shRek! Oud lijf, jong hartje

Gestart door jrkalf, 08-04-2010 19:09:22

Vorige topic - Volgende topic

cas

Citaat van: jrkalf op 22-06-2011 23:14:14
Citaat van: daytonawim op 22-06-2011 23:11:49
Ik heb er nog wel ergens een paar van chrysler liggen van rond 1985, kreeg je bij je infinity geluidsset.
normaal komt de audio van de FM band of uit de mp3 iphone aan de Parrot.... Maar dit is gewoon gaaf. Uiteraard spaar ik alleen de Volvo serie ;D

blij dat jij er blij mee bent  ;D 
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

hanss850

Citaat van: jrkalf op 22-06-2011 22:52:28
Citaat van: Teddy81 op 22-06-2011 22:46:40
Welke draad moet aan welke pool Jelle? Ik ga exact hetzelfde doen als jij hebt gedaan, en wel morgen denk ik! Dus als ik weet welke draad waar moet, dan ben ik ontzettend geholpen.
;D
schattebout, kijk een goed op je MSD er staan plus en minpolen getekend bij de aansluitingen. Het lijkt me dat dit je wel gaat lukken;D

En ik deed het niet vandaag, ik ken Murphy.. Ik heb hem de wetten geleerd, ik moet morgen vroeg werken. De auto rijdt nu nog en daar gaan we niet aan prutsen tot ik rustig de tijd heb.

Jelle bij mij zit ie er al weer op, door geen foto's maken had ik tijd over om er aan te werken
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

jrkalf

Citaat van: hanss850 op 23-06-2011 00:17:48
Citaat van: jrkalf op 22-06-2011 22:52:28
Citaat van: Teddy81 op 22-06-2011 22:46:40
Welke draad moet aan welke pool Jelle? Ik ga exact hetzelfde doen als jij hebt gedaan, en wel morgen denk ik! Dus als ik weet welke draad waar moet, dan ben ik ontzettend geholpen.
;D
schattebout, kijk een goed op je MSD er staan plus en minpolen getekend bij de aansluitingen. Het lijkt me dat dit je wel gaat lukken;D

En ik deed het niet vandaag, ik ken Murphy.. Ik heb hem de wetten geleerd, ik moet morgen vroeg werken. De auto rijdt nu nog en daar gaan we niet aan prutsen tot ik rustig de tijd heb.

Jelle bij mij zit ie er al weer op, door geen foto's maken had ik tijd over om er aan te werken
mooi.

Loopt je auto nu beter?
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

hanss850

gister laat nog klein stukje gereden dacht toen van wel. maar zal vandaag even echt een stukje rijden en daarna hoor je het wel

werkse vandaag
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

UserID6342

De muziek is al geweldig Jelle, daar kan het al niet meer op kapot ;D ;D

jrkalf

Citaat van: Dirk342 op 23-06-2011 07:37:30
De muziek is al geweldig Jelle, daar kan het al niet meer op kapot ;D ;D
precies! Gelijk daarnet 70km op de teller gezet en lekker het magneetbandje afgeluisterd. Alle 12 heerlijk nep :)
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

UserID6342

Ben benieuwd hoe die klinkt in de 760.  Rivers of babylon is meer uit die tijd ;D

jrkalf

Kom maar eens op de koffie, of zondag naar de tourrit ;)
shRek is verkocht!
---

peteRRR

Citaat van: jrkalf op 22-06-2011 23:10:34
Citaat van: peteRRR op 22-06-2011 23:01:22
Haha,die Ted,...welke draad moet aan welke pool  ;D ut zijn maar 2 draadjes.

Positief gretig zoals altijd. :eusa_clap:

En vonken als een tierelier zo,n MSD natuurlijk. ;)

Groet.
je zal ze maar omgedraaid hebben en die 40K volt gaat verkeerd om door het systeem....

Helemaal waar,dat willen we niet,maar het mooie is dat Ted instaat is zelfstandig een motorblok wissel te doen wat veel

omslachtiger is dan een MSD dingetje,en dat ie een bodemloze honger heeft naar positieve verbetering voor de auto en dat

schemerde door in z,n vraag van hoe en wat. ;)

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

cas

Citaat van: peteRRR op 23-06-2011 08:18:40
Citaat van: jrkalf op 22-06-2011 23:10:34
Citaat van: peteRRR op 22-06-2011 23:01:22
Haha,die Ted,...welke draad moet aan welke pool  ;D ut zijn maar 2 draadjes.

Positief gretig zoals altijd. :eusa_clap:

En vonken als een tierelier zo,n MSD natuurlijk. ;)

Groet.
je zal ze maar omgedraaid hebben en die 40K volt gaat verkeerd om door het systeem....

Helemaal waar,dat willen we niet,maar het mooie is dat Ted instaat is zelfstandig een motorblok wissel te doen wat veel

omslachtiger is dan een MSD dingetje,en dat ie een bodemloze honger heeft naar positieve verbetering voor de auto en dat

schemerde door in z,n vraag van hoe en wat. ;)

Groet.

:angel:  mooi gesproken

Teddy81

Respect Peter, mooi gesproken inderdaad!

Inmiddels kan ik melden dat het monteren van die MSD géén plug&play is! Dat had ik wel min of meer verwacht.

cas

Citaat van: Teddy81 op 23-06-2011 10:12:28

Inmiddels kan ik melden dat het monteren van die MSD géén plug&play is! Dat had ik wel min of meer verwacht.

deze MSD wordt gebruikt op meerdere autos Ted  ;D 

of bedoel je het preppen van je kabel?

Teddy81

Citaat van: cas op 23-06-2011 10:30:54

Nou ja, ik moest ook mijn bobinekabel aanpassen, dat verwacht ik nou niet direct. Maar goed, het werkt! ;D

jrkalf

Citaat van: Teddy81 op 23-06-2011 11:29:56
Citaat van: cas op 23-06-2011 10:30:54

Nou ja, ik moest ook mijn bobinekabel aanpassen, dat verwacht ik nou niet direct. Maar goed, het werkt! ;D
Dat is een van de weinige dingen die juist heel goed beschreven staat. Ik neem aan dat het geen probleem opleverde...
shRek is verkocht!
---

Teddy81

Nee, geen problemen mee gehad idd! Werkt allemaal als een tierelier! ;D