik ga vrijdag ff die kant op
Huidig: V70 T-5 2.3 automaat 019 zwart 1998
Voorheen: V70 T-5 2.0 handbak 426 grijs 1997
Overige speelgoed: Suzuki Swift 2006, Yamaha XJ900S Diversion 1996, DAF YA126 1955, DAF YB626 1968, Dodge WC52 1945

Fred korn

Veel onderdelen bij hun vandaan gehaald persoonlijk op locatie of per post verstuurd .
Als ik vragen had kreeg dan een duidelijk antwoord .
Geen klachten over dit bedrijf .

kulk

Ik heb ook al regelmatig besteld daar via internet, altijd goed. Ook retourneren gaat goed, binnen een paar dagen heb je je geld weer terug.

Ook weleens langs geweest omdat ik een wielbout nodig had, kreeg ik gratis mee.

Zijn wel droge gasten daar inderdaad, maar vind ik prima, zeker als je zoals ik een import-amsterdammer bent en heel de dag al dat popie jopie gelul en grote bekken hoort ;)

UserID6342

Estate is een prima toko, en wat die grote bekken en popie jopie gelul betreft....

Dat stomme wijf bij het overschrijven, brrrrr

portlock

Vorige week vrijdag er geweest voor een kachelradiatortje. Bij de dealer 230 euro dus daar mooi laten liggen.
Heren opgebeld of er nog 1 was, netjes opzij gelegd voor mij en opgehaald die middag.

prima service daar
'06 V70R AWD Black Sapphire GT6     12-'16 / Heden
'98 V70R AWD Saffron AUT4             11-'13 / 12-'16
'94 855 T-5R Cream Yellow Handbak   10-'14 / Heden
'95 854 2.5 10v Wit Handbak            08-'15 / 10-'15

kulk

Citaat van: Dirk342 op 12-03-2015 07:40:45
Estate is een prima toko, en wat die grote bekken en popie jopie gelul betreft....

Haha, juist, dat bedoel ik!

Wat een muil joh

cornelis-b

Citaat van: kulk op 12-03-2015 08:25:46

Wat een muil joh

Leg eens uit want we missen hier geloof ik iets ;D ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Dennis1974

Goede service....bestel er vaker.

1x een bestelling gedaan..echter werd ik tijdens de bestelling gebeld door een vriend die het onderdeel had liggen. Ik sloot dus de pagina en ben niet verder gegaan met de afhandeling van betaling.

Ik werd toen later op de dag gebeld door iemand van Estate Service die mij melde het artikel te hebben opgestuurd en hij dus later pas zag dat ik nooit verder was gegaan met de bestelling. Ik had hem na het winkelmandje eigenlijk gesloten dus....

Hoe nu verder vroeg de man? Hij was echter zo correct en netjes dat ik het geld gewoon overgemaakt heb (ging niet om een groot bedrag) en een bovenste motorsteun rubber (PU) op voorraad kan nooit kwaad en raak ik anders ook wel weer kwijt.

Kortom....ik heb er goede ervaringen qua bestellingen en contact...onderhoud geen idee....doe ik zoveel mogelijk zelf.

Volvo 855 10v;
Volvo 855 2.3 T5;
Volvo 945 Polar 2.3 LPT;
Volvo 855 10v;

Dennis1974

Bij Nordicar heb ik echter momenteel minder ervaringen....niet om hun service...maar met de levering. Ik bestel ook daar regelmatig maar laatste 2 bestellingen komen niet meer aan.

Nu is er blijkbaar iets niet goed met administratie systeem ofzo...ik woon op Karveel 49-32 (wijk nummer 49 huisnummer 32...) dit vul ik al jaren bij elke bedrijf waar ik bestel in als Karveel 4932 en het gaat ook altijd goed...maar sinds een maand of 2 bij Nordicar niet.

Nordicar geeft PTT de schuld....PTT geeft aan dat admin. systeem bij Nordi niet klopt..iig wordt ik van kastje naar muur gestuurd...adres op uiteindelijke form eindigt bij PTT als Karveel 32 En die bestaat dus niet en vervolgens gaat het pakketje retour afzender.

Wel 4 weken op mijn geld moeten wachten maar ik kan er dus niet meer bestellen....jammer...want het zijn goede lui die me altijd goed helpen (telefonisch)

Volvo 855 10v;
Volvo 855 2.3 T5;
Volvo 945 Polar 2.3 LPT;
Volvo 855 10v;

kulk

Citaat van: cornelis-b op 12-03-2015 11:11:10
Citaat van: kulk op 12-03-2015 08:25:46

Wat een muil joh

Leg eens uit want we missen hier geloof ik iets ;D ;D

Totaal off-topic, maar goed:

Dirk was hier laatst in Amsterdam op het postkantoor om mijn auto op zijn naam te zetten, op het postkantoor werden we 'geholpen' door echt zo'n
typisch Amsterdams wijf met een grote muil waar je niet goed van wordt, in de tijd dat ze ons aan het 'helpen' was stond ze te 'praten' met iemand anders die 30 meter verderop in het postkantoor stond. Was nogal een schokkende ervaring voor onze Dirk :)