Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: maruska op 04-01-2014 19:07:54
ben erg tevreden met wheelcare. gewoon duidelijike afspraken maken, en direct zijn. prijs is goed, velgen erg mooi geworden. maar ieder zo zn voorkeur

Volgens mij zijn de velgen van Bouke ook door Wheelcare gerepareerd en gecoat. Die zijn ook mooi geworden.

Ik heb ooit twee setjes bij www.velgenalsnieuw.nl gebracht. Was daar redelijk tevreden over, maar vind ze te ver weg zitten.
Ook Wheelcare zit niet echt in de buurt, maar die is wel op zaterdag geopend.

Bouke

Citaat van: elianmars op 04-01-2014 19:12:06
ben erg tevreden met wheelcare. gewoon duidelijike afspraken maken, en direct zijn. prijs is goed, velgen erg mooi geworden. maar ieder zo zn voorkeur
Twee sets velgen gedaan daar met volle tevredenheid voor een redelijke prijs. Ook communicatie was gewoon goed.

Volgens mij zijn de velgen van Bouke ook door Wheelcare gerepareerd en gecoat. Die zijn ook mooi geworden.

Ik heb ooit twee setjes bij www.velgenalsnieuw.nl gebracht. Was daar redelijk tevreden over, maar vind ze te ver weg zitten.

elianmars

Citaat van: Bouke op 04-01-2014 19:29:54
Citaat van: elianmars op 04-01-2014 19:12:06
Twee sets velgen gedaan daar met volle tevredenheid voor een redelijke prijs. Ook communicatie was gewoon goed.

Zit je weer op je telefoon te klooien?  :eusa_think:  ;D

pwberg

(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Bouke

Uh ja , nu de laptop maar gepakt ;D

elianmars

De velgen gaan naar Wheelcare. Ik heb ze vanavond nog eens even bekeken en ik vind ze niet netjes genoeg  :P

Dan voor de zomer nieuwe banden bestellen. Gaat waarschijnlijk weer Dunlop SportMaxx worden. Die heb ik onder de 850, Roetmobiel en de huidige wagen gehad en bevallen me bijzonder goed.
Ik twijfel alleen nog over de bandenmaat. De V70R heeft er standaard 235/45-17 op liggen. Ik heb nu als winterbanden 225/45-17
Misschien dat 235 net effe wat dikker/voller staat.

Toch weer iets om over te twijfelen  ;D

Bouke

Mooie oranje pegs steekt lekker af ;D

elianmars

Citaat van: Bouke op 04-01-2014 23:35:43

Zal best, maar het wordt toch echt "gewoon" zilver  :P

hertogjan6

Citaat van: elianmars op 05-01-2014 00:08:28
Citaat van: Bouke op 04-01-2014 23:35:43

Zal best, maar het wordt toch echt "gewoon" zilver  :P
nehh voor dat geld kan je wel eens gek doen  :evil:  ;D
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

Sbv

Citaat van: elianmars op 04-01-2014 23:02:08
De velgen gaan naar Wheelcare. Ik heb ze vanavond nog eens even bekeken en ik vind ze niet netjes genoeg  :P

Dan voor de zomer nieuwe banden bestellen. Gaat waarschijnlijk weer Dunlop SportMaxx worden. Die heb ik onder de 850, Roetmobiel en de huidige wagen gehad en bevallen me bijzonder goed.
Ik twijfel alleen nog over de bandenmaat. De V70R heeft er standaard 235/45-17 op liggen. Ik heb nu als winterbanden 225/45-17

IK zou voor 225-45-17 gaan, je hebt geen V70R tenslotte  :evil:

850-2.520V-Driver

Duidelijke afspraken met hem maken was juist niet echt mogelijk. Uiteindelijk 2 weken ipv een week mogen wachten. 1 Velg slecht gericht, coating van alle velgen begon er na een tijd raar uit te zien (leek blazen te krijgen).

Met de prijs was niks mis idd, heb de ex btw prijs bij 'm afgerekend. Wheelcare zit voor mij redelijk dichtbij, maar ik rijd voortaan een stukje verder en reken maar wat meer af. Ieder z'n voorkeur idd ;)

elianmars

Citaat van: Sbv op 05-01-2014 08:54:41
Citaat van: elianmars op 04-01-2014 23:02:08

IK zou voor 225-45-17 gaan, je hebt geen V70R tenslotte  :evil:

Wel een R-killer :P

225 is wel goeiekoperderder, trouwens.

elianmars

Zo, de velgen liggen bij Wheelcare. Vanmorgen met Bouke meegereden. Eerst naar Volvotune voor uitlezen en wensen voor tuning van zijn R door te geven.
Daarna doorgereden naar Wheelcare.

Twee velgen moeten gericht worden. Die zijn krom. Van eentje vermoedde ik het al. Daar ontdekte ik een deukje aan de binnenkant.

De randen worden opgelast en afgedraaid om de stoeprandschade weg te werken en de velgen worden gecoat in de kleur Hypersilver (sorry, San :P).
Hypersilver is natuurlijk weer duurder, maar goed.

Ik ben benieuwd hoe ze er uitzien als ze klaar zijn :)

knoopie

Ben benieuwd hoe het gaat worden Mars....
Wanneer zijn ze klaar? Naafdoppen krijgen zeker speciaal logo......

Apenkoppen.... :eusa_whistle:

triton

Wanneer zijn ze klaar?
Bouke's auto niet gelijk gechipt?
Professioneel raddraaier