Blog met niks meer, speciaal voor PIET

Gestart door daytonawim, 14-07-2010 20:13:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

)()()sT

En ALS dat al zo is, dan is dat zijn keuze. Ik persoonlijk vind dat dan ook een beetje kinderachtig als mensen alleen maar iets ter discussie stellen op een DISCUSSIEforum.
Ik vind het leuk om te lezen en vind alles prima, maar kan me andere meningen ook goed voorstellen :D

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

ulkeman

Citaat van: jgvdv op 08-03-2012 15:58:31
wat een gezeur sjongejonge... alsof een v70 n hier thuis hoort...

inderdaad die dingen zijn hier ook steeds meer.
maar dat mag allemaal wel.
net zoals de s80's en andere sjips...
wat maakt het uit dat iemand dingen over zijn bmw post :eusa_wall:

denk als het zo door gaat met het gezeik dat er weinig van het forum overblijft. ;)


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

StefanCJ

Citaat van: Jack v op 08-03-2012 17:40:13
jammer maar Wim heeft dus al afscheid genomen van het forum. :-\

Inderdaad ... Ik wilde Wim zojuist nog even een pbtje sturen maar dat ging al niet meer.

Sem

Tja..  ben ik ff blij dat ik m'n Audi S8 verkocht heb..  en m'n BMW... :-\

Ik snap sommige best wel wat "Volvo" forum betreft, maar als het om technische info gaat dan is het puur "Volvo 850" natuurlijk! Wim zal nooit bij "Techniek topic" een vraag gaan stellen over zijn 528...  en das maar goed ook.. ;)  Als hij lekker wat info verteld over zijn BMW op het "Blog" zie ik daar geen problemen mee. Zolang het daar blijft is het goed toch?

Het forum is bedoel om info te verzamelen/posten over de 850/S/V/C70.. Dat gebeurd ook..  Als het om "je eigen spulletjjes te laten zien" gaat, dan kan je toch lekker posten wat je wil? Ik zie het probleem niet. Alles blijft gewoon schoon...

StefanCJ

Citaat van: Sem op 08-03-2012 18:20:16
Tja..  ben ik ff blij dat ik m'n Audi S8 verkocht heb..  en m'n BMW... :-\

Ik snap sommige best wel wat "Volvo" forum betreft, maar als het om technische info gaat dan is het puur "Volvo 850" natuurlijk! Wim zal nooit bij "Techniek topic" een vraag gaan stellen over zijn 528...  en das maar goed ook.. ;)  Als hij lekker wat info verteld over zijn BMW op het "Blog" zie ik daar geen problemen mee. Zolang het daar blijft is het goed toch?

Het forum is bedoel om info te verzamelen/posten over de 850/S/V/C70.. Dat gebeurd ook..  Als het om "je eigen spulletjjes te laten zien" gaat, dan kan je toch lekker posten wat je wil? Ik zie het probleem niet. Alles blijft gewoon schoon...

Tjaa ... Eigenlijk heb ik hier niets meer aan toe te voegen.

Piet

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,55755.msg1182004.html#msg1182004

"Tjongejonge, het enige wat ik heb gezegd is "dit is toch een volvo850forum" that's all!!

Ik stelde daarmee alleen maar ter discussie of het uitwijden over andere merken hier wel op zijn plaats is, dat is alles!!!! En steeds duidelijk vermeld dat het mijn mening is en dat anderen daar een andere mening over kan hebben. Ik zou zeggen lees het erop na.

Al het overige is door anderen er bij gefantaseerd !!
Nooit heb ik gezegd of gesuggereerd dat daytona wim moet vetrekken. Nooit heb ik gezegd of gesuggeerd dat hij moet stoppen met bloggen over zijn BMW.

Dat hij zo hier zo enorm kort door de bocht op reageert door onmiddelijk zich van het forum terug te trekken en kennelijk zelfs zijn acoount op te zeggen (ik kon hem per PB al niet meer bereiken) vind ik onbegrijpelijk."

Hengeveld


elianmars

Citaat van: ulkeman op 08-03-2012 17:55:57
Citaat van: jgvdv op 08-03-2012 15:58:31
wat een gezeur sjongejonge... alsof een v70 n hier thuis hoort...

inderdaad die dingen zijn hier ook steeds meer.
maar dat mag allemaal wel.
net zoals de s80's en andere sjips...


Je vergeet de 240's, 260's, 360's, 760's, 960's, enz.....  ;) ;D

ulkeman

Citaat van: elianmars op 08-03-2012 19:55:10
Citaat van: ulkeman op 08-03-2012 17:55:57
Citaat van: jgvdv op 08-03-2012 15:58:31
wat een gezeur sjongejonge... alsof een v70 n hier thuis hoort...

inderdaad die dingen zijn hier ook steeds meer.
maar dat mag allemaal wel.
net zoals de s80's en andere sjips...


Je vergeet de 240's, 260's, 360's, 760's, 960's, enz.....  ;) ;D

klopt idd.
verwijder dat allemaal is en er is geen forum meer.


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

EdenAli

Wim je moet gewoon blijven.
Wie moet ik anders vragen of mijn bougie's kabels lekvrij zijn. ;D

Gewoon wat de rest zegt even laten bezinken en morgen weer fris op. :)

henry classic v70

Citaat van: Piet op 08-03-2012 17:36:42
@Henry: Ik vind die opmerking richting M A R C wel veelbetekend. Kennelijk kan je er niet zo goed tegen dat iemand wel eens een andere mening heeft dan jij.

Citaat van: )()()sT op 08-03-2012 17:14:36
Nou nou zeg, ook hij geeft zijn mening, mag dat niet? Overdrijven is ook een kunst.

Klopt, ik reageerde geïrriteerd en zal het bericht weg halen..
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

volvotje850

En nu wil ik weer verhaaltjes lezen over onder andere de beemer  :eusa_pray:

UserID6342

Citaat van: ulkeman op 08-03-2012 19:59:43
Citaat van: elianmars op 08-03-2012 19:55:10
Citaat van: ulkeman op 08-03-2012 17:55:57
Citaat van: jgvdv op 08-03-2012 15:58:31
wat een gezeur sjongejonge... alsof een v70 n hier thuis hoort...

inderdaad die dingen zijn hier ook steeds meer.
maar dat mag allemaal wel.
net zoals de s80's en andere sjips...


Je vergeet de 240's, 260's, 360's, 760's, 960's, enz.....  ;) ;D

klopt idd.
verwijder dat allemaal is en er is geen forum meer.
Helemaal mee eens.  De gemeenschappelijke deler is voor iedereen hier de 850, rest is bijzaak en gelukkig meestal erg leuk om te lezen / te volgen.  Haal dit weg en dan kun je het forum ook wegkiepen want van een 850 is alles al een keer (tot in den treure) voorbij gekomen, en toch lezen en leren we met zijn allen weer iedere dag bij.  Ook over een 850, BMW, 760 noem het maar op.

antraciet

Volgens mij is dit forum van en voor autoliefhebbers die niet te beroerd zijn om een ander met raad en daad bij te staan. En als iemand (tijdelijk)  ;) een ander merk rijdt en daar zijn verhaal en belevenissen over wil delen kan dat hier uitstekend in het off-topic deel. Het is niet verplicht om welk topic dan ook te volgen. Voor diegenen die zich storen aan alles wat niet over de 850 gaat zou ik willen zeggen; laat het off-topic deel links liggen. Verder hoop ik dat dit blog niet verder vervuild wordt door gekissebis van een aantal "liefhebbers". Maar dit is slechts mijn bescheiden mening

groet Arjen