mistlampen waar zitten de stekkertjes OPGELOST

Gestart door antraciet, 03-07-2010 21:07:17

Vorige topic - Volgende topic

haasje

relais 106 is ook niet voor de mistlampen, maar als je die verwijderd doen ze het toch echt niet meer. (je gewone verlichting werkt dan namelijk ook niet meer)

antraciet

Goedemorgen allemaal, zal vanmiddag proberen iemand te charteren om even te helpen met het testen van de rozebruine draad. Hou jullie op de hoogte O ja moet deze draad nog gezekerd worden?
gr Arjen

enne bedankt voor het meedenken  ;)

knoopie

hoop dat het gauw over is het probleem arjen!

bedankt voor het warme onthaal nogmaals en we horen lezen het wel.....

groeten
de drie musketiers des zuidweste's des lands

;)

UserID6342

Citaat van: antraciet op 11-07-2010 11:53:12
Goedemorgen allemaal, zal vanmiddag proberen iemand te charteren om even te helpen met het testen van de rozebruine draad. Hou jullie op de hoogte O ja moet deze draad nog gezekerd worden?
gr Arjen

Doe het zekerheidshalve wel even Arjen.  Dan weet je zeker dat er niets kan gebeuren.  Ikzelf zou het zo doen, maar vind dit soort adviezen altijd een beetje link bij een leek (is niet lullig bedoeld ofzo)

antraciet

Net bij de volvodealer geweest.Rozebruin reageerde wel Schema meegekregen Nu nog iemand in de buurt van Borculo die wil en kan helpen  ???

antraciet

Opgelost relais moet een kwart slag gedraaid erin  :eusa_dance:Met dank aan Haasje :eusa_clap:

UserID6342

Kijk, super dat het werkt !!!  En ja, met al mijn veronderstellingen was ik er gemakshalve wel vanuit gegaan dat het relais correct op zijn plekkie zat ;D  Maar mooi dat het is opgelost Arjen.

Erwin chapeau !!

Sbv

Arjan, mooi dat het opgelost is, maar ik dat dat het relays maar op 1 manier paste. We hebben het er wle even kort over gehad maar nier verder bij nagedacht eigenlijk.

haasje

het probleem met relais 201 (is in feite ook een "J" relais net als 105,106 en 107) is dat deze geen overstekende voet hebben zoals alle andere relais in de zekeringkast. hierdoor kun je hem er verkeert/gedraaid insteken. Bij de relais 105-107 staat de J op dezelfde manier als de tekst van de omliggende relais, bij 201 zit hij een slag gedraaid.

elianmars

Citaat van: haasje op 04-07-2010 09:12:28
Dat kleine relais (als ik de juiste voor me heb), heeft geen voet zoals de andere. Hierdoor kun je deze er verkeerd insteken.

Had je deze post gemist, Arjen?  ;D ;)

Ik twijfelde zaterdag of ze er wel goed in zaten. Ik heb 213 wel even er uit gehaald en er weer in gezet, maar kon zo snel niet makkelijk bij het andere relais, dus liet dat maar zitten. Had ik 't nou maar wél even nagekeken........  :eusa_wall:

Het was 200 graden in je wagen, dus ik wilde er weer zo snel mogelijk uit  :eusa_shifty:

antraciet

Ach maakt niet uit boven de bakwand was het minimaal net zo warm  ;). Het is nu opgelost en ik vond het iig een leuk treffen  ;D

gr Arjen

ps de geur boven de bakwand was wel lekkerder dan op de grond onder de auto op de vetvangput ;D

elianmars

Citaat van: antraciet op 13-07-2010 23:49:37
Ach maakt niet uit boven de bakwand was het minimaal net zo warm  ;). Het is nu opgelost en ik vond het iig een leuk treffen  ;D

gr Arjen

We kwamen niet voor de mistlampen, maar voor de kroketten  :eusa_shhh:

Over kroketten gesproken.......  :eusa_think:

;D ;)

De mini-meeting was leuk, ondanks het (onnodige  :eusa_whistle:) zweetwerk. En mooi dat de lampjes het eindelijk doen!  :eusa_dance:

elianmars

Citaat van: antraciet op 13-07-2010 23:49:37

ps de geur boven de bakwand was wel lekkerder dan op de grond onder de auto op de vetvangput ;D

Dat was wel even wennen, ja, toen ik half onder de wagen lag  :eusa_sick: ;D

antraciet

[quote= author=elianmars link=topic=42853.msg867454#msg867454
Over kroketten gesproken.......  :eusa_think:

Bezorgen doe ik wel kan alleen niet garanderen dat ze dan nog warm zijn  :P