T-5r van cas, de spookrijder ((volvo verkocht! maar leuk speelgoed erbij ))

Gestart door cas, 07-03-2010 22:52:49

Vorige topic - Volgende topic

arjenT5R

even nadenken, als je koppeling niet goed zou werken hydraulisch gezien kan ie nooit later op gaan pakken hooguit eerder of helemaal niet. In de zin van dat ie dus niet meer ontkoppelt
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

jrkalf

Citaat van: arjenT5R op 22-02-2011 00:46:50
even nadenken, als je koppeling niet goed zou werken hydraulisch gezien kan ie nooit later op gaan pakken hooguit eerder of helemaal niet. In de zin van dat ie dus niet meer ontkoppelt
ga slapen aap.

Je hebt gelijk, dat had ik ook met de rooie, hij bleef in de versnelling zitten.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

cas

whooeehaaaaa!  t golfje doet het weer!

wie o wie  ;D
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

verburgh

Citaat van: cas op 23-02-2011 17:32:03
whooeehaaaaa!  t golfje doet het weer!

wie o wie  ;D
Wat was het nou ???

cas

starrrrt onderbreker toch wel  :eusa_wall:  ook al kreeg ik prut op de bobine, er werd toch nog iets ergens onderbroken. Had zelf even de zekering 18 even moeten doormeten, dan had ik het ook wel kunnen vinden. Maarja...

ik zag het niet meer zitten, t was koud buiten, regen. en had er gewoon niet zin in....

Nu maar hopen dat het beesje blijft rijden, want ik vond eng veel flessen water IN de auto bij het leegruimen op de stort. en een flesje stopleak....  dus misschien dat er tocht iets is met koppakking of radiator.

Zusje even uitleggen wat de rooie lampjes betekenen, en hoe en wanneer ze vloeistofpeil kan checken.

Dank allen voor meedenken  ;)

maruska

fijn cassie.. toch weer een familielid op de weg :)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

jrkalf

Cas, hoe staat het met de voorbereidingen voor Zaterdag?

• Ik ben er klaar voor.
  • De sloop belg staat op z'n plek
  • Ik heb de wekker vast gezet.
  • shRek heeft er zin in.
  • Er komt nog een mannetje of 4-7 klussen, dus een volle bak.
  • shRek krijgt ook wat liefde: ecubox wand en het turboluchtfilterhuis
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

cas

Citaat van: jrkalf op 24-02-2011 00:27:12
Cas, hoe staat het met de voorbereidingen voor Zaterdag?

• Ik ben er klaar voor.
  • De sloop belg staat op z'n plek
  • Ik heb de wekker vast gezet.
  • shRek heeft er zin in.
  • Er komt nog een mannetje of 4-7 klussen, dus een volle bak.
  • shRek krijgt ook wat liefde: ecubox wand en het turboluchtfilterhuis

Ik ga MEE!  ;D

ben errrrr klaar voor  :eusa_dance:

jrkalf

Genoeg frisse olie en KVS bij je ? Er vanuit gaande dat je wel wat gaat verliezen namelijk.
We Appen wel even hoe wat en hoe laat.
shRek is verkocht!
---

maruska

"ApppppR"

En App even wat je nieuwe speelgoed is ja... pfff, beetje achterhouden voor de haagse broederschap ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

cas

ook preventief begonnen aan de voorschakelweerstand. alleen, ik zie een nogal groot verschil. Op de oude originele, zit onderop door de ankerplaat heen met pinnetjes verbonden met het blokje? dat ronde ding.

op de nieuwe zit er niets.. Zou dat ingebouwd zitten? deze weerstand komt van een nieuwe complete set af.
heb m maar wel gewoon dr opgezet, en zometeen maar inbouwen. Spannend!  :eusa_shifty:

jrkalf

Cas, hoe is het gegaan met je 2x 6842411, 2x 6842413, 2x 6842414 bestelling? Is het gelukt om ze te bemachtigen?
shRek is verkocht!
---

cas

nee!! dat wist jij nog niet... dacht dat ik dat had geappd.

nergens in geen enkel filliaal op voorraad  :eusa_wall:  en moet echt wel nieuw, aangezien bij nadere inspectie ik daar ook erg natte slangen heb.

dus... alleen demontage dan maar ben ik bang. en wat rommelen aan andere dingetjes. later mss de DP van maruska even wisselen?

peteRRR

Ik zou er eerst zeker van zijn of dit goed is met de voor ontsteking en dan gaan testen.

Ik hang dan ook geregeld zonder schoom aan de fhone om sommige dingen te vragen om ploef paf te voor komen.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Jack v

Citaat van: peteRRR op 25-02-2011 14:48:46
Ik zou er eerst zeker van zijn of dit goed is met de voor ontsteking en dan gaan testen.

Ik hang dan ook geregeld zonder schoom aan de fhone om sommige dingen te vragen om ploef paf te voor komen.

Groet.
mee eens
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.