velgen gespoten...

Gestart door rolvio, 25-03-2010 20:05:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jrs2k3

Zelfde kleur als die van mij :)


Jans Duiven

Citaat van: Turbo-Geek op 25-03-2010 20:13:58
Waarom niet eerst ff die velgrand netjes afgeschuurd ?


+ 1

Dan kan je ook de binnenzijde van de velgrand reinigen en effen maken. Je loopt dan minder kans op het langzaam leeglopen van de band(en).

tackle

én je hoeft lekker nix af te plakken!!

rolvio

Citaat van: tackle op 26-03-2010 15:28:31
én je hoeft lekker nix af te plakken!!

heb ik ook niet hoeven doen  ;D ;D ;D

tackle


rolvio

Totaal resultaat:









De kleur van de velgen is Motip 510870.

Henk855

Staat hem goed alleen die groene ventiel dopjes zou ik heel snel vervangen voor zwarte.

Sjors
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

)()()sT

Netjes hoor...
Als ik de eerste eigenaar (of zelfs leaserijder) was geweest van de auto had ik de gasinbouwer afgeschoten met die dop in het scherm  :evil: ;)

henry classic v70

Citaat van: )()()sT op 26-03-2010 23:01:29
Netjes hoor...
Als ik de eerste eigenaar (of zelfs leaserijder) was geweest van de auto had ik de gasinbouwer afgeschoten met die dop in het scherm  :evil: ;)

Wat mij is opgevallen over de plek van de gasvuldop is dat deze op de latere modellen bijna niet meer op die plek zitten (in het scherm). Je ziet ze het meest zitten bij de 855 en heel enkel bij de v70, waarom zou voor die plek zijn gekozen eigenlijk? Heeft dat wellicht te maken met de kortste afstand naar het aansluitstuk van de tank of zou er een andere reden voor zijn?
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Turbo-Geek

Gewoon gemakzucht van de inbouwer, minder werk.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

elianmars

Kleur van de velgen is mooi!  :eusa_clap:



Ik zou zelf nooit een wagen met de gasdop op die plaats kopen. Ongelofelijk dat dat ooit geaccepteerd is  :eusa_wall: :eusa_wall:

rolvio

Eigenlijk is er maar 1 plek waar dat ding hoort: bij/naast benzine vulopening. Heb ik ooit ergens eens gezien, prachtige oplossing...

)()()sT

In Belgie zie je dat vaker, in Nederland doet men dit niet volgens mij. Let wel dat je dan altijd met een verloopstuk moet tanken.

Ludo

Citaat van: )()()sT op 27-03-2010 15:45:35
In Belgie zie je dat vaker, in Nederland doet men dit niet volgens mij.

Je bedoeld vast andersom.
Ik heb het enkel bij Nederlandse auto's gezien.

)()()sT

Hmmmm, ik ken eigenlijk geen Ollander ermee. Die Belgische V70 2.5T van een oud forummer (Ricardo??) had het ook.