V70R in vracht uitvoering

Gestart door peteR_lpi, 12-02-2010 21:54:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

elianmars

Jee, ik ben al helemaal gelukkig met mijn cijfers, maar die van jou zijn nog  :eusa_drool: :eusa_drool:

Mooi resultaat!!  :eusa_clap: :eusa_clap:

-D©©©L-

Citaat van: peteR_lpi op 25-03-2011 22:10:14
Vandaag terug naar Fasttech geweest en nu zijn we op 331pk en 543nm uitgekomen :eusa_dance:,waarvoor mijn dank aan de mensen van Fasttech en aan JCviggen.Afr is niet gelogd.

http://img98.imageshack.us/img98/7807/scannen0027k.jpg

Uploaded with ImageShack.us



Leuk om de verschillen te zien.  :eusa_clap:

peteR_lpi

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Kan het niet uitdrukken hoe tevreden ik hier met ben.
Ludo heeft nog een foto waar de curves van vorige keer en nu samen staan.

Ludo


Jans Duiven

Citaat van: -D©©©L- op 25-03-2011 22:32:51
Citaat van: peteR_lpi op 25-03-2011 22:10:14
Vandaag terug naar Fasttech geweest en nu zijn we op 331pk en 543nm uitgekomen :eusa_dance:,waarvoor mijn dank aan de mensen van Fasttech en aan JCviggen.Afr is niet gelogd.

http://img98.imageshack.us/img98/7807/scannen0027k.jpg

Uploaded with ImageShack.us

http://img98.imageshack.us/img98/2970/scannen0024o.jpg http://img98.imageshack.us/img98/7807/scannen0027k.jpg

Leuk om de verschillen te zien.  :eusa_clap:


Doken ze daar ook achter de balie toen je kwam aanrijden?   ;D

Nice result!!

arjenT5R

tsja als je de grafieken zo in elkaar ziet staan... zou ik denk ik toch liever de eerste versie hebben
is veel mooier en geleidelijker de tweede versie is wat meer "rica"
Hak hier ben ik ram 330 pk kledder 450nm hoop rook en schakelen...

de nieuwe versie zal iig een stuk meer spektakel  geven  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

peteR_lpi

Citaat van: Hans Duiven op 25-03-2011 22:43:34
Citaat van: -D©©©L- op 25-03-2011 22:32:51
Citaat van: peteR_lpi op 25-03-2011 22:10:14
Vandaag terug naar Fasttech geweest en nu zijn we op 331pk en 543nm uitgekomen :eusa_dance:,waarvoor mijn dank aan de mensen van Fasttech en aan JCviggen.Afr is niet gelogd.

http://img98.imageshack.us/img98/7807/scannen0027k.jpg

Uploaded with ImageShack.us

http://img98.imageshack.us/img98/2970/scannen0024o.jpg http://img98.imageshack.us/img98/7807/scannen0027k.jpg

Leuk om de verschillen te zien.  :eusa_clap:


Doken ze daar ook achter de balie toen je kwam aanrijden?   ;D

Nice result!!

Deze morgend was ik voor hen daar,en ze zijn daar wel wat gewend.

peteR_lpi

Citaat van: arjenT5R op 25-03-2011 22:50:33
tsja als je de grafieken zo in elkaar ziet staan... zou ik denk ik toch liever de eerste versie hebben
is veel mooier en geleidelijker de tweede versie is wat meer "rica"
Hak hier ben ik ram 330 pk kledder 450nm hoop rook en schakelen...

de nieuwe versie zal iig een stuk meer spektakel  geven  ;D

Ik vind hem op dit moment veel sneller dan voorheen,en ook in de hogere toeren is het veschil duidelijk.

BenC70ES

Heel mooi resultaat Peter!    Je zal nu wel de grijns op je gezicht hebben die je een paar weken terug al verwacht had  ;D

Moet je nu nog iets aan je LPI aan laten passen?

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

peteR_lpi

Citaat van: BenC70ES op 25-03-2011 23:02:39
Heel mooi resultaat Peter!    Je zal nu wel de grijns op je gezicht hebben die je een paar weken terug al verwacht had  ;D

Moet je nu nog iets aan je LPI aan laten passen?

Ik rijd al een weekje terug op lpi,maar alles moet nog gecontroleerd worden,als het goed is komt er binnenkort een AFR meter in om alles te controleren,en dan maar hopen dat het goed komt op lpi.

jrkalf

Zijn deze runs ook gelijk op LPi gedaan, of alleen op benzine?
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

peteR_lpi

Citaat van: jrkalf op 25-03-2011 23:23:44
Zijn deze runs ook gelijk op LPi gedaan, of alleen op benzine?

alleen op benzine

peteR_lpi

Intussen heb ik er al een heel pak kilometers opzitten met de software van fasttech en deze bevalt me heel goed.

Verder is er de laatste maanden niet veel gedaan aan de V70(enkel het nodige zoals onderhoud,afr meter,draagarm,...),dit omdat eind juni de bliksem in ons huis is ingeslagen en ons huis gedeeltelijk is uitgebrand en de rest blusschade heeft.

Nu zondag ga ik naar de nordsleife met de V70,hopelijk is het niet te druk en kan ik de baan wat beter leren kennen.

peteR_lpi

Ik heb al heel lang dit topic van mijn V70R niet meer bij gehouden(door omstandigheden die meer prioriteit hadden)  en wil dit binnenkort eens volledig bijwerken,er is nog van alles aan de V70 verandert maar kom ik later op terug.
Nu had ik graag wat informatie van de specialisten hier gehad,mijn V70 gaat naar mijn gevoel niet meer zo als een speer ervandoor,hij gaat nog wel maar het duurt precies allemaal wat langer,ik heb ook de indruk dat de turbo druk veel langzamer word opgebouwd.Ik heb op het asje van de wastegate klep die door slakkenhuis zit redelijk wat speling,deze avond heb ik de downpipe eraf gehaald en wat fotos proberen te nemen,op de foto zie je precies dat de wastegate klep vanonder niet afdicht.
Verder heeft het asje van turbo wel wat speling en zijn de schoepen precies lichtjes vervormd,heb ik ook proberen te fotograferen.
Nu is mijn vraag wat denken jullie van deze foto's?En zou dit een groot vermogen verschil kunnen uitmaken?


Alvast bedakt gr Peter







peteR_lpi

Ik had al eerder gezegd dat ik eens een update van de V70R blog ging maken,hieronder ga ik de foto's zetten wat de reden is van 2,5 jaar niks posten en dan ook hetgene wat in die 2,5 jaar toch aan de V70R gebeurt is.
Ik heb alle rubbers en dergelijke van de ophanging vervangen,inclusief stuurhuis .
Dan heb ik ook nog een KW V2 set gemonteerd met ipd stabistangen.
Ik heb zowel voor als achter een veerpootbrug gezet.
Ik heb bougiekabels en andere ontstekingsdelen gemonteerd.
Ook is er een AFR en turbodruk meter geplaatst.
Er is boven en onder een motorsteun vervangen door een steun met volrubber(powerflex)
Dan heb ik enkele weken terug alle koelslangen vervangen door silicocen slangen behalve de 2 kachelslangen die zijn vervangen door oem delen.
Ook heb ik vorige week OVLOV inserts geplaatst.
Verder is er altijd het nodige onderhoud gedaan.


Afbraak uitgebrand huis na blikseminslag .



Begin nieuwe huis


ophangingsdelen en dergelijke,(draagarmen zijn onlangs alweer vervangen door oem delen).


KW V2 set


IPD stabi set


Veerpootbrug voor en achter +bougiekabels




AFR en TURBOdrukmeter,en een ledmetertje op originele lambda sonde


Onderste bak steun


Koelslangen




Toen ik vorige week naar de jaarlijkse keuring moest met de V70 even in de turbo gekeken omdat de V70 heel wat pk'tjes mist de laatste tijd,turbo versleten.
Nu was ik plannen aan het maken om turbo en distributie te vervangen kwamen er woensdag vreemde geluiden uit de versnellingsbak,toen zag ik het even niet zitten.Turbo,versnellingsbak,distributie,.....moeten vervangen worden,en wat met het blok dat 330000km ervaring heeft.

Word vervolgd,is sinds woensdag al weer heel wat verandert.