T-5r van cas, de spookrijder ((volvo verkocht! maar leuk speelgoed erbij ))

Gestart door cas, 07-03-2010 22:52:49

Vorige topic - Volgende topic

jrkalf

Citaat van: cas op 27-01-2011 21:19:51
Citaat van: StefanCJ op 27-01-2011 21:15:58
Tsjonge Cas ... Ach, weet je, laat het spuiten maar zitten, das best veel moeite  ;D Gewoon lekker zo`n grijze erop. Geel met grijs, kan best toch?

;D

dat KON best... toen mn dak nog wat grauw grijzig was van t "weer" maar dat gaat nu niet meer lukken!
zal even kijken of er een spuiter op korte termijn een klusje 607 wil doen.

Ik ben wel geinteresseerd in de kosten van wat spuitwerk. Zodra je het weet... ik moet nog wat 421 spuitwerk laten verrichten. Nare steenslag op de bovenkant van m'n spatbord gehad deze week.... en m'n achterklep moet grondig zoals je weet.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

cas

maarrr.... heb dus niet stilgezeten hoor. dat kan ik niet.

ik heb mn wiellagerset rechtsvoor vervangen. ( zelf ja! ) oei...dat viel tegen eij... gelukkig had ik een garage met alles van snapon tot mn beschikking.... op dop 36 na. daar kreeg ik een sleutel van  ;D  kan ook. maar dan moet je niet al alles loshebben gehaald, want hoe hou ik de boel tegen  :eusa_wall:  zooi terug bouwen, en op de rem.

terug bouwen is trouwens echt 20 minuten werk  :eusa_shhh:

lokatie foto en after foto....

Ook ben ik begonnen aan het plaatsen van mijn MSD bobine, gewoon. omdat die mooi rood is  8) 

de oude steun wat aanpassen tussen de bankschroef, eerst oude bobine erafgeslepen. en de nieuwe geplaatst!
nog even geen foto van onder de kap, die was ik vergeten in mijn haast.

hier de setup

de vooronsteking heb ik nog niet vervangen, denk ook niet dat het nodig is. vind het al niet meer nodig eigenlijk.
kan weinig aan stuk lijkt mij.... en wacht al sinds ( ff gechecked)  begin DECEMBER op dat kleine pokke ding. een kleine 2 maanden. ze moeten em nog uitvinden geloof ik  :eusa_wall:

t OBD uitleesblokkie was bij mij op 1 of andere manier ( eigen schuld) tussen de multiriem ge-dingest...
dus een nette opgezocht, schoongemaakt. en alsof er niets is gebeurd!

Auto is inmiddels ook uitgelijnd, niet dat er heel veel uit te lijnen viel. t stond vrij netjes en binnen de grenzen, was gezellig, samen met Maruska geweest. daarna nog een nieuwe voorruit laten plaatsen bij carrglass.... ik niet in dit geval ellaas... Maruska. wat een Vieuw, zo mooi  :-*

nog meer gedaan? vast wel, maar kan het me nu even niet zo herinneren.

o!! slotloze v70 deurgrepen gekocht! zoals eerder vermeld. een strak bovendek met airbag. de oude is wat lelijk gekruld en er zit een gaatje in. ( nog niet geplaatst)

een raamstijlmeterding erbij gekocht, en vandaag 2 meters van vdo. turbodruk (tot 1,5 b  hoop genoeg) en een olietemp meter.
nu nog 1 gat op te vullen. met .... volt? AFR?

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

ulkeman

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

elianmars

Citaat van: cas op 27-01-2011 21:36:09

o!! slotloze v70 deurgrepen gekocht! zoals eerder vermeld.

En die spuit je gelijk mee, als je met de dakspoiler bezig bent?  :eusa_whistle: ;D

cas

ja goed he! Ulkeman  :D

O,

vergeten, heb ook de  BCV boost Control Valve vervangen. preventief.

EN de shortshifter geplaatst....  :-\  ik kan er niet aan wennen, dus die gaat er weer uit morgen.

en in de verkoop Wie o Wie !! wil em kopen. 35,-  die 5 minuten montage is geen leugen. het is echt klus van niets.

Elianmars,

hoe raadt je het zo  ;D  is wel de bedoeling, alleen zit ik er weer van alles bij te bedenken, en wil nu al weer de hele auto doen. dacht aan de achterklep greep.... maar is nogal een gedoe. dus ga kijken of ik morgen een spuiter kan vinden die eerst de greepjes en de spoiler kan en wil doen op korte termijn, en voor een nette prijs natuurlijk.

zou toch en wonder zijn he.... Cas met spoilert  ;D

Thijs T5

Hey cas,

Heb er ook een tijdje over nagedacht bij mij, en mijn keuze zou ook Olietemp, Turbodruk en AFR zijn.

Zijn eigenlijk toch de meest belangrijke dingen (als je dynamo kapot is merk je het snel genoeg)

En inlaat en uitlaat temp is leuk om te zien maar jah meer voor erbij.

AfR waarschijnlijk de belangrijkste van de drie

Groet Thijs

ulkeman

afdeling dalfsen

fbm

Citaat van: cas op 27-01-2011 21:53:07
EN de shortshifter geplaatst....  :-\  ik kan er niet aan wennen, dus die gaat er weer uit morgen.

:eusa_eh:

Ik ben er juist erg blij mee  :eusa_dance:

cas

Citaat van: fbm op 27-01-2011 22:18:49
Citaat van: cas op 27-01-2011 21:53:07
EN de shortshifter geplaatst....  :-\  ik kan er niet aan wennen, dus die gaat er weer uit morgen.

:eusa_eh:

Ik ben er juist erg blij mee  :eusa_dance:

heb em zojuist verkocht aan Ulkeman  ;D

nee, ik dacht even, ja leuk. maar nee.... na 2 dagen proberen.

fbm

ulkeman

afdeling dalfsen

Teddy81

Citaat van: ulkeman op 27-01-2011 22:54:01
ja nogmaals bedankt he :D

ga kijken of het mij wel bevalt ;)

En als jij m niet wilt mag je m naar mij doorschuiven! ;D

crazychrisje

goed bezig!
Altijd mooi de actie foto's tijdens het sleutelen!

cas

V70geRwin