T-5r van cas, de spookrijder ((volvo verkocht! maar leuk speelgoed erbij ))

Gestart door cas, 07-03-2010 22:52:49

Vorige topic - Volgende topic

arjenT5R

ehmmm iemand zin om een groupbuy te organiseren?
volgens mij loopt dat best en heeft bijna niemand zo'n ding!
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

cas

Citaat van: )()()sT op 26-07-2010 16:19:58
Gefeliciteerd ook  ;D

hihi dankje, probeerde het stilletjes voorbij te laten gaan, maar er schijnt zelfs een feestje in mn huis te zijn vanavond hoorde ik vanmiddag  ;D
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

maruska

cassie ! gefeliciteerd gozert ;D

"meer blauw op staat" neem jij wel heel letterlijk ^^
gaat mooi zo, en die bezorgdienst van ET werkt ook goed.. hahaha
ik ga binnenkort van start met de essentials.. blogje, wellicht goed idee :)

snel weer meet en eat !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

R o b

Zit de stoelverf er nog steeds goed op!?  :eusa_clap:

Volvo850 93

Hey Cas kun je iets merken aan je nieuwe motorsteun aan de onderkant!!!, heb pas bij mijn 854 de motorsteun aan de distr-kant vervangen en dat kon ik al goed merken

Mvg Dennie

maruska

heb ze inmiddels ook allebei vervangen, auto beweegt wat meer, voelt wat minder stil ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

cas

motorsteun onder merk ik weinig van, maar de oude was dan ook nog niet echt stuk.

wat ik vrijdag meemaakte.....

bracht mijn neef na 2maanden verblijf bij mij naar schiphol zodat hij weer naar australie zou vliegen. ik rij weer terug naar den haag, en er blazen een dikke audi en VW passat langs.... ik denk. ik volg de konijntjes...
ik tuf er een kilometer of 15 achteraan, ze drukken iedereen van de weg. opeens schiet er een golfje 3 tussen mij en de achterste dikke slee....
en die blijft maar plakken achter hen, en ik denk.... ach ik ga wel weer netjes doen. ik tuf door naar den haag. rij de 80 km zone in, en daarna wordt het 70 onder de bruggen bij het malieveld. daar geef ik toch altijd nog even gas tot de 100 ofzo, klinkt altijd leuk die tunnels.

ik rij tot het stoplicht en sta stil op de linkerbaan. rechts komt er een auto aan, en die stopt naast mij, terwijl er nog ruimte is voor hem. blijkt later die passat, met 2 keurige heren erin. raampje naar beneden, en ze tonen me een mooi zwart mapje met een politie badge....

U had de vaart er flink in. Jep, denk ik, in die tunnel ja.... sjips.... nouja. 30 te hard met correctie, ik geef gewoon toe. dit is toch wel een gevalletje directe invordering van rijbewijs zegt de 1, een piekje van 190 km per uur zegt de ander.WAAT?? roep ik... wanneer dan?
bij schiphol zegt de ander.... maar, ehmm... we staan nu bij den haag zeg ik zo. Ja, klopt zegt de ander weer. Ik zo van, nou zullen we de boel maar even aan de kant zetten, we houden het een beetje op hier.
Nou, meneer, we kennen de auto wel, als u nou iets voorzichtiger doet de volgende keer dan zit het wel goed.

geweldig, en bedankt he roep ik! en rij door met een grote glimlach op mijn gezicht.... en realiseer me ook opeens dat ik een groen t shirt aan heb met "polizei" erop....

lucky me, de volgende dag stond er iemand in de krant die met 210 zijn rijbewijs en auto kwijt was. ik kwam wel niet in de krant, maar vind dat niet zo erg...

daytonawim

Pffff das weer duidelijk een geval van mazzel hebben  8)

razorx

Citaat van: arjenT5R op 26-07-2010 16:22:14
Misschien ook leuk om zelf te maken.

cas

Citaat van: R o b op 27-07-2010 08:28:42
Zit de stoelverf er nog steeds goed op!?  :eusa_clap:

is me nog niet op gevallen dat er schade zit, dus dat is alleen maar goed  ;D

Citaat van: razorx op 01-08-2010 20:25:05

ik ga kijken of ik ze kan laten maken van RVS. stelt niet veel voor namelijk....  rvs hoef je niet te lakken. weer koste besparend. ben en blijf handelaar, moet er natuurlijk wel iets op verdienen  8)

razorx

Citaat van: cas op 01-08-2010 21:02:52
Citaat van: R o b op 27-07-2010 08:28:42
Zit de stoelverf er nog steeds goed op!?  :eusa_clap:

is me nog niet op gevallen dat er schade zit, dus dat is alleen maar goed  ;D

Citaat van: razorx op 01-08-2010 20:25:05

ik ga kijken of ik ze kan laten maken van RVS. stelt niet veel voor namelijk....  rvs hoef je niet te lakken. weer koste besparend. ben en blijf handelaar, moet er natuurlijk wel iets op verdienen  8)
Gelijk heb je.
Voor mij wordt het zelf maken, gewoon om de lol.
RVS lijkt mij ook de makkelijkste en beste keuze.

Daniel480

Sinds begin dit jaar heb ik er ook eentje ingezet. Snel zelf gemaakt. Het kraakt minder, maar dat was het ook vind ik  ;D

Danny

razorx

Citaat van: Daniel480 op 01-08-2010 21:28:06
Sinds begin dit jaar heb ik er ook eentje ingezet. Snel zelf gemaakt. Het kraakt minder, maar dat was het ook vind ik  ;D

Danny
@Casper: Sorry voor de zijstap.
@Danny, ik denk dat de bevestiging bij een eventueel zelf te maken model geoptimaliseerd kan worden:
Twee bouten vertikaal boven elkaar.

cas

miniupgrade  ;D

glaasjes van de kenteken verlichting maar eens schoongemaakt, en led plug en play erin gezet  :eusa_clap:

foto van resultaat in avond moet ik nog maken.

O!

heb ook een bezoekje gemaakt aan RICA  moet nog even terug, maar ehm.... ja. hij gaat hard. vooral die boost rond de 5000 .... oei....   :police:

cas

Nou, heb bij inmiddels voor project een extra zonnedak op de kop getikt. Ik vind die van mij een Beetje smerig overkomen. Beige bah... Ik zit te denken aan fris grijs of toch zwart. Zwart is wellicht te heftig in combinatie met de leren alacantra bekleding.

Bij aankoop heb ik ook een lmm meter en nog een vaak apparaatje weten te bemachtigen. Ik heb t nummer op het Bosch apparaatje gegogled en kwam erachter dat het de stappenmotor betreft. Rerelmatig wel wat over gelezen op het forum over het schoonmaken ervan. Deze kwam uit een t5r samen met de lmm die nog niet al te veel had gereden.

Ik zocht even op waar de stappenmotor zat en heb deze prefentief vervangen. Wat blijkt, de vorige eigenaar stoorde zich al jaren aan het feit dat de auto bij gas los nog even bleef bangen in de toeren. Ik stoorde me er ook aan maar las hier en daar dat je eraan moest wennen. Volvo tik. Nou , het is weg hoor!!! Heerlijk.... Apparaatje kost nieuw ongv 200 nog wat, maar ik zou Zeggen, het is de investment meer dan waard.

De lmm heb ik vandaag geplaatst nadat mijn oude ( uit 2002!) lmm weer een melding gaf. De kans bestaat natuurlijk dat hij de fout terecht geeft, maar ik wil het even zo proberen. Als deze t zelfde doet, dan gaan we dat ding in de uitlaat vervangen.... Hoe het die ook al weer.... Hmmzzz..

O! Poll ,

grijs ? Of zwart?