T-5r van cas, de spookrijder ((volvo verkocht! maar leuk speelgoed erbij ))

Gestart door cas, 07-03-2010 22:52:49

Vorige topic - Volgende topic

jrkalf

Citaat van: cas op 25-02-2011 14:47:31
nee!! dat wist jij nog niet... dacht dat ik dat had geappd.

nergens in geen enkel filliaal op voorraad  :eusa_wall:  en moet echt wel nieuw, aangezien bij nadere inspectie ik daar ook erg natte slangen heb.

dus... alleen demontage dan maar ben ik bang. en wat rommelen aan andere dingetjes. later mss de DP van maruska even wisselen?

is goed, ik wilde er eigenlijk rond 9am / 915am al zijn. Hoe laat schuif jij aan?
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

cas

Citaat van: jrkalf op 25-02-2011 14:56:34

nergens in geen enkel filliaal op voorraad  :eusa_wall:  en moet echt wel nieuw, aangezien bij nadere inspectie ik daar ook erg natte slangen heb.

dus... alleen demontage dan maar ben ik bang. en wat rommelen aan andere dingetjes. later mss de DP van maruska even wisselen?

is goed, ik wilde er eigenlijk rond 9am / 915am al zijn. Hoe laat schuif jij aan?

O, er al zijn. vroege vogel jij!  zijn we voor 6 uur terug denk je?
kan natuurlijk op eigen gelegenheid terug  :eusa_think:   maar samen rijden is altijd leuker.

Wat voor tijdelijk Dicht goedje zal ik in mn auto kieperen, van die vieze korrels, of dat stroperige spul?
Ben zo bang dat ik meer dichtstop dan dat ik wil met die rotzooi. Maar moet er voorlopig nog even mee rondrijden ben ik bang.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

jrkalf

Citaat van: cas op 25-02-2011 15:12:26

kan natuurlijk op eigen gelegenheid terug  :eusa_think:   maar samen rijden is altijd leuker.

Wat voor tijdelijk Dicht goedje zal ik in mn auto kieperen, van die vieze korrels, of dat stroperige spul?
Ben zo bang dat ik meer dichtstop dan dat ik wil met die rotzooi. Maar moet er voorlopig nog even mee rondrijden ben ik bang.

Je wil er geen rotzooi in stoppen. Pak iets van een plaksel wat je op dat scheurtje kan plakken wat hard word. Je wil zo veel mogelijk van buitenaf die scheur dichten, niet geen modderen met spullen in je motor koelkanalen, dat kost je je motor!
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

cas

Citaat van: jrkalf op 25-02-2011 15:22:27
Citaat van: cas op 25-02-2011 15:12:26

Je wil er geen rotzooi in stoppen. Pak iets van een plaksel wat je op dat scheurtje kan plakken wat hard word. Je wil zo veel mogelijk van buitenaf die scheur dichten, niet geen modderen met spullen in je motor koelkanalen, dat kost je je motor!

dacht ik al. scheur kan ik niet dichten, zit ergens onder onder.... dan maar  water bijgieten om de zoveel tijd. of dopje los draaien. Minder druk, perst ie het er minder hard uit.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

jrkalf

En... doet je voorschakelweerstand het een beetje lekker?
shRek is verkocht!
---

Teddy81

Ik heb het even gemist, maar wat is er kapot? Misschien vulcaniseertape eromheen draaien? Ervan uitgaande dat het een slang is.

jrkalf

Citaat van: Teddy81 op 25-02-2011 16:09:13
Ik heb het even gemist, maar wat is er kapot? Misschien vulcaniseertape eromheen draaien? Ervan uitgaande dat het een slang is.
Nee, het is geen slang. Hij heeft een scheurtje op een raar plekje in z'n radiateur zitten. Aan de bovenkant, maar wel net ergens onder weg, dus hij moet de helft demonteren om er überhaupt bij te kunnen.

Dus.... als hij nu even de onderdelen had gehad waar we op hoopte, dan had hij morgen met mij een radiateur uit de alter-I gebouwd en in z'n T-5R gestopt.
shRek is verkocht!
---

Teddy81

Aaaaah, ik snap m. Warm maken en eitje tegenaan gooien. Heb het zelf nooit geprobeerd, maar schijnt te werken! ;D

maruska

dat doe ik altijd met de koekepan.. maar die blijft dan ook echt goed dicht ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

jrkalf

Cas heeft een probleempje met z'n nieuwe voorschakelweerstand heb ik inmiddels begrepen... Sterkte Cas... en met de multiriem van de bus ;D
shRek is verkocht!
---

grijzev70tdi

Citaat van: cas op 25-02-2011 14:41:45

http://i849.photobucket.com/albums/ab55/casperdenhaag/3f8372f7.jpg

Dat ding heeft Arjen (antraciet) ook op zijn 850 zitten zag ik vanmiddag bij de APK. Zat al te kijken wat het was. Van de onsteking, maar wat is het precies?

Groet Jasper
Grolsch, het klinkt al lekkerder

verburgh

peteRRR

Citaat van: grijzev70tdi op 25-02-2011 18:13:17

Dat ding heeft Arjen (antraciet) ook op zijn 850 zitten zag ik vanmiddag bij de APK. Zat al te kijken wat het was. Van de onsteking, maar wat is het precies?

Groet Jasper

Dat rode ding is de bobine en dat zwarte kastje de voorontsteking.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

grijzev70tdi

Citaat van: verburgh op 25-02-2011 18:18:19
Een MSD blaster bobine 48.000 volt ;)
En wat is hier het voordeel van dan? Betere vonk?

Citaat van: peteRRR op 25-02-2011 18:18:26
Citaat van: grijzev70tdi op 25-02-2011 18:13:17

Groet Jasper

Dat rode ding is de bobine en dat zwarte kastje de voorontsteking.

Groet.

Dank u :D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

peteRRR

Ja samen met de juiste bougie kabels en de juiste bougies moet het een betere vonk geven.

Maar de meningen zijn hier over verdeeld. ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla