Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

jan piet

Citaat van: Dirk342 op 26-07-2010 12:03:26
Sterkte Marcel, je treft het ook wel weer hoor, op vakantie en z'n teen gebroken.....

Nou Dirk, niet zo negatief, deze keer doet de Volvo het toch prima?  :eusa_dance: :evil:

Gr,JP  ;D

(en Marcel, gewoon schoenen met hardere zolen aan dan gaat het prima  :eusa_snooty:) maar toch veel sterkte, je zal je vrouw toch moeten laten rijden....  8)

hathü

Sterkte, om mobiel te blijven misschien dat dit iets voor je is ;D ;).
http://link.marktplaats.nl/362667138

Thys

Beter dat het nu gebeurt dan onder werktijd, want dan kost het je geld :P

Maar vervelend is het... sterkte ermee, en een fijne voortzetting van de vakantie!

elianmars

;D ;D

Ik kan er gewoon mee lopen, hoor. Wel iets minder makkelijk dan normaal, maar goed. Dus rolstoel of krukken heb ik niet nodig.

Het is alleen behoorlijk gevoelig en je zult zien dat juist nu de jongens continu (per ongeluk) op mijn teen gaan staan  :-X

Ik heb nu gympen aan. Andere schoenen heb ik niet bij me. Straks maar kijken of ik iets ruimere schoenen kan vinden. Kan ik gelijk uittesten of ik het gaspedaal nog diep genoeg kan intrappen  :eusa_whistle:

Het is maar goed dat we de vier dagen in Disneyland rondlopen al achter de rug hebben. Dat had volgens mij niks geworden met die teen.

Freakybaby

Vanaf 40 km/h kan je het met je duim af..
+++++++++++++++++++++
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

elianmars

Citaat van: Freakybaby op 26-07-2010 12:17:31
Vanaf 40 km/h kan je het met je duim af..
+++++++++++++++++++++

Da's een goeie!  :D

Freakybaby

En dan niet per ongeluk die van de radio pakken he  :eusa_whistle:

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

hathü

Citaat van: elianmars op 26-07-2010 12:16:11
;D ;D

Ik kan er gewoon mee lopen, hoor. Wel iets minder makkelijk dan normaal, maar goed. Dus rolstoel of krukken heb ik niet nodig.

Het is alleen behoorlijk gevoelig en je zult zien dat juist nu de jongens continu (per ongeluk) op mijn teen gaan staan  :-X

Ik heb nu gympen aan. Andere schoenen heb ik niet bij me. Straks maar kijken of ik iets ruimere schoenen kan vinden. Kan ik gelijk uittesten of ik het gaspedaal nog diep genoeg kan intrappen  :eusa_whistle:

Het is maar goed dat we de vier dagen in Disneyland rondlopen al achter de rug hebben. Dat had volgens mij niks geworden met die teen.

Klompen aan trekken.?

wepster

marcel the master off desaster  ;)

zal ik je een paar stalen kappen maken marcel want je weet toch van een tafel of beden poot ga je het altijd verliezen hoe taai je ook bent  :eusa_whistle:

Sbv

Citaat van: elianmars op 26-07-2010 11:34:08
Ik ben niet zo van het golfen  ;D

Gisterenavond tegen een bedpoot aan gelopen en m'n kleine teen gebroken..........  :eusa_wall:

Gelukkig heb ik nog twee weken vakantie om er rustig aan mee te doen. De teen is aan de teen ernaast geplakt, voor de rest is er niks aan te doen.

Het is wel de teen van m'n gaspedaalvoet. Toch maar kijken of ik 'm daar nog voor kan gebruiken  ;D

Voortaan in huis ook maar veiligheidsschoenen aan.

Ik kan me herinneren dat er iemand met je mee is die ook mag auto rijden

Freakybaby

Citaat van: Sbv op 26-07-2010 12:43:25

Hebben ze de sei meegenomen dan?

Sbv

Citaat van: Freakybaby op 26-07-2010 13:21:16

zit in de skibox of bij het reserve wiel van de v70 verstopt  ;D

Freakybaby

elianmars

Citaat van: Sbv op 26-07-2010 13:25:16
Citaat van: Freakybaby op 26-07-2010 13:21:16

zit in de skibox of bij het reserve wiel van de v70 verstopt  ;D

;D ;D ;D

Nee, de Sei mag weer een paar weekjes op de plek van de V70 staan, thuis.

Elianne heeft aangeboden om te rijden, maar ik vind het zelf veel te leuk om te rijden.
Bovendien gaat het prima met de aan z'n grote broer vastgeplakte teen, heb ik vanmiddag gemerkt.
Beetje scheuren op binnenweggetjes, heerlijk!  :evil:

Ludo

Citaat van: elianmars op 26-07-2010 11:34:08
Gisterenavond tegen een bedpoot aan gelopen en m'n kleine teen gebroken..........  :eusa_wall:

In Belgie zeggen wij: het overkomt de lompste het eerst...  :evil:

Wel balen Marcel, een snelle beterschap!.  ;)