mistlampen waar zitten de stekkertjes OPGELOST

Gestart door antraciet, 03-07-2010 21:07:17

Vorige topic - Volgende topic

antraciet

antraciet

haasje

dat schema klopt niet met jouw auto. Jouw auto is masa geschakeld, dit schma is + geschakeld

antraciet

haasje

antraciet

haasje

Bel me morgen maar even, misschien dat dat makkelijker werkt als zo, ik pb je mijn nummer wel even.

thuur

haasje

Het overzicht wat ik hier heb, wordt 107 niet vermeld.

UserID6342

Goedenmorgen, ik denk dat we nu op het stadium zijn aangekomen dat Arjen het gewoon idd met een (-) kabeltje even moet proberen, niet op de deurvanger ofzo maar een zuivere (-) pakken van de - van de accu en deze aan/op de roze/bruine draad houden.  Dan kunnen we meteen al een hele hoop uitsluiten.

Dat een schakelaar nieuw is, wilt natuurlijk niet zeggen dat tie ook werkt, alhoewel je daar wel van aangaat natuurlijk.

Sbv

Net even bij de S70 gekeken en er hoort inderdaad een groenlampje te branden als de mistlampen aan staan.

Bij de zekeringen ziet het er bij mij net zo uit als hier

UserID6342

De mistlampen schakelen toch ook helemaal niet over de 107 ?  Die hebben een eigen relais 201 en het overbruggingsrelaistje 213, verder toch niets ?

haasje

Relais 107 is bij een 850, net als 105 een relais voor het schakelen van accessoires. Deze relais schakelen in op stand 2 van het contact.

UserID6342

Citaat van: haasje op 11-07-2010 11:15:10
Relais 107 is bij een 850, net als 105 een relais voor het schakelen van accessoires. Deze relais schakelen in op stand 2 van het contact.
Dat bedoel ik dus ;D Goedenmorgen overigens ;D