mistlampen waar zitten de stekkertjes OPGELOST

Gestart door antraciet, 03-07-2010 21:07:17

Vorige topic - Volgende topic

haasje

zekering 17 is heel? (die bij de parvan)

als je nu je contact aanzet gaat dan wel de verlichting in de schakelaar branden?

elianmars

Citaat van: haasje op 10-07-2010 23:49:11
zekering 17 is heel? (die bij de parvan)

als je nu je contact aanzet gaat dan wel de verlichting in de schakelaar branden?

Twee keer "ja".

antraciet

Zekering 17 is heel zeker weten en er gebeurt helemaal niks als je kontakt aanzet geen licht ook niet in de schakelaar

antraciet

[/quote]

Twee keer "ja".
[/quote]

1x ja  ;D schakelaar geeft geen sjoege

elianmars

Citaat van: antraciet op 10-07-2010 23:50:26
Zekering 17 is heel zeker weten en er gebeurt helemaal niks als je kontakt aanzet geen licht ook niet in de schakelaar

Lampje in de schakelaar brandt wel, Arjen. Toen de schakelaar er uit lag, zag Sander het lampje branden via de achterkant, met contact aan.

Je had de dimmer van de dashboardverlichting op half staan, waardoor het heel lastig te zien was. Ik heb de dimmer op voluit gezet en toen was te zien dat het lampje wel degelijk brandt.

haasje

haasje

ok,
lampje brandt-> massa aanwezig
lampje brandt niet -> massa afwezig

je had zelf namelijk al gemeld dat er +12 op de roze draad stond

antraciet

:o Sorry dat wist ik niet Heeft hij ook niet verteld  :angel:

elianmars

Voor de zekerheid nog even controleren nu het donker is?

antraciet

haasje

kun je controleren als je de schakelaar nu aanzet er massa staat op pin 1 (mag gewoon met contact uit)

antraciet

wtf het regent hier  ;D  nu Heb t gecontroleerd maar echt geen leven in de schakelaar wb licht sorry  ???

elianmars

Citaat van: antraciet op 10-07-2010 23:58:10
wtf het regent hier  ;D  nu Heb t gecontroleerd maar echt geen leven in de schakelaar wb licht sorry  ???

:eusa_think:

Sander zei vanmiddag toch echt dat hij het licht had gezien  :eusa_eh:

Ik bedoel niet het oranje (of is het groen?) lampje dat moet gaan branden als de mistlampen aan gaan, maar de verlichting achter het "mistlamp-tekentje".
Jij ziet daar geen licht?

Heb je je zonnebril afgezet?  ;D

antraciet

Sbv

Citaat van: elianmars op 10-07-2010 23:51:15
Citaat van: antraciet op 10-07-2010 23:50:26

Lampje in de schakelaar brandt wel, Arjen. Toen de schakelaar er uit lag, zag Sander het lampje branden via de achterkant, met contact aan.

Je had de dimmer van de dashboardverlichting op half staan, waardoor het heel lastig te zien was. Ik heb de dimmer op voluit gezet en toen was te zien dat het lampje wel degelijk brandt.
Het lampje is van de verlichting van de schakelaar zelf niet het (groene ?) lampje wat aangeeft of de schakelaar(mistlampen) aan staan

Het groene lampje heb ik namelijk niet zien branden