S70 2.5 TDI 5 cilinder 140PK rijd niet harder dan 120 ( UPDATE MET FOTOS )

Gestart door Essie70, 25-06-2010 22:31:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

tackle

hoho, als ik een lambda lampje aan heb en ik trek de polen van de accu eraf is ie mooi uit. (en blijft ook uit)

Essie70

ik ben vandaag langs een garage gereden waar de volvo is uitgelezen en gereset. de pomptiming is ook gecontroleerd. die stond niet precies goed maar was wel in de buurt vertelde de monteur en zei dat het niet nodig was om hem te verstellen, was heel weinig verschil.

verder nog 1 foutcode, dat was in de airco systeem. de sensor van temperatuurregeling zou niet goed zijn, maar die hebben we gewist en kwam ook niet terug. dus denk niets ernstigs.

dus geen lampjes meer die branden en ik ben weer blij !

jan piet

Typisch een dealer en een diesel: niet in staat zijn eea goed af te stellen dus "laat maar zitten".  :eusa_wall:
Is ook zoveel werk om iedere keer eea los te moeten halen met een sleutel en telkens een tandje te verzetten tot het echt goed staat. Je zal evoor betaald krijgen van een klant  :eusa_doh: :eusa_hand:
Gr,JP

Ludo

Citaat van: tackle op 29-06-2010 18:38:09
hoho, als ik een lambda lampje aan heb en ik trek de polen van de accu eraf is ie mooi uit. (en blijft ook uit)

::)
Dan heb je ook geen permanente foutcode.
Een opgeslagen foutmelding, zal énkel gewist worden als daarvoor een opdracht gegeven word.

Zoals jij het uitlegt, kan je het Volvo 850 forum forum bezoeken/lezen, door enkel je pc op te starten en vervolgens naar je beeldscherm te blijven kijken...  ;D
Nee je moet de topics toch echt oproepen (= een opdracht)...

rogerV701998

Citaat van: Ludo op 29-06-2010 22:24:55
Zoals jij het uitlegt, kan je het Volvo 850 forum forum bezoeken/lezen, door enkel je pc op te starten en vervolgens naar je beeldscherm te blijven kijken...  ;D
Nee je moet de topics toch echt oproepen (= een opdracht)...

Kom je nu mee... :eusa_eh: ;D