nieuw hier

Gestart door trevjans, 05-04-2010 21:06:03

Vorige topic - Volgende topic

trevjans

Citaat van: blauweroffel op 01-05-2010 23:02:24
Citaat van: Jeff op 01-05-2010 22:59:29
Citaat van: blauweroffel op 01-05-2010 22:55:07
Machinekamer blinkt weer mooi!
Maar vervang de grijze dop op koelvloeistofreservoir wel door een groene (elferink, enter heeft er genoeg)
de grijze willen nog wel een scheuren

groet

BR
Heb het aangegeven, dat was wel de bedoeling inderdaad. verder moeten we de koplamp wiswas nog een keer fixen want een motortje draait niet lekker en de andere maakt alleen een geluid. Wat het precies is, zijn we nog niet achter maar de bekabeling was volgens mij ook niet helemaal lekker aangezien de boel soms een eigen leven ging leiden.

heb nog eens goed gekeken op de laatste foto naar de grijze dop, zit er vlak onder de bovenkant al een begin van een scheur? ("zwart streepje")

BR

er zitten meerdere kleine scheurtjes in . .  Jeff had idd aangegeven om deze te vervangen, dus dat is het eerste wat aangepast gaat worden :)

Misha

Zouden die barstjes verdwijnen als je de dop groen spuit ? :eusa_think:
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

blauweroffel

vroeg mij trouwens af: waarmee heb je de machinekamer schoon gemaakt?

BR

blauweroffel

Citaat van: Misha op 01-05-2010 23:20:02
Zouden die barstjes verdwijnen als je de dop groen spuit ? :eusa_think:

Nee, maar die gaat vanzelf groen spuiten ;D

BR

trevjans

lekker aan het werk geweest . . .  ehum Barry, Jeff en Jeff de volgende keer met een zonnetje he  8)

voor >

na >

close up

blauweroffel

welk spul heb je nu gebruikt? (remmenreiniger?)

BR

Jeff

Citaat van: blauweroffel op 01-05-2010 23:22:16
vroeg mij trouwens af: waarmee heb je de machinekamer schoon gemaakt?

BR
Middeltje van de Lidel, Dasty en nog een of ander middeltje van Barry. Alles mooi met de schuurspons en een borstel proberen schoon te maken. Het grootste gedeelte is er wel af, maar hier en daar zitten nog wel wat plekjes wat even schoon gemaakt moet worden. Maar het weer was niet echt lekker vandaag dus daar komen we nog even op terug.

Maar ben er zeker van overtuigd dat het een mooie Alter 1 gaat worden! ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

blauweroffel

Ik wil het ook nog doen, maar ik heb het idee dat het een tijdrovend klusje is. (bovendien heb ik 2 machinekamers te reinigen..
Heb je nog onderdelen losgehaald?

BR

trevjans

Citaat van: blauweroffel op 01-05-2010 23:29:00
welk spul heb je nu gebruikt? (remmenreiniger?)

BR

Lidl W5 spul . . .

blauweroffel

Er valt hier in ieder geval eer te behalen......

Jeff

Citaat van: blauweroffel op 01-05-2010 23:35:12
Ik wil het ook nog doen, maar ik heb het idee dat het een tijdrovend klusje is. (bovendien heb ik 2 machinekamers te reinigen..
Heb je nog onderdelen losgehaald?

BR
Helemaal niks, gewoon alles inspuiten. Emmer met beetje warm water, alles beetje laten intrekken en dan naar 3 a 5 minuten alles schoon borstelen met beetje water. En vooral goed boenen. :)

Voor het mooie zou je alles even goed moeten afspuiten met een tuinslang, alleen hadden wij dat op dat moment niet bij de hand.
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

blauweroffel

Citaat van: blauweroffel op 01-05-2010 23:40:42

Voor de oplettende kijker: dit is een gedateerd plaatje, ik heb een groen dop op ...... ;D

BR

850estatetdi

was wel gezellig ff vanmiddag alleen erg jammer van al die natte regen ze moeten is droge regen zien te vinden

Jeff

Citaat van: blauweroffel op 01-05-2010 23:40:42

http://i36.tinypic.com/rbbqx4.jpg

Dat ga je echt wel mooi schoon krijgen, zou zeggen begin eens met Dasty en W5 van de Lidel, zorg voor een Emmer met beetje warm water en een goeie borstel en schuurspons en ga voorzichtig aan de slag. Dan moet het helemaal goed komen denk ik. ;)

Suc6

blauweroffel

ik zal je zt resultaat laten zien

groet

BR