T-5r van cas, de spookrijder ((volvo verkocht! maar leuk speelgoed erbij ))

Gestart door cas, 07-03-2010 22:52:49

Vorige topic - Volgende topic

cas

Citaat van: thuur op 16-09-2010 21:50:00
Dat is de buitenste spoorstang/stuurstang/stuurkogel. Zal niet direct voor een trilling zorgen, maar wel voor onrustig weggedrag en het kan bestaande trillingen versterken.

Gr :D
ahh..

goed om te weten :-) 
inmiddels even een wissel gedaan om te kijken of andere wielen uitmaakt.... met goed gevolg. weg trilling.
wel staat mijn stuur niet recht.... ben bang dat toch de hobbel iets gedaan heeft. met de banden of velgen.

KIJK NOU!! dat kan toch niet.....
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

verburgh

StefanCJ

UserID6342

Mee blijven rijden Cas, heeft niemand ;D

maruska

OMFG Cas... da kan ech nie he..

weekend ff bellen, afspraak om bij te kleppen, en oplossingen vinden voor jouw banaantje ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

R o b

Die bak heeft ook een klepspoiler nodig zeg! Originele aub!  ;D

maruska

Rob, die hangt al jaren bij hem in de slaapkamer te wachten op montage :P
T-5R

hathü

Antraciet of zwart spuiten die velgen, aan de andere kant als je in je auto rijd zie je d,r niks van. ;)

cas

Citaat van: maruska op 18-09-2010 11:08:25
Rob, die hangt al jaren bij hem in de slaapkamer te wachten op montage :P

nou, ik was er idd zelf aan begonnen, maar drie weken geleden naar de spuiter gebracht die het in een weekje zou doen...... smsje is vd week eruit gegaan. maar nog geen antwoord.

heb overigens nieuw rubber onder de auto gezet. deze keer middenkeuze gemaakt. de Pilots waren dikke 200 e per stuk. en de wat meer onbekende 100 nog wat..... die had ik laatst. maar die plakken minder en ze maken herrie. dus ben ik voor een tussen oplossing gegaan, want financieel zat ik even minder..... maar een wereld van verschiL! zo stil, zo plakkerig, geweldig. stuur staat ook weer recht, geen trilling niets!!

kan alleen even niet op de naam komen? bridgestones? ik ga straks ff kijken wat er nou opstaat......

maruska

lol.. gatenkaasje cas ? :P
ik heb er nu deels Pirelli P Nero Zero onder.. bij de bandeninstallatie 175 eu, los bestellen en "iemand erom laten leggen", 120 eu per band.. goeie kleef, en prima rijgedrag

erop leggen dus regeltarief ^^
T-5R

cas

pfieeuw.... 120 erop laten leggen? vind ik een hoop geld. gebeurd hier voor 20 per bandje..

heb net een nieuw contactring gekocht, wordt steeds erger die lampjes en total mailfunction.

meteen een setje remblokken mee, had niet genoeg geld, en toen kreeg ik maar korting tot het geld dat ik bij me had wel genoeg was :-) !

leuke opmerking van de man achter de balie, Je hebt in ieder geval zeer zeker wel smaak! en of het een 2.0 of 2.3 was.  ;D

maruska

setje remblokken ? je had je blokken en schijven toch al gedaan ?
T-5R

cas

Citaat van: maruska op 22-09-2010 17:49:55
setje remblokken ? je had je blokken en schijven toch al gedaan ?

van de bus ja.....

of ook volvo? nee toch? hmmzz... maarja, ze zijn op. dus heb nieuwe  ;D

nee ik weet het weer, het moest al een lange tijd, maar ik wachte eigenlijk tot jij ging opgraden, en dan willde ik jouw setje nemen  8)

maruska

dus kilometers vreten.. hahaha
hier zelfde laken.. eerst ff lang ritje nog (voel ze al trekken van op-zijn), en dan setje BBK passen en bestellen..
T-5R

cas

gister maar even de remmen vervangen, meteen de bruine randjes wegepoetst! hoop dat het piepen daarmee weg is. oude blokken hadden nog een paar mm dus was wel nodig!

voor en na picca's  ;D

VOOR

NA

Contactring heb ik ook gedaan, dus geen totaal uitvallen van verlichting knippers etc meer met lampjes van abs en tracs aan, Maar begreep van een reactie van MEHN dat ik maar beter niet al te veel info hierover kan plaatsen, dus de fotos die daarbij horen doe ik maar niet  8)