Blogje over V70N D5

Gestart door grijzev70tdi, 04-05-2010 23:53:36

Vorige topic - Volgende topic

grijzev70tdi

Citaat van: elianmars op 27-01-2012 18:36:57
Ben je weer bezig geweest (deuk in spatbord)?  ::)  ;D
;D ;D
Nee, had iemand anders gedaan op me vaders werk, waarschijnlijk met een vrachtwagen. Natuurlijk geen briefje... Via waarborgfonds geprobeerd, maar niks gekregen... Was schade van 1200 euro.. Jaar later ander scherm gekocht en laten spuiten, bumpers waren al niet mooi meer
Grolsch, het klinkt al lekkerder

grijzev70tdi

Update D5:

Met dit weer start hij opzich redelijk... Maar oke, het zal wel. Andere injector moet er toch in

En daar vanmiddag tijd voor gevonden. En hij ging er wonderwel zo uit. Klein hefboompje, maar hoefde amper kracht te zetten en hij kwam eruit  :eusa_dance: Zal het toch een keer meee zitten  ;D
Toen de nieuwe injector gepakt, en 3 seconden later zat hij weer in de verpakking en in de retour bak, juist de verkeerde. Lijkt er in de verte nog niet eens op >:( Blijkt dat ze de verkkerde hebben geleverd >:( Dus 20 min incl. koffiepauze stond hij weer buiten, met oude injector...

Dus eigelelijk geen f*ck opgeschoten ::)

elianmars

Dat schiet lekker op, zeg.... Had je die injector bij de dealer besteld?

grijzev70tdi

Nee, op het werk/stage. Gaat dan via internet bestellen bij vaste leverancier. Maar ze hebben de verkeerde geleverd. Maandag ff naar de dealer bellen, anders opnieuw bestellen bij de andere leverancier. Misschien weet LPGLE wat ze bij hem kosten?

Sbv

Wel prettig dat de injector makkelijk los wou gaan, dat is ook wel eens anders

grijzev70tdi

Ja, maakte me er ook al beetje zorgen over... Maar tot mijn grote verbazing kwam hij er zo uit. Het het grove geweld al bijna klaar staan

grijzev70tdi

Morgen maar weer een nieuwe injector bestellen  ::)

Zaterdag monteren, kan gelijk mooi proefrijden naar Noordwolde  ;D

grijzev70tdi

Nieuwe injector is beseld. Is origineel volvo geworden. Prijs verschil vond ik en me pa het waard om orgineel te doen, zeker omdat ik nu weet dat het goed is

Sbv

Taranis

Citaat van: grijzev70tdi op 09-02-2012 22:02:22
Nieuwe injector is beseld. Is origineel volvo geworden. Prijs verschil vond ik en me pa het waard om orgineel te doen, zeker omdat ik nu weet dat het goed is

Halleluja 8)

Voor het prijsverschil zou ik ook niet gaan k*tten met andere zooi. Ook al maakt Bosch de injectoren van Volvo bla bla bla ::)

grijzev70tdi

Citaat van: Taranis op 09-02-2012 22:11:39
Citaat van: grijzev70tdi op 09-02-2012 22:02:22

Halleluja 8)

Voor het prijsverschil zou ik ook niet gaan k*tten met andere zooi. Ook al maakt Bosch de injectoren van Volvo bla bla bla ::)

Dat heb ik me vader ook verteld. Kost nu 280 ex btw en zonder korting. Anders was het 230 geweest ex btw...

grijzev70tdi

De injector zit erin. Heb het zelf niet gedaan, was 2x naar Alemlo met de chrysler. Me vader heeft hem erin gezet met beetje hulp van de monteurs. Zat er zo in ;D

Morgen het resultaat of het echt goed is :)

grijzev70tdi

Heb vanaond de D5 mee gehad naar Harfsen. Heb het idee dat hij iets feller is. Starten gaat goed, slaat mooi aan. Dus blij dat het nu goed lijkt

Sbv

Citaat van: grijzev70tdi op 11-02-2012 00:45:28
Heb vanaond de D5 mee gehad naar Harfsen. Heb het idee dat hij iets feller is. Starten gaat goed, slaat mooi aan. Dus blij dat het nu goed lijkt
Dat zijn goede berichten. Nu zo eens starten bij echt koude motor

grijzev70tdi