Klein/Groot...De putjes werden kraters.. 850 t5.

Gestart door peteRRR, 18-04-2010 17:17:29

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Pookknoppen heb ik zat, meer als geld hahahaha, je komt maar trekken hiero ;D ;D

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Jack v

Thanx Peter, mooi dat je tevreden bent :eusa_clap:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Teddy81

Ik vind je pookknop erg mooi geworden Peter! :eusa_clap:

Teddy81

Hahaha, nu bedenk ik me ineens dat ik die knop op een andere forum heb gezien.
Ja ik weet dat deze knop nu in een 240 zit. :eusa_wall:

Mooi projectje weer om aan te pakken misschien? ;D

M a r c

Citaat van: peteRRR op 01-04-2011 08:01:41
Citaat van: Dirk342 op 01-04-2011 07:32:27
Hmm, was weer een goede voor mij geweest dus.... Als zo'n snotneus met het bandijzer er een kras op trekt ziet dat bedrijf maar hoe ze alle 4 de wielen weer in dezelfde kleur krijgen.  Dat is dan mooi hun probleem.  Niets 1 wiel spuiten, allemaal dezelfde kleur want zo ben je ook daar gekomen...

Ben het aan de ene kant wel met je eens Dirk en had er ook best de pee in,maar dacht ik wil er ook geen slaatje uit slaan,want

de 4 velgen waren ook al beschadigd hier en daar,ze waren zeker niet in een uitzonderlijke staat.

Dacht,...ik spuit ze wel een keer,maar het geschil blijft wel levenslang in het hoofd als ik nog eens die kant op zou gaan.

Groet.

Heel netjes en eerlijk van je.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Jeff

Ben benieuwd Peter, zet hem op! ;D
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

MarkoC70T5

Citaat van: peteRRR op 26-04-2011 14:44:37
Nou,heb geprobeerd met het Suede een versnellingspook te stofferen en loop tegen 2 manko,s aan.

1. De suede is veel te dik en moet dus in dikte gehalveerd worden.

2. Bizontix hecht voor geen meter op een goed geschuurde en ontvette pook,ook met een hechtprimer er tussen. :eusa_think:

Dat wordt zoeken dan.

Groet.
Klinkt als een uitdaging.  Heb ook zo'n lap binnen gekregen en ga er al wel een pook hoes van laten maken. 
Lijm jij op de bestaande laag )leer) van de pook of heb jij die er helemaal afgehaald.  Neem aan dat er onder het leer kunstof zit?

Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

MarkoC70T5

Citaat van: peteRRR op 26-04-2011 18:26:18
Citaat van: MarkoC70T5 op 26-04-2011 16:16:24
Nou,heb geprobeerd met het Suede een versnellingspook te stofferen en loop tegen 2 manko,s aan.

2. Bizontix hecht voor geen meter op een goed geschuurde en ontvette pook,ook met een hechtprimer er tussen. :eusa_think:

Dat wordt zoeken dan.

Groet.
Klinkt als een uitdaging.  Heb ook zo'n lap binnen gekregen en ga er al wel een pook hoes van laten maken. 
Lijm jij op de bestaande laag )leer) van de pook of heb jij die er helemaal afgehaald.  Neem aan dat er onder het leer kunstof zit?

Marko,ik heb identiek de pook van de 2 foto,s die je op het blog heb gezet,maar daar zit geen leder op,dat is een

soort van rubber in z,n geheel zo,n halve cm in dikte.

Groet.
oke en op dat soort rubber houd geen lijm.  >:(
Going broke in style. 

MarkoC70T5

Citaat van: peteRRR op 27-04-2011 07:21:49
Citaat van: MarkoC70T5 op 27-04-2011 06:50:38
Citaat van: peteRRR op 26-04-2011 18:26:18
Citaat van: MarkoC70T5 op 26-04-2011 16:16:24

Dat wordt zoeken dan.

Groet.
Klinkt als een uitdaging.  Heb ook zo'n lap binnen gekregen en ga er al wel een pook hoes van laten maken.  
Lijm jij op de bestaande laag )leer) van de pook of heb jij die er helemaal afgehaald.  Neem aan dat er onder het leer kunstof zit?

Marko,ik heb identiek de pook van de 2 foto,s die je op het blog heb gezet,maar daar zit geen leder op,dat is een

soort van rubber in z,n geheel zo,n halve cm in dikte.

Groet.
oke en op dat soort rubber houd geen lijm.  >:(

De bizontix is daar niet geschikt voor,vreemd genoeg,het hecht niet aan de pookknop,ook met een primer er tussen. ???

Kan je niet ergens uit op maken wat voor lijm die man heeft gebruikt Marko.

Groet.
Kan het topic ook niet meer vinden anders had ik hem wel een PM gestuurd.
Going broke in style. 

Teddy81

Coole oplossing Peter! Is iets wat je inderdaad wel meer ziet inde rallysport, maar of die draad ook voor de claxons is? Ik vraag t me af! Maar who cares, het ziet er leuk uit! ;)

Jack v

In de rallysport zit daar een stekkertje in voor het onderling met elkaar spreken, noemen ze dat geen comlink.

Maar wel super bedacht Peter en netjes uitgevoerd :eusa_clap:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Emiel

peteRRR

Sow  ;D,....net bij de Airco man geweest en 850 gram vloeistof laten injecteren in het systeem.

Alles duurde ongeveer een goed 45 minutens en het is weer lekker cool in the car. 8)

Ook heeft ie het systeem na gelopen en dergelijke en het is goed gekeurd.

Ook heb ik onder de kap alle slangenklemmen/slangen na gelopen en een tikkie gegeven met de

schroevendraaier,...dan blijft het weer rustig in m,n hoofd. ;D

Lekker weer allemaal.

Groet.

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

peteRRR

Volvo C30 bij de was plaats,hij werd er helaas af gereden door Tanner Foust.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla