Klein/Groot...De putjes werden kraters.. 850 t5.

Gestart door peteRRR, 18-04-2010 17:17:29

Vorige topic - Volgende topic

verburgh

Nou, dan snap ik niet hoe marko het doet  bij de APK als het lampje niet brand als hij op contact staat ???

Misha

En ik snap al helemaal niet waarom je zonder airbag in je stuur zou willen rijden.

Groet.

Misha
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

verburgh

Citaat van: Misha op 01-03-2011 19:01:58
En ik snap al helemaal niet waarom je zonder airbag in je stuur zou willen rijden.

Groet.

Misha
Wel eens een sportstuur gezien met een airbag? en als je 3 punts gordels heb dan ben je verplicht om ze eruit te halen in verband met brandwonden die je op kan lopen als er een airbag uit komt.

-D©©©L-

Citaat van: verburgh op 01-03-2011 19:10:27

Groet.

Misha
Wel eens een sportstuur gezien met een airbag? en als je 3 punts gordels heb dan ben je verplicht om ze eruit te halen in verband met brandwonden die je op kan lopen als er een airbag uit komt.

Origineel zit er toch ook een 3 punt gordel in i.c.m. een stuurairbag ?

En de markt zit niet stil: http://www.tuning-rdi.de/index.php/cat/c2881_raid-Sportlenkraeder-mit-Airbag.html

verburgh

Met dit type gordel zei biesheuvel dat het verstandig was de arbiag te verwijderen in combinatie met kuipstoelen.

http://www.biesheuvel.nl/store/product/5712/3_punts_gordel

razorx

Citaat van: verburgh op 01-03-2011 19:10:27

Groet.

Misha
Ik snap wat je post niet, wat is het verband?

verburgh

Net als bij marko zijn C70, die heeft ook anderen gordels die aan zijn kooi vast zitten, en dan is het advies om de airbag te verwijderen.

Stel je krijg een ongeluk dan heb je een kans dat je verbrand door de explosie van de airbag, omdat je met 4 punts gordels strak in je stoel zit.

fbm

Citaat van: peteRRR op 01-03-2011 18:44:56
En hier heb ik de naaf besteld,maar is geen OMP.

http://www.fullcartuning.nl

Groet.

daar heb ik ook de weerstandjes besteld, moet hem ook alleen nog resetten! dus weet helaas nog niet of ze echt werken of dat hij storing aangeeft?

Reitse

Citaat van: verburgh op 02-03-2011 00:58:14
Net als bij marko zijn C70, die heeft ook anderen gordels die aan zijn kooi vast zitten, en dan is het advies om de airbag te verwijderen.

Stel je krijg een ongeluk dan heb je een kans dat je verbrand door de explosie van de airbag, omdat je met 4 punts gordels strak in je stoel zit.
Huh? De airbag explodeert hopelijk niet, die blaast alleen snel op (als je een goeie hebt...). Maar je verbrandt niet als je met je kop vol op die airbag ligt??

thecrew

Je mag em onderhand wel is laten taxeren. Je gaat anders mooi de bietenbrug op als je aangereden wordt

MarkoC70T5

Citaat van: Reitse op 02-03-2011 07:16:14
Citaat van: verburgh op 02-03-2011 00:58:14

Huh? De airbag explodeert hopelijk niet, die blaast alleen snel op (als je een goeie hebt...). Maar je verbrandt niet als je met je kop vol op die airbag ligt??
Je wilt niet weten hoeveel mensen er per jaar brandwonden hebben van airbags. kan ook door schuurplekken komen.  Met mijn gordels kom ik niet dicht genoeg bij de airbag. En is de kans nu groot dat je er gewoon een klap van krijgt in je gezicht.

En ik heb alles kwa gordels en de airbags verwijderd uit de auto.  Dan gaat het lampje inderdaad branden maar dit is geen APK afkeur.  Dit lampje mag gewoon branden.
Hij is al 2 x gekeurd met het lampje er nog 1 en dat was altijd goed.   Ik heb het nu verwijderd omdat ik dat wat nette vindt staan.

Btw werkt dat weerstandje ook voor je gordels.  Die gaven bij mij ook al errors toen ze verwijderd werden.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

MarkoC70T5

Citaat van: peteRRR op 02-03-2011 13:49:51
Citaat van: thecrew op 02-03-2011 07:45:58
Je mag em onderhand wel is laten taxeren. Je gaat anders mooi de bietenbrug op als je aangereden wordt

Klopt,eerdaags gaan we ( ik en m,n maten ) met een handjevol auto,s naar de taxateur.

En de bedoeling is dan dat we er een mooi prijsje van kunnen maken. :D

Groet.

Kijk dan wel voor een taxateur die ook erkent wordt door je verzekerings maatschappij. Dan kan je heb tegen dat bedrag ook verzekeren.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Teddy81

Zow dat is wel echt een behoorlijk verschil in grootte zeg!
Leuk, hoe stuurt dat nou? Merkbaar zwaarder? Of valt het wel mee? ;D

Jack v

potverpielekus, das je mooi gelukt Peter. Ik zie nu eigenlijk pas hoe mooi dat stuurtje is. Geweldig :eusa_clap: :eusa_clap:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

elianmars

Wat zal jij vaak misgrijpen naar de richtingaanwijzerhendel ;D