shRek! Oud lijf, jong hartje

Gestart door jrkalf, 08-04-2010 19:09:22

Vorige topic - Volgende topic

855T5+

Citaat van: jrkalf op 13-02-2014 21:58:19
Verkoopdraad: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,68901.msg1480543.html#msg1480543

Heb'm gezien en gereden. Mooie complete, bijzondere auto met jong hart. Is bij toeren > 2500rpm serieus veel sneller en alerter dan mijn eigen (standaard) T5 automaat. Op LPG G3 ook nog eens! Voelt verder als 380k, maar is alert als nieuw. Bijna nieuwe motor en turbo doen wel wat. Verder nog eens overcompleet in de spullen. Zo bezien is 4k-euro nog niet eens zo gek! Ben benieuwd wie er mee aan de haal gaat, net op tijd voor de 20 jaar T-5R meeting dit jaar.
Volvo: Mutatis Mutandis

jrkalf

Citaat van: 855T5+ op 13-02-2014 22:57:56
Citaat van: jrkalf op 13-02-2014 21:58:19
Verkoopdraad: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,68901.msg1480543.html#msg1480543

Heb'm gezien en gereden. Mooie complete, bijzondere auto met jong hart. Is bij toeren > 2500rpm serieus veel sneller en alerter dan mijn eigen (standaard) T5 automaat. Op LPG G3 ook nog eens! Voelt verder als 380k, maar is alert als nieuw. Bijna nieuwe motor en turbo doen wel wat. Verder nog eens overcompleet in de spullen. Zo bezien is 4k-euro nog niet eens zo gek! Ben benieuwd wie er mee aan de haal gaat, net op tijd voor de 20 jaar T-5R meeting dit jaar.

Veel dank Maarten voor de proefrit en het delen van de ervaring.

Verder vergeten te melden: Er zit een Parrot MKi9200 carkit in. Netjes aangesloten op het interne audio circuit.

Jelle
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

jrkalf

Dankzij mijn goede connecties bij Volvo Hooftman.... alvast een sneak preview gekregen van wat er staat te wachten:

shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Sbv

Mooi Jelle,

Ik mis nog privacy glas of komt dat er achteraf in ?

jrkalf

Citaat van: Sbv op 14-02-2014 12:40:09
Mooi Jelle,

Ik ben er nog niet over uit of ik het wil doen. Privacy glass was overigens geen fabrieksoptie bij de security line volgens mij. Er was iets conflicterends. Achteraf gezien ook blij dat ik dat niet heb gedaan. Die kleur is echt maffiazwart. Misschien een lichtere variant op een later moment, maar voorlopig eerst rijden.
shRek is verkocht!
---

jrkalf

Bij deze blazen we dit prachtige verhaaltje uit. shRek is verkocht aan een liefhebber en deze heeft vandaag mijn stal verlaten. Het ga je goed oude makker. De komende 5 jaar mag je achterkleinkind me veilig op de weg houden.

shRek is verkocht!
---

elianmars

855T5+

Volvo: Mutatis Mutandis

The Demon

Dat de nieuwe eigenaar/liefhebber er nog veel mooie kilometers mee mag maken.

Is hij actief/heeft hij zich al aangemeld op het forum?

Groet,
The Demon.

jrkalf

Het is een forum lid, maar geen frequent poster. Ik laat het aan hem om het topic verder op te pakken, of deze te laten wissen.

-- http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,69155.0.html --
shRek is verkocht!
---

arjen850

Citaat van: jrkalf op 14-02-2014 13:01:51
Citaat van: Sbv op 14-02-2014 12:40:09
Mooi Jelle,

Ik ben er nog niet over uit of ik het wil doen. Privacy glass was overigens geen fabrieksoptie bij de security line volgens mij. Er was iets conflicterends. Achteraf gezien ook blij dat ik dat niet heb gedaan. Die kleur is echt maffiazwart. Misschien een lichtere variant op een later moment, maar voorlopig eerst rijden.

Mijn broertje heeft em een aantal weken terug ook ontvangen, en ja in de 0 procent nog :D
Staat toch wel mooi hoor dat donkere glas, vanuit de fabriek zo bestelt..

en heb nou niet de illusie dat je met een R zo'n D6 het snot voor de ogen rijdt :eusa_snooty:

jrkalf

Citaat van: arjen850 op 27-02-2014 21:59:44
Mijn broertje heeft em een aantal weken terug ook ontvangen, en ja in de 0 procent nog :D
Staat toch wel mooi hoor dat donkere glas, vanuit de fabriek zo bestelt..

http://i60.tinypic.com/29pqe15.jpg

http://i60.tinypic.com/2q3t82x.jpg

http://i58.tinypic.com/kxgti.jpg

en heb nou niet de illusie dat je met een R zo'n D6 het snot voor de ogen rijdt :eusa_snooty:

Bij een volle batterij is het met 640nm een super sprintertje, daar trek je met een R echt heel snel mee weg.
Maar spot mij noog nu een D6 die gebruik maakt van de FM radioband?

Wat betreft de blindering, ik heb echt geen moeite met het ontbreken ervan. Ik vind het prima zo.
shRek is verkocht!
---

jrkalf

Topic heropent. Herr Ambunicht gaat het stokje overnemen. :)
shRek is verkocht!
---

ambunicht

Beste lezers,

Ik zal me even voorstellen hier! Sinds een week ben ik de gelukkige eigenaar van shRek!
Waarom er niemand me voor is geweest, is mij geheel onduidelijk, maar daarvoor dank!

Wat een geweldige 1000 km aan proefritjes heb ik er opzitten. Een waar feest van rustig toeren en voelen van brute kracht.

Zelf reed ik al jaren in een 2.5 10V met bijna 500.000 km en deze is in de familie gebleven. Van shRek en met name Jelle's aandacht voor deze  T-5R ga ik heel veel rijplezier hebben.

Zelf heb ik al wat auto's gerestaureerd, Fiat 500,600,850 en 2 Amazon's waarvan 1 in concoursstaat.
Ook onderhoud ik motoren en als nickname lijkt het me niet lastig te raden wat mijn vak is.

Eigenlijk ben ik niet zo'n poster en hoop dan ook niet vaak hier iets te posten over technische gebreken.
Wel hoop ik uitsluitend positieve ervaringen uit te wisselen en ben van plan om naar de R-meeting te komen op 17 Mei a.s.

Jelle ik zal goed voor je oude monster zorgen en de aandacht geven die hij verdient!

Vriendelijke groet Gerben

Ewout Schalkwijk

Citaat van: ambunicht op 07-03-2014 20:57:35
nickname lijkt het me niet lastig te raden wat mijn vak is.

Als ik de nick goed versta begrijp, hoop ik niet dat je je zelf tekort doet met die naam.
Aan de andere kant: je hebt hem zelf gekozen, dus dat zal wel goed zitten.

Gefeliciteerd met shRek. Dat je er nog veel plezier aan mag beleven.

Ewøut

Edit: raar Nederlands
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein