Sem's S70 2.5T.... Vaarwel.. & Welkom..

Gestart door Sem, 28-07-2010 14:09:03

Vorige topic - Volgende topic

Sem

Citaat van: innocenti op 06-08-2010 15:14:51
Heb je m al terug met LPI installatie?

Ik heb een 3" DP met racekat en het achterste uitlaatgedeelte orgineel gelaten. Geluid is nagenoeg niet toegenomen in de auto, alleen buiten iets meer roffel. Heb een ferrita. Ik vind wel dat het blok veel soepeler oppakt met nieuwe DP.

Zow.. sorry hoor! Even weggeweest en vergeten een update te doen. En idd Jeff... dat heb je goed gezien. Het spul is er erg netjes in gezet en het rijdt geweldig. Dat hebben ze bij Mesman super gedaan! O.k.... éé minpuntje voor Mesman.. ik kreeg m'n auto terug en de klok stond verkeerd en de radio vroeg om een code. (dat vind ik serieus altijd slordig staan...)

Ik heb er al weer zo'n dikke 5000km mee gereden dus het was niet voor niets! Ik zal er vandaag of morgen even een fotootje van schieten. (niet dat jullie zoiets nog nooit hadden gezien...) Verder merk ik niet wat vermogen betreft.. echt geweldig. Met volle tank merk je wel dat hij wat zwaarder is geworden, maar dat vind ik dan ook echt een nadeel van LPG. De rijeigenschappen gaan er niet op vooruit. De nivomats zakken wat sneller in nu, maar met een paar meter rijden staat hij weer netjes iets naar voren. Geen spijt tot nu toe...

Wel doet het me een beetje zeer... lpg.. Het is voor m'n gevoel nu gewoon een gebruikersauto geworden door dat lpg en dat gevoel had ik hiervoor nooit. Toen had ik een knappe auto met weinig km's... nu gaat ie voor iedere k'm gebruikt worden.. zelfs m'n vrouw mag er weer mee weg!  :eusa_whistle:

Ludo

Citaat van: Sem op 09-09-2010 22:43:54
Dat hebben ze bij Mesman super gedaan! O.k.... één minpuntje voor Mesman..

Het is voor m'n gevoel nu gewoon een gebruikersauto geworden door dat lpg en dat gevoel had ik hiervoor nooit. Toen had ik een knappe auto met weinig km's...

Je kreeg een lelijke auto terug, met plots méér km's?.  :o
Dat is inderdaad een érg groot minpuntje.  

;D

Sem

Citaat van: Ludo op 09-09-2010 22:51:20
Citaat van: Sem op 09-09-2010 22:43:54
Dat hebben ze bij Mesman super gedaan! O.k.... één minpuntje voor Mesman..

Het is voor m'n gevoel nu gewoon een gebruikersauto geworden door dat lpg en dat gevoel had ik hiervoor nooit. Toen had ik een knappe auto met weinig km's...

Je kreeg een lelijke auto terug, met plots méér km's?.  :o
Dat is inderdaad een érg groot minpuntje. 

;D

Proefrijden he...  ;)

)()()sT

Nog een minpunt: je tikt 2,5 ruggen af en dan kun je bij de eerste de beste pomp je tank gaan vullen  :evil:
Mooi dat het bevalt!

Sem

Citaat van: )()()sT op 10-09-2010 08:26:44
Nog een minpunt: je tikt 2,5 ruggen af en dan kun je bij de eerste de beste pomp je tank gaan vullen  :evil:
Mooi dat het bevalt!

Ja, daar heb je idd ook nog een punt... daar stond ik echt even van te kijken! Ik kreeg de vraag of ze hem moesten voltanken of niet... Natuurlijk wilde ik dat! Alleen een beetje jammer dat zoiets niet in de prijs begrepen zit. Dat had ik persoonlijk anders aangepakt.

)()()sT

Heb jij trouwens nu een zwarte dop of had je hem vantevoren in kleur laten spoiten?

Sem

Citaat van: )()()sT op 10-09-2010 10:10:13
Heb jij trouwens nu een zwarte dop of had je hem vantevoren in kleur laten spoiten?

Hijs gewoon zwart...  Ik stoor me er niet zo aan. Ik heb ook teveel doppen gezien die achteraf gaan bladderen als ze gespoten zijn.

)()()sT

Joh, daar heeft de mijne helemaal geen last van  :eusa_liar:

:evil: ;D

Sem

Citaat van: )()()sT op 10-09-2010 10:21:45
Joh, daar heeft de mijne helemaal geen last van  :eusa_liar:

:evil: ;D

Haha.. dat bedoel ik..  :eusa_whistle:

Ludo

Nog een minpunt: je tikt 2,5 ruggen af en dan kun je bij de eerste de beste pomp je tank gaan vullen  :evil:

Nou nou, je gaat voor de goedkoopste/scherpste prijs, en verlangen dan ook nog een volle tank?.
Jullie lijken wel Hollanders.

;D

Sem

Citaat van: Ludo op 10-09-2010 11:56:25

Nou nou, je gaat voor de goedkoopste/scherpste prijs, en verlangen dan ook nog een volle tank?.

;D

Goedkoopste? Minstdure bedoel je?  ;) ;D

BenC70ES

Citaat van: Ludo op 10-09-2010 11:56:25

;D

Voor 6 tankbeurten meer zat er bij mij ook geen 10% denk ik...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

henry classic v70

De wagen zal wel vaker gebruikt gaan worden maar dat lijkt me helemaal geen straf, glimlachen bij de pomp als je lpg gaat tanken!!!
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

innocenti

Mooi dat ie bevalt. Nog een minpuntje aan LPG, je moet sneller tanken dan met benzine. Heb je een 55 of 62l tank in de auto?

Maar wel voor veeeeel minder geld.

Sem

Citaat van: innocenti op 13-09-2010 22:23:23
Mooi dat ie bevalt. Nog een minpuntje aan LPG, je moet sneller tanken dan met benzine. Heb je een 55 of 62l tank in de auto?

Maar wel voor veeeeel minder geld.

67 liter tank....  gaat zo'n 57/58 liter in...