Volvo 850 T5 Wit

Gestart door white850t5, 28-03-2010 22:18:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mehn

#45
15G heeft zo'n beetje een maximum van 270pk aan de krukas. Met een 3"downpipe misschien nog een paar pk meer.

Bij een 16T ligt het eraan welke 16T je hebt. De 16T met rechte flens (van bijv. de 850R MT) of die met een schuine flens (van bijv. een C70). Met de laatste kan je er wat meer uithalen.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Turbo-Geek

Citaat van: *JL* op 29-03-2010 14:12:42
Citaat van: )()()sT op 29-03-2010 10:16:04
Citaat van: white850t5 op 29-03-2010 10:07:12
De 310 pk was uit de vorige 850 T5-R , en waren de cijfers van de vorige eigenaar.
Doen jullie dit omdat ik nieuw ben, of hebben jullie gewoon de gewoonte om op maandag ochtend je frustraties op het web te posten.

Natuurlijk niet, je bent van harte welkom hier!
Maar er zijn hier een hoop mensen die kunnen lezen en schrijven met de 850/*70.
Net zoals een discussie dat je met een 16T ver over de 300 pk kan gaan, terwijl bij ~280 pk in de normale setup de koek ver op is. Dat zijn gewoon feiten, en dat heeft er niks mee te maken dat mensen jaloers zijn, of ongelovig etc. etc.


Over wat soort Pk's wordt dan gesproken wiel pk's of krukass pk's of is het het beide niet mogelijk met een chippi, 3inch dp en 15g of misschien een 16T.

Krukas Pk's, is ook het enige wat een beetje hout snijd want dat is waar mee geadverteerd wordt en dus het enige vergelijkings materiaal is.
Wielpk's zeggen niet alles over de motor want de aandrijving is hier ook bepalend dus het wordt er niet allemaal duidelijker op.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Ruup

jammer van de t-5r... maar je witte roffel is ook mooi :D Hopelijk veiligere km's dan je vader ;) en welkom op het forum
Gr. Ruben

white850t5


white850t5

t5-R waren overigens niet de waarden van mij , maar van de vorige eigenaar. Het zal waarschijnlijk krukas pk's zijn. En hij had katalysator remove volgens mij.

Maar inderdaad , bij Rica bij de site word al beweert dat je bij 1 simpele chip 300+ zou hebben, fasttech is er ook zo 1.

Turbo-Geek

Fasttech claimed dat volgens mij niet hoor .... (chip alleen)
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

innocenti

t-5r komt me bekend voor. Ergens in de zomer van 2007 gebeurt? Bij ja heb ik in Helmond de auto zien staan bij een handelaar waar ik een bumper gehaald heb en een spiegel. Hij was m aan het opknappen.

white850t5

weet iemand hoe de 18" (originele) wielen van de oudere c70 heten? Een mentor heeft een c70 t5 met die velgen eronder. Zal ook mooi staan onder de witte volvo.

Turbo-Geek

Citaat van: innocenti op 29-03-2010 19:52:42
t-5r komt me bekend voor. Ergens in de zomer van 2007 gebeurt? Bij ja heb ik in Helmond de auto zien staan bij een handelaar waar ik een bumper gehaald heb en een spiegel. Hij was m aan het opknappen.

Ik zou niet blij zijn om me auto zo te zien zonder dat ik wist dat hij dergelijke geschade heeft gehad ......
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

white850t5

Citaat van: innocenti op 29-03-2010 19:52:42
t-5r komt me bekend voor. Ergens in de zomer van 2007 gebeurt? Bij ja heb ik in Helmond de auto zien staan bij een handelaar waar ik een bumper gehaald heb en een spiegel. Hij was m aan het opknappen.

Dat klopt inderdaad, het is iets voor de zomer van 2007 gebeurd, een handelaar in regio  rotterdam had hem gekocht. Hij wilde hem volledig opknappen.
Hij is wel gereviseerd want hij rijd weer rond. Maar waar?

innocenti

In Helmond dus. Naam van het bedrijf schiet me niet te binnen.

white850t5

wat een toeval. Ik weet zeker dat het dan de t5-R van ons moest zijn. Als je meer weet hoor ik het graag.

)()()sT

Citaat van: white850t5 op 29-03-2010 19:43:39
t5-R waren overigens niet de waarden van mij , maar van de vorige eigenaar. Het zal waarschijnlijk krukas pk's zijn. En hij had katalysator remove volgens mij.

Maar inderdaad , bij Rica bij de site word al beweert dat je bij 1 simpele chip 300+ zou hebben, fasttech is er ook zo 1.


Nietes ;)

Citaat van: Turbo-Geek op 29-03-2010 19:50:05
Fasttech claimed dat volgens mij niet hoor .... (chip alleen)


Juistem ;)

Turbo-Geek

Btw, het is een T-5R .... Zou je eigenlijk moeten weten, gezien de geschiedenis binnen de familie ;)
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

white850t5

#59
Wat maakt dat nu uit iedereen weet toch wat ik bedoel,
Wel altijd licht geraakt zeg, door een typfout.
Sorry