"Van Ster naar T-5R"

Gestart door beunmaat, 08-04-2010 18:32:02

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Citaat van: Freakybaby op 16-05-2010 12:43:19
Misschien is het een stukkie geruststelling van mezelf, maar ik heb toch altijd het idee dat een dief liever voor een nieuwere auto zonder alarm gaat dan voor een oude met alarm.
Worden er dan nog nieuwe auto's geleverd zonder alarm ? ;D

arjenT5R

Citaat van: beunmaat op 16-05-2010 18:13:43
neuh... dat wist ik echt niet :P

Heb daar eigelijk nooit echt opgelet..haha.

Ik zag vandaag ook dat er FRL in plaats van NL in mijn kenteken staat aan de achterkant, buiten het feit dat dit echt niet kan in Zeeland vroeg ik me af of het wel legaal is?

wahahahahhahahahahha dat heeft lang geduurt ;d
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

elianmars

Citaat van: arjenT5R op 16-05-2010 19:39:34

Ik zag vandaag ook dat er FRL in plaats van NL in mijn kenteken staat aan de achterkant, buiten het feit dat dit echt niet kan in Zeeland vroeg ik me af of het wel legaal is?

Weet jij daar meer van, Arjen?  ;D

Ongelofelijk dat iemand zo een dashboardkastje kan mishandelen  :eusa_wall: :eusa_wall:

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

beunmaat

Citaat van: arjenT5R op 16-05-2010 19:39:34

rotvent.... als straf heb ik je imbus 7 en je remslangloshaalsteeksleutel geleend ;D

morgen maar eesn het stickertje eraf peuteren..ben blij dat ze me nog niet hebben aangehouden :P

elianmars

jrkalf

Beun, prutsert.... kijk nu eens naar de foto's in je aller eerste posting....:

shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

R o b

Freakybaby

Citaat van: Dirk342 op 16-05-2010 19:33:18
Misschien is het een stukkie geruststelling van mezelf, maar ik heb toch altijd het idee dat een dief liever voor een nieuwere auto zonder alarm gaat dan voor een oude met alarm.

Het meerendeel zelfs.. Vrij weinig lease hokken met alarm, omdat ze toch alleen WA verzekerd worden.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

UserID6342

Citaat van: Freakybaby op 17-05-2010 08:47:18

Het meerendeel zelfs.. Vrij weinig lease hokken met alarm, omdat ze toch alleen WA verzekerd worden.
Dat zou natuurlijk kunnen, is mij onbekend om eerlijk te zijn.  Maar ik bedoel gewoon standaard af fabriek, daar hebben de meeste nieuwe auto's toch al alarm ingebouwd zitten ?

Freakybaby

Citaat van: Dirk342 op 17-05-2010 08:53:53
Citaat van: Freakybaby op 17-05-2010 08:47:18

Dat zou natuurlijk kunnen, is mij onbekend om eerlijk te zijn.  Maar ik bedoel gewoon standaard af fabriek, daar hebben de meeste nieuwe auto's toch al alarm ingebouwd zitten ?

Nou, bij het rijtje auto's dat ik met pa heb bekeken staat het toch meestal op de optielijst voor een 1500-4500 euro. Zijn nieuwe auto's in de prijscategorie 35-45k euro.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

beunmaat

1 ding weet ik wel, ik ben dat tering ding nu al beu...stond net weer te loeien!

Ik sloop het spul er vanmiddag van tussen...dit is geen doen, je kan hem niet fatsoenlijk uitzetten  >:(

jrkalf

Wat voor alarm heb je? Volvo original of zo, dealer inbouw?
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

beunmaat

zon klote gemini apperaat...ik heb al heel de handleiding doorgelezen. Met 1 druk op de knop zou het alarm eraf moeten zijn.
Maar na 1 minuut ofzo gaat hij weer af, je hebt niet eens tijd om die auto optekrikken :-\

SirRutte

Vaak moet je even de deur open doen om te zorgen dat het alarm zichzelf niet heractiveert. Dat is een veiligheidsoptie voor het geval je per ongeluk je alarm uit zet bij het achterlaten van de auto.