Blogje over V70N D5

Gestart door grijzev70tdi, 04-05-2010 23:53:36

Vorige topic - Volgende topic

grijzev70tdi

Citaat van: rifwachter op 07-06-2012 12:35:38
ik zag een mooie blauwe WRX staan vandaag in Lochem,proefritje gemaakt ?

Haha, die is van een monteur van ons. Pro-drive getuned, rond de 280 pk (normaal staat hij achter het pand, maar ik had zijn plekje ingepikt met de 850 ;D)

Was je toevallig met de met koffiewagen? Heb ik je wel gezien denk ik
Grolsch, het klinkt al lekkerder

rifwachter

Citaat van: grijzev70tdi op 07-06-2012 18:00:06

Haha, die is van een monteur van ons. Pro-drive getuned, rond de 280 pk (normaal staat hij achter het pand, maar ik had zijn plekje ingepikt met de 850 ;D)

Ja, bij de Nijhof groep geweest.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

grijzev70tdi

Citaat van: rifwachter op 07-06-2012 18:02:48
Citaat van: grijzev70tdi op 07-06-2012 18:00:06

Ja, bij de Nijhof groep geweest.

Aah oke, heb ik je langs zien rijden? Heb je nieuwe Astra? Meende ik snel even te zien. (kom volgende keer maar bij ons bak koffie doen ;D)

rifwachter

Ja, een nieuwe rode astra met Douwe Egberts op de deuren geplakt.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

grijzev70tdi

Dan heb ik je wel gezien in een flits

grijzev70tdi

me pa is vanmorgen even langs de schadeboer gereden om de schade te bepalen. Is eigelijk alleen bumper spuiten en strak maken. 600 euro schade. Nu maar afwachten wat de verzekering er van zegt.

grijzev70tdi

Nou nog steeds geen bericht van de verzekering... De tegenpartij had een schade bedrag van hun opgegeven van meer dan 2000 euro. Voor een oude Golf II... Dus kan nog wel weer een gevecht gaan worden

Laguna-S60R

dat ding is dus gewoon rijp voor de sloop.., die golf hé ;)
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

grijzev70tdi

Tja ik wet niet precies wat voor een golf het was, ieder geval met GTI grill, de afdrukken zitten namelijk op onze bumper ;D

grijzev70tdi

Van schade verhaal nog niks gehoort.... Zijn er nog mee bezig...

Maar ook met de schade rijd hij prima, althans...

Hij start niet zoals het hoort, ene keer beter als de andere. Lijkt weer op injector verhaal. Had deze week ze uit willen laten lezen en de retour meten. Is er niet van gekomen ivm verhuizing/verbouwing en andere keuken. En op 3 verschillende locaties..

En bij optrekken bonkt hij, klinkt als kapotte motorsteun van de bak. Haal in zweden wel de onderplaat er onder weg en kijk er wel naar. Buurman heeft een brug dus dat is makkelijk te doen. Kan ik er daar gelijk een bestellen bij de dealer daar.

Dus gaan het weer zien wat het word. Ik heb er zin in!

elianmars

Ik heb m'n gereedschapkoffer en een assteun in de wagen liggen  :eusa_whistle:  ;D

grijzev70tdi

Zal ik niet nodig hebben, zet hem wel op de brug bij de buurman ;D Vind het ook nog leuk ook nog :D Dus mocht je de brug op willen  :eusa_whistle: ;D

elianmars

Citaat van: grijzev70tdi op 20-07-2012 21:35:20
Zal ik niet nodig hebben, zet hem wel op de brug bij de buurman ;D Vind het ook nog leuk ook nog :D Dus mocht je de brug op willen  :eusa_whistle: ;D

Ik was eigenlijk niet van plan om te gaan sleutelen aan de T5. Hopelijk gaat dat ook niet nodig zijn  :eusa_pray:

grijzev70tdi

Citaat van: elianmars op 20-07-2012 21:40:26
Citaat van: grijzev70tdi op 20-07-2012 21:35:20

Ik was eigenlijk niet van plan om te gaan sleutelen aan de T5. Hopelijk gaat dat ook niet nodig zijn  :eusa_pray:

Hoop het ook niet voor je. Was het nog een beetje te rijden door Duitsland? (vermoedelijk het enige stuk wat ik niet rijd)

elianmars

Geen file of oponthoud gehad. Lekker door kunnen rijden, dus. Alleen zijn we 100 keer gestopt omdat er telkens iemand moest plassen  :eusa_doh:  ;D