Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: Taranis op 22-02-2011 14:22:10
Citaat van: Chris op 22-02-2011 13:37:58
Ik zou zelf toch ook wel een olietemperatuurmeter en een turbodrukmetertje willen. Maar gvind losse meters in m'n S60 echt geen optie.

Ik vond de suggestie om het op een achteraf in te bouwen RTI scherm weer te geven nog niet zo gek eigenlijk :eusa_think:

Dat zou inderdaad heel mooi zijn. Ik zou alleen niet weten hoe je dat voor elkaar zou moeten krijgen, mocht het überhaupt mogelijk zijn.

Ik ben al blij dat het me gelukt is om deze meters aan te sluiten :eusa_shifty: ;D

elianmars

Vanavond heb ik de boel weer eens flink heet gestookt. De olie, die ik geknoeid heb met vullen, is nog niet allemaal opgebrand, geloof ik. Wat een meur......  :-X ;D

Ik geniet echt van die bak. Heerlijk!!  :eusa_dance:

Jammer van het alarm op de bijrijdersstoel dat lijkt te zijn aangesloten op het gaspedaal......  ::) :evil:

grijzev70tdi

Heb jij dat probleem ook al, dat alarm. Word er gek van :evil: En de uitknop heb ik na sinds 49 min 18 jaar niet kunnen vinden ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

verburgh

En doen al je meters het nu ook ??? :D

antraciet

Citaat van: elianmars op 06-03-2011 00:47:31
Jammer van het alarm op de bijrijdersstoel dat lijkt te zijn aangesloten op het gaspedaal......  ::) :evil:

De baas ? :eusa_shifty:

elianmars

verburgh

Die AFR slaat wel uit zeg  ;D

Loopt hij nog terug in vollast?

elianmars

Citaat van: verburgh op 06-03-2011 00:58:23
Die AFR slaat wel uit zeg  ;D

In vollast staat-ie net in het "rich" gebied.

Wel grappig om te zien. Tijdens "normaal" rijden gaat de wijzer telkens op en neer, maar als het gaspedaal onderin gaat, blijft de naald bovenin staan  ;D

arjen850

Citaat van: elianmars op 06-03-2011 01:03:51
Citaat van: verburgh op 06-03-2011 00:58:23
Die AFR slaat wel uit zeg  ;D

In vollast staat-ie net in het "rich" gebied.

Wel grappig om te zien. Tijdens "normaal" rijden gaat de wijzer telkens op en neer, maar als het gaspedaal onderin gaat, blijft de naald bovenin staan  ;D

Zeg maar hetzelfde als mijn brandstof meter? :evil: ;D

Edit, die staat dan natuurlijk onderin :eusa_wall:

V70 classic

Vanavond heb ik de boel weer eens flink heet gestookt. De olie, die ik geknoeid heb met vullen, is nog niet allemaal opgebrand, geloof ik. Wat een meur......  :-X ;D

Ik geniet echt van die bak. Heerlijk!!  :eusa_dance:

Jammer van het alarm op de bijrijdersstoel dat lijkt te zijn aangesloten op het gaspedaal......  ::) :evil:

Deze optie lijkt ook in het volgende model te zijn doorgevoerd :eusa_shifty: .

grts Ronald
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

elianmars

Citaat van: V70 classic op 06-03-2011 10:45:07
Vanavond heb ik de boel weer eens flink heet gestookt. De olie, die ik geknoeid heb met vullen, is nog niet allemaal opgebrand, geloof ik. Wat een meur......  :-X ;D

Jammer van het alarm op de bijrijdersstoel dat lijkt te zijn aangesloten op het gaspedaal......  ::) :evil:

grts Ronald

;D

Laserblue

Citaat van: elianmars op 06-03-2011 11:41:51

grts Ronald

;D

Ik had 't tot nu toe in al m'n auto's  :eusa_whistle:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Marc O.

Citaat van: Laserblue op 06-03-2011 11:59:00
Vanavond heb ik de boel weer eens flink heet gestookt. De olie, die ik geknoeid heb met vullen, is nog niet allemaal opgebrand, geloof ik. Wat een meur......  :-X ;D

grts Ronald

;D

Jah...hier ook al zo. Het volume lijkt exponentieel evenredig te zijn aan het motorvermogen.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Taranis

Beter een alarm wat direct afgaat dan een zogenaamd stil alarm wat pas afgaat op het moment dat je de auto uitgezet hebt ::)

Rij dan zelf ;D

Laserblue

Citaat van: Marc O. op 06-03-2011 12:19:17
Citaat van: Laserblue op 06-03-2011 11:59:00

grts Ronald

;D

Jah...hier ook al zo. Het volume lijkt exponentieel evenredig te zijn aan het motorvermogen.

toch raar dat ik het nu met een V8 met onbekend aantal pk's en koppel geen last meer van heb...  :-[ :'(
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*