Klein/Groot...De putjes werden kraters.. 850 t5.

Gestart door peteRRR, 18-04-2010 17:17:29

Vorige topic - Volgende topic

Thijssie!

Ik vind/vond tot nu toe al jouw wijzigingen aan je auto mooi maar dat stuurtje kan me niet bekoren :eusa_hand:

Sorry ;)

Voor de rest keep up the good work!

UserID6342

Mooi stuurtje Peter en idd een knap stuk kleiner.  Weet om eerlijk te zijn niet wat ik ervan moet vinden, heb zelf zoiets dat in een 850 geen sportstuur hoort, vind dat meer voor niet snelle Golfjes en die meuk.  Ben wel erg benieuwd hoe het nu stuurt.

elianmars

Ik vraag me trouwens af waarom er gereset moet worden. Als je de weerstand hebt gemonteerd en daarna het contact hebt aangezet, zou het lampje helemaal niet moeten gaan branden. Als het lampje toch is gaan branden, lijkt me dat het weerstandje zijn werk niet doet  :eusa_think:

fbm

En hoe zit dat nu met je toeter, die kan nu niet meer werken als ik jou foto's bekijk?

Ik heb precies de zelfde naaf als jij, maar heb die koperenring wel laten zitten!

:eusa_think:

fbm

Dan zie ik het niet goed voor me? En heb jij het dus beter voor elkaar, dan ik nu!  :eusa_shifty:

Maar ik ga er nog is opnieuw naar kijken en oplossen!  :D

Jeff

Is dat dezelfde kleur als wat ik heb Peter straks?
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Jeff

Citaat van: peteRRR op 04-03-2011 18:16:55
Citaat van: Jeff op 04-03-2011 18:12:52
Is dat dezelfde kleur als wat ik heb Peter straks?

Zowat wel Jeff,heb er toevallig vandaag die kleurenkaart bij gehouden.

Groet.
Humzz toch wel stoer ;D

Moet alleen nog even wachten... Heb je de koffie al klaar staan?
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

UserID6342

Citaat van: peteRRR op 04-03-2011 14:36:30
Vandaag Ton z,n hemel er in gezet.

We zijn er achter dat zo,n hemel niet zonder forceren via de deur opening de auto in kan,....het is niet mogelijk :eusa_wall:

Van alles geprobeerd,links,rechts,alles moest er uit ook het stuur,en nog moest er gebogen worden,niet zonder gevolgen!

He,klote zooi,...de enige manier is via de achterruit er uit te halen,dan heb je ruimte zat.

Het is nu een stuk beter dan hoe het was,maar ga je met glanzend skai leder aan de gang en een oude hemel,dan is dat

andere koek.

http://i55.tinypic.com/357g778.jpg

http://i54.tinypic.com/2namdsk.jpg

Groet.

Toch moet het kunnen Peter want we hebben die hemel bij mij er zo ook terug in gekregen.  Is exact dezelfde auto !  Maar zoals we al telefonisch overlegt hadden moet je idd de stoelen, bank, achterbankleuning (en misschien zelfs nog de middenconsole) eruit halen... Over het laatste zit ik me ineens te bedenken dat deze erin zat toen we bij mij de hemel eruit haalden, maar eruit was bij het terugplaatsen via de linkerachterdeur.  En dat is natuurlijk net de ruimte die je nu te kort kwam.....  K*tzooi..

Jack v

Wel een gave hemel Peet, netjes gedaan :eusa_clap:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

fbm

fbm

Heb je de zelfde stof de 2e keer hergebruikt?

fbm

Citaat van: peteRRR op 08-03-2011 22:52:51
Als er niet teveel lijm op zit kan dan wel Remco.

Ok, jij bent de Pro!

En ik kan niet wachten! :eusa_shifty:

Jeff

Mooi werk Peterrr, hier zijn wij ook druk bezig met de mooie 16 meter rol. De volgende delen hebben wij al gedaan,

A stylen
B stylen
C stylen
En zijn nu druk bezig geweest met het hemeltje, maar de lijm is bijna op. Kortom we hebben een nieuw potje nodig! Ben wel zeer tevreden over het resultaat, met dank aan mijn vriendin natuurlijk ook die mij helpt! :)

Teddy81

Als je nou je topic weer eens open gooit dan kan je het misschien laten zien.

peteRRR

Citaat van: Teddy81 op 09-03-2011 09:00:02
Als je nou je topic weer eens open gooit dan kan je het misschien laten zien.

Mee eens,....voor de geintresseerden is het leuk om te volgen. :D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla