T-5r van cas, de spookrijder ((volvo verkocht! maar leuk speelgoed erbij ))

Gestart door cas, 07-03-2010 22:52:49

Vorige topic - Volgende topic

innocenti

Hoe bevalt na een maand rijden je veerpootbrug achter in je kofferbak? Merk je nu echt verschil in rijden/ trillen/ piepen?

elianmars

Citaat van: cas op 24-08-2010 19:18:11

Als deze t zelfde doet, dan gaan we dat ding in de uitlaat vervangen.... Hoe het die ook al weer.... Hmmzzz..

Lambdasonde?

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

cas

Citaat van: innocenti op 24-08-2010 19:47:49
Hoe bevalt na een maand rijden je veerpootbrug achter in je kofferbak? Merk je nu echt verschil in rijden/ trillen/ piepen?

nu je het zegt..... het trillen en piepen is nog steeds gewoon " weg " achterin dan he.... en in bochten komt hij toch wel minder omhoog achter.

voor die paar tientjes! zou ik het niet laten...

Elianmars

Ja, die bedoel ik!

Maruska,

Kom nou..... geel. je gaat toch niet met een gele hemel rijden. straks rijden er nog mensen met compleet gele auto rond!

Vandaag mijn klepspoiler naar mn spuiter gebracht..... geen zijn en geen tijd om het zelf te doen.......
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Ludo

Citaat van: cas op 26-08-2010 18:13:27

Kom nou..... geel. je gaat toch niet met een gele hemel rijden.

De oplettende lezer had wel door, dat je de hemel bedoelde.
Maar heel duidelijk was je nu ook weer niet.

Citaat van: cas op 24-08-2010 19:18:11
Nou, heb bij inmiddels voor project een extra zonnedak op de kop getikt. Ik vind die van mij een Beetje smerig overkomen. Beige bah... Ik zit te denken aan fris grijs of toch zwart.

;D

innocenti

Grijze hemel van een V70 erin. Heeft mn neef ook, staat heel erg netjes. Zorg wel dat je m compleet haalt met handvaten, binnenverlichting en opendakschuif.

Frankglt

Grappig, ik zie deze auto vaak staan als ik met tram 17 naar m'n werk ga. Staat in de Piet Heinstraat. Heb echter nooit een forumsticker kunnen ontwaren....

johan283

Citaat van: cas op 26-08-2010 18:13:27
Citaat van: innocenti op 24-08-2010 19:47:49

nu je het zegt..... het trillen en piepen is nog steeds gewoon " weg " achterin dan he.... en in bochten komt hij toch wel minder omhoog achter.

voor die paar tientjes! zou ik het niet laten...

Elianmars

Ja, die bedoel ik!

Maruska,

Kom nou..... geel. je gaat toch niet met een gele hemel rijden. straks rijden er nog mensen met compleet gele auto rond!

Vandaag mijn klepspoiler naar mn spuiter gebracht..... geen zijn en geen tijd om het zelf te doen.......

Zitten de gaten voor de montage van de VPB achter eral in?  ::)
Of heb je ze geboord?

cas

Citaat van: innocenti op 26-08-2010 21:09:38
Grijze hemel van een V70 erin. Heeft mn neef ook, staat heel erg netjes. Zorg wel dat je m compleet haalt met handvaten, binnenverlichting en opendakschuif.

past dat gewoon joh? Hmzz...

Veerpootbrug achter gebruikt de punten van t derde bankje, dus paar minuten werk!

En m'n forumssticker zit op de achterste zijruit :-)

Frankglt

Citaat van: cas op 27-08-2010 20:49:37

Ahhh, vandaar! Ik zie jouw auto vaak alleen maar in een flits van voor- of achterkant. Moet gewoon 's een keertje gaan kijken, woon er 3 minuten lopen vandaan....

innocenti

Veerpootbrug achter gebruikt de punten van t derde bankje, dus paar minuten werk!

Ja past 1:1. Ik heb m bij Verwijst gehaald voor hem. Deel uit het schuifdak is de vervelendste om over te zetten. Rest gaat vrij snel.

cas

Citaat van: innocenti op 28-08-2010 20:50:10

Ja past 1:1. Ik heb m bij Verwijst gehaald voor hem. Deel uit het schuifdak is de vervelendste om over te zetten. Rest gaat vrij snel.

mooi!! dacht al... hoe dan straks met de sunvisors.... die zijn dan nog beige geel achtig. ik ga op zoek naar een opendak versie! wat was jij kwijt voor de hele set?

heb je een foto van het geheel?  ::)  contrast met zwart leer lijkt me heeeeel mooi..

Zit trouwens te denken om de gele te verlagen binnenkort. las een hoop over een eibach pro kit. mijn schokbrekers zijn echt op dus die moeten ook nieuw....

voor en achter eibach en wat voor schokkers ?  of een KW schroefset.... ikkuh niet weten. Wie sprak ik nou aan op een meeting met een Gele die verlaagd was....

Rob was jij dat? hoe zit dat bij jou?

innocenti

Ik heb al vaker gehoord/ gelezen dat je auto met Eibach veren niet tot nauwelijks verlaagd wordt. En wil je met of zonder nivomats verder? Nivomats kan je verlagen met bussen, te koop bij ET. Werkt goed.

Ik zou je keuzes een beetje van je budget af laten hangen. En hoeveel comfort wil je overhouden

cas

Citaat van: innocenti op 29-08-2010 15:07:29
Ik heb al vaker gehoord/ gelezen dat je auto met Eibach veren niet tot nauwelijks verlaagd wordt. En wil je met of zonder nivomats verder? Nivomats kan je verlagen met bussen, te koop bij ET. Werkt goed.

Ik zou je keuzes een beetje van je budget af laten hangen. En hoeveel comfort wil je overhouden

zonder nivomats... comfort maakt me niet zo heel veel uit. ik zit te denken aan een schroefset omdat ik dan evt kan afstellen met de hobbels bij mij in de straat. Eibach dus maar niet. ik zit al lager dan normaal omdat het een t5-r is, en omdat die set gaar is :-)  wil wel in 1 keer rondom nieuw.... budget....

tja... schroefset van onbekend merk op MP doet iets van 400? dus goed spul ergens rond de 700? wil geen rommel... las ook iets over dus een nieuwe KW set versie II.

innocenti

Ik ging in de EIbach vergelijking al uit van het verlaagde onderstel. Tov standaard verlaagd Eibach 20-25mm en is daarmee ongeveer gelijk aan het Volvo sportonderstel.

Voor de looks is een schroefset ultime. Succes