groepsbuy: carbonfolie wrapping motorkap

Gestart door mitchelli, 08-02-2010 08:05:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Jeff

Hoezo een 2de motorkap? Gewoon op je huidige motorkap doen, mocht je het niks meer vinden naar een tijd kan je altijd alles eraf halen. En je motorkap laten spuiten ben je ook meteen je steenslag kwijt ;D
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

sean850

Nee als ik het dan zat ben verkoop ik die motorkap gewoon  ;)

krijg je er in ieder geval nog iets voor terug.  ;D

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

peteRRR

Bigboy,s Carwrap.........jeetje.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Spin!

Ik heb nog een witte motorkap liggen...met een beetje schade  :eusa_shifty:

Misschien wel leuke basis om als 2e motorkap te gebruiken? Misschien ga ik er zelf wel wat van maken, schade an sich valt mee.

www.vm-parts.nl

Turbo-Geek

Citaat van: peteRRR op 08-02-2010 22:01:52
Bigboy,s Carwrap.........jeetje.
http://i48.tinypic.com/29w3luv.jpg
Groet.

Mooi gedaan, maar laat dan ook de velgen tenminste hoogglans polijsten of verchromen ........
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

cas

#36
Citaat van: big ben op 08-02-2010 19:35:16
Citaat van: mitchelli op 08-02-2010 19:34:30
Is volgens mij een honda aan het teken op de tank te zien ;D

cbr900 rr............... we gaan zijn off-topic jongens :police:

inderdaad een cbr 900 rr  ;D  met  ook juist, een kontje van een ander  :azn:   de r6   O, en neusje van een nieuwe kawa z1000 ( neusje kost net zoveel als 2 motorkappen wrappen  :eusa_doh:  )

back on topic !
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

mitchelli

Citeerhow does the foil hold up in a car wash?  what would be the cost of wrapping a C70 roof? €300 seems steep for just the hood.

Auto wassen kan de folie goed tegen. Wat een dak kost van de c70 zal ik even navragen.
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

mitchelli

CiteerWat is wraping eigenlijk ?

Sorry Marco voor het vergeten van een P. Helaas niet zo goed opgelet. Mijn spijt is groot.  carbon folie kan natuurlijk een motorkap niet verkrachten...letterlijk gesproken dan...

Nu graag weer on topic  :)
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Ronin

#39
Ik neem aan dat de motorkap vrij van eventuele roest moet zijn alvorens over de gaan tot het wrapen  :eusa_think:

cas

lijkt mij wel, en vrij van menselijk huid met restjes haar enzo  ;D   

roest gaat ook door als het wordt ingesloten voor zover ik weet. dus krijg je uiteindelijk bobeltjes/blaasjes.

wat ik me afvraag, stel Ronin maakt zijn kap nu roestvrij, plamuurt eventueele te grote gaatjes en schuurt dit voeldoende vlak.
moet die dan worden geconserveerd met een lak, of sluit de carbon ook volledig af voor evt vocht en vuil. Niet iedereen weet dat een plamuur of grondverf dus NIET afsluit voor vocht, er een tijdje mee rondrijdt, en daarom vaak de roest eronder weer begint.....
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

mitchelli

#41
Ik heb het al laten doen  :eusa_dance: Hier een foto.


In het echt ziet het er nog veel mooier uit.Op de foto is de structuur en de kleur niet echt goed te zien helaas...

betere foto`s volgen!

Wie volgt  :)
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

850 T5 Freak

Ziet er echt gaaf uit zeg  :o!!!!

maybe iets voor de CY?  :eusa_whistle:

Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

mitchelli

Zal bij jouw kleur ook echt dik staan volgens mij.   8)
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Turbobiker

Kap ziet er idd gaaf uit, maar nu vind ik die carbon raamband een beetje el-cheapo en die doet ook meteen afbreuk aan je kap...




Maar goed, wie ben ik...
De Tussenpaus