T-5r van cas, de spookrijder ((volvo verkocht! maar leuk speelgoed erbij ))

Gestart door cas, 07-03-2010 22:52:49

Vorige topic - Volgende topic

cas

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Teddy81

Ziet er goed uit Cas, en bedankt dat je even foto's voor me hebt gemaakt! ;D
Ik heb bij mij overigens die extra ringen weg gelaten. Vond het clipje er wat stroef op gaan en was bang dat je dat in het schakelen ook zou merken. Toen ben ik zelf maar tot de conclusie gekomen dat die ring er zit om het rubber van de originele bussen te beschermen en dat dat bij messing niet nodig is. Dus heb ik ze achterwege gelaten. Ik weet niet wat de juiste manier is, maar we hebben het dus wel beiden anders gemonteerd.
Mijn veerpootbrug zit hetzelfde zoals jij hem nu ook gemonteerd hebt. En ik laat hem lekker zo zitten. Heb hem in ieder geval niet hoeven verwijderen toen ik de paravent eraf haalde om de schutbord steun te vervangen. Zal wel goed zijn denk ik. ;D

Laterrrrr

jrkalf

shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

cas

Citaat van: jrkalf op 14-02-2011 22:49:29
Cassie, ik heb 6 BMW injectoren in huis liggen.

daar heb ik niets aan.... ik heb n volvo Jelle  :-\
hoef er maar 5....

Maar even zonder dollen. Die steun gaat er morgen nog uit. vind et niets! iemand interesse? anders druk ik het materiaal er gewoon uit.

schakelbussen merkbaar beter! rammeltje is weg  ;D :eusa_dance:

jrkalf

pas op dat je niet je motorsteun beschadigt, dat doe je namelijk zo...
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

verburgh

jrkalf

Citaat van: verburgh op 14-02-2011 23:23:21
Bmw injectoren zijn ook gewoon van bosch ;)
Het was ook meer een grapje onder ons.
We houden even gezellig een ultrasoon party tesamen en stoppen dan gelijk de injectoren van een race bmw van een maat van me in het sopje. Die dingen zijn in 24jaar nog niet gereinigd, lijkt me een mooi begin om het nu eens te doen.
shRek is verkocht!
---

verburgh

Citaat van: jrkalf op 14-02-2011 23:28:07
We houden even gezellig een ultrasoon party tesamen en stoppen dan gelijk de injectoren van een race bmw van een maat van me in het sopje. Die dingen zijn in 24jaar nog niet gereinigd, lijkt me een mooi begin om het nu eens te doen.

Ow haha, cas is opzoek naar nieuwe dus vandaar ;D

cas

Citaat van: verburgh op 14-02-2011 23:29:48
Citaat van: jrkalf op 14-02-2011 23:28:07

Ow haha, cas is opzoek naar nieuwe dus vandaar ;D

mwwoaah... ja ach witte mogen er wel in hoor maar ergens ook niet echt nodig. ;D

golfje heeft nieuwe bobine en nog niets doen! ik wordt gek!

nieuwe bobine, nieuwe kabels, nieuwe rotor en rotorkap. en nog niet starten. er komt 12 volt NAAR de bobine. dan lijkt het mij dat er geen startonderbreker actief is toch?

wellicht de computer die de instpuiting van de injectoren doet.... of de voorontsteking.
verdomd, je koopt een rijdende voor 500,- en ik heb er nu al 200 ingestopt  :eusa_wall:

verburgh

cas

Citaat van: verburgh op 14-02-2011 23:35:35
Wat voor golf is het?

D riem niet gebroken :-\

nee, heb even gespiekt onder de kap,  ;D die zit er nog. als hij versprongen is, dan zou hij wel een beetje lopen toch?

golfje 2, injectie  bah....

elianmars

Citaat van: cas op 14-02-2011 23:38:42
Citaat van: verburgh op 14-02-2011 23:35:35
Wat voor golf is het?

D riem niet gebroken :-\

nee, heb even gespiekt onder de kap,  ;D die zit er nog. als hij versprongen is, dan zou hij wel een beetje lopen toch?

Nou, dat hoeft dus helemaal niet. De riem van mijn V70 classic was ook versprongen (lag er nog netjes op), maar de boel zat inwendig wel in elkaar. Startte dus ook niet meer.

Maar hopelijk is er bij de Golf iets simpelers aan de hand  :eusa_pray:

cas

O....

hoe kan ik dat checken, of ga ik me nu begeven op grond wat ik beter niet kan doen .....  bij versprongen riem moet ie wel vonken. heeft zon ding al een nokkenassensor?  vast niet.

heb wel wat beters te doen ( bijv mn motorsteun er weer uitpeuteren)

verburgh

cas

Citaat van: verburgh op 14-02-2011 23:43:06
Golf heeft vrijloop net als opel ;)

ja, merk het al. niet mijn grondgebied  ;D

O, dat slaat op de nokkenassensor... dus niet nodig....