velgen gespoten...

Gestart door rolvio, 25-03-2010 20:05:04

Vorige topic - Volgende topic

Sven850

ik zou veel liever iedere keer een verloop stukje erop schroeven dan die dop die ik nu op mijn auto heb :(
XC40 T4 Recharge

Ludo

Citaat van: )()()sT op 27-03-2010 19:58:37
Hmmmm, ik ken eigenlijk geen Ollander ermee. Die Belgische V70 2.5T van een oud forummer (Ricardo??) had het ook.

Oeps, je bedoeld bij de benzinedop.
Ik was in de war met het achterscherm.  ;D

Ludo

Citaat van: Sven850 op 27-03-2010 19:59:49
ik zou veel liever iedere keer een verloop stukje erop schroeven dan die dop die ik nu op mijn auto heb :(

Je kan dat ten alle tijden laten veranderen hoor.

tackle

Citaat van: )()()sT op 26-03-2010 23:01:29
Netjes hoor...
Als ik de eerste eigenaar (of zelfs leaserijder) was geweest van de auto had ik de gasinbouwer afgeschoten met die dop in het scherm  :evil: ;)
Dat had ik dus bijna gedaan. Ik zei nog zo, in de bumper. Maar nee, vol in het achterscherm. Kl..tz.kken

D-J

Mmm....das een idee voor een van mn wintervelgen...daar zit een nare roestplek op.
V70 T-5D

UserID6342

Citaat van: tackle op 29-03-2010 11:55:33
Citaat van: )()()sT op 26-03-2010 23:01:29
Netjes hoor...
Als ik de eerste eigenaar (of zelfs leaserijder) was geweest van de auto had ik de gasinbouwer afgeschoten met die dop in het scherm  :evil: ;)
Dat had ik dus bijna gedaan. Ik zei nog zo, in de bumper. Maar nee, vol in het achterscherm. Kl..tz.kken
Dan is het heel simpel, als ik de auto kom ophalen en heb duidelijk gezegd in de bumper en ik zie daar me auto staan met een vuldop in het scherm dan heeft die gast dus echt een heel groot probleem. a)Hij had moeten bellen of iets dat hij dat niet kan maken met een dop in de bumper b)Dan had ik een keuze gehad en nu kan die dus gewoon zien hoe die het doet, maar die dop gaat daar weg en de schade wordt door hem hersteld. Al kwam de onderste steen boven, maar ik zou daar dus echt nooit mee akkoord zijn gegaan op welke manier dan ook.

-D©©©L-

Citaat van: )()()sT op 27-03-2010 19:58:37
Hmmmm, ik ken eigenlijk geen Ollander ermee. Die Belgische V70 2.5T van een oud forummer (Ricardo??) had het ook.

;)

sjarrel2

Iemand enig idee wat zoiets gemiddeld extra moet kosten bij lpg inbouw, een vulnippel naast de benzinedop?

)()()sT

Nooit bij stilgestaan dat D©©©L dat had  8)
Maar dat is ook een Belgische wagen  ;)

DirkT?

Bij de X40 reeks hebben ze hier goed over nagedacht en affabriek ruimte vrijgelaten achter de tankklep (tenminste één iets wat wel goed doordacht is bij deze auto's)

Een beter stukje huisvlijt met die velgen, goed gedaan, zo hou je weer centen over voor wat anders.

rolvio

ja, het volgende zit er al weer aan te komen: schijven en blokken voor  :eusa_eh: :eusa_eh: :eusa_eh:

francois

heb vandaag ook mijn velgen gespoten kleur van een bekende japaner kwam het korste bij de kleur grijs metalic
heb het wel met een compresser gedaan
randen mooi opgeknapt
blanke lak er over en wachten tot het droog is ik denk 2 dagen
daarna monteren   :eusa_dance:

wibo nog bedank voor de kleur code