Bij wie heb jij hem laten chippen?

Gestart door Ronin, 27-02-2010 15:13:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Ludo

Citaat van: Turbo-Geek op 24-03-2010 19:50:43
Velen zullen me wel flamen maar ik vind de dyno resultaten veels te mooi om waar te zijn, zeker gezien de mods.

Ach, als je er iets negatief over zegt, krijg je berichten als jaloers... dat je er moeite mee hebt...  ::)
Iedereen denkt het zijne erover, mijn gedacht is nog steeds dat eerlijkheid nog altijd het langste duurt.
Lucht kan je overal kopen....

sas

Rica belooft 304 pk, allemaal lekker spannend, en theoretisch
wellicht haalbaar, maar is een fijne en verantwoorde tuning niet veel
belangrijker?

sas

#122
Misha ik bedoel dat die waardes niet zo hoog zijn als dat tg vermoed. En het minimale verschil is inderdaad logisch tussen de tuners. Dat is gewoon het maximaal haalbare als je de boel heel wilt houden. Je kan als tuner je eigen gevoel erin brengen, zodat de ene sneller aanvoelt ( mte ) dan de andere ( fasttech) terwijl ze het zelfde vermogen leveren onder aan de streep.

Heb het over een standaard turbootje he

JCviggen

Fasttech heeft wel met ruime voorsprong de hoogste uitdraai met een 19T gehaald in Goes. Dat was vast ook gefaked  ::) :eusa_wall:
Stage eleventy by backyard tuning


Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Emiel

Citaat van: JCviggen op 24-03-2010 21:02:39
Fasttech heeft wel met ruime voorsprong de hoogste uitdraai met een 19T gehaald in Goes. Dat was vast ook gefaked  ::) :eusa_wall:

Dan is die bank ook optimistisch... ;D

Turbo-Geek

Citaat van: sas op 24-03-2010 20:39:55
Rica belooft 304 pk, allemaal lekker spannend, en theoretisch
wellicht haalbaar, maar is een fijne en verantwoorde tuning niet veel
belangrijker?

Die 304 pk is al 23656745x aan bod gekomen en een kont verhaal, tenminste nooit echt bewezen en dat zijn ook niet de waardes die je daar op de dyno zal zien na het chippen.
Dat weet iedereen inmiddels en is oud nieuws.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Turbo-Geek

Citaat van: Emiel op 24-03-2010 21:09:20
Citaat van: JCviggen op 24-03-2010 21:02:39
Fasttech heeft wel met ruime voorsprong de hoogste uitdraai met een 19T gehaald in Goes. Dat was vast ook gefaked  ::) :eusa_wall:

Dan is die bank ook optimistisch... ;D

Dat was die bank ook Emiel, ook al tijden bekend .... Een heel stel zijn daarna naar Verhoeven geweest en toen lagen de waardes ook heel anders.
Feit blijft wel dat die van Scutten destijds flink wat vermogen maakte en meer dan de rest dus dat is een feit.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

JCviggen

Citaat van: Turbo-Geek op 24-03-2010 21:13:16
Dat was die bank ook Emiel, ook al tijden bekend ....

Nee hoor, de mannetjes die met de wiel-resultaten de krukas pk's berekenen waren dan optimistisch  ;D

Verhoeven is andere bank dus kan je geen wiel resultaten vergelijken.
Stage eleventy by backyard tuning


Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

sas

Pfffffff TG, ben je voor je partner net zo vermoeiend? Zit ik net lekker te forummen, kom jij met je klets heb ik er geen zin meer aan

Misha

Citaat van: sas op 24-03-2010 21:32:09
Pfffffff TG, ben je voor je partner net zo vermoeiend? Zit ik net lekker te forummen, kom jij met je klets heb ik er geen zin meer aan
Da's niet erg positief he ?

Dat kun jij beter...
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

sas

Haha soms heb je daar de kracht niet meer voor, bekend?
Maar nu is ie er ineens weer!! De Kracht

Henk855

Pfffffffffffffffffffff het gaat weer lekker ;D

Sjors, die zijn 2.5D bij fasttech heeft laten chippen en die nu als de brandweer gaat.
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

sas

Citaat van: sjors855 op 24-03-2010 21:36:04
Pfffffffffffffffffffff het gaat weer lekker ;D

Sjors, die zijn 2.5D bij fasttech heeft laten chippen en die nu als de brandweer gaat.

Top! Scheelt dat hè? Hoeveel pk heb je nu onder de kap? Dan niet gemeten op dieDyno hè, wel ff serieus hè

Henk855

Citaat van: sas op 24-03-2010 21:41:00
Citaat van: sjors855 op 24-03-2010 21:36:04
Pfffffffffffffffffffff het gaat weer lekker ;D

Sjors, die zijn 2.5D bij fasttech heeft laten chippen en die nu als de brandweer gaat.

Top! Scheelt dat hè? Hoeveel pk heb je nu onder de kap? Dan niet gemeten op dieDyno hè, wel ff serieus hè

Nee hoor niet gemeten maar volgens Dennis zou het niet maximaal zijn om de AT te sparen en volgens hem rond de 160 / 165 PK Een ding is zeker het is goed merkbaar.
Ik ben zeer tevreden en daar gaat het toch om? Al dat gezever van dat kan niet maar is het wel pfffffff merkt je er wat van en voel je meer vermogen dan dan geloof ik de woorden van een ervaren tuner, in dit geval Dennis van fasttech. Een ding is zeker mijn 2.5D gaat echt stukke beter / sneller als voor de tuning. Het vermogen komt veel mooier in bij alle toeren en zelfs met mijn roetbak krijg je de figuurlijke straatstenen om je oren, zelfs met de AT.

Sjors
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Ronin

Heb net een afspraak gemaakt bij Fasttech ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen  ;D