Sem's S70 2.5T.... Vaarwel.. & Welkom..

Gestart door Sem, 28-07-2010 14:09:03

Vorige topic - Volgende topic

daytonawim

Je zou haast denken dat de beste man daarboven je een boodschap hebt gegeven.

Wat een f*cking pech kerel.

mjansen

waarschijnlijk valt het wel mee, als er een trekhaak aanzit zijn de steunen wat ruimer en schuift hij bij het minste of geringste al naar voren, als er geen trekhaak aanzit moeten de steunen worden vervangen, dit zijn een soort van schokdempers net als bij een volvo 900 serie, maar goed het blijft balen en helemaal als je hem net hebt

StefanCJ

henry classic v70

615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

UserID6342

Mooie Beamer Sem en hopelijk word het met de schade nu goed geregeld.  Ben benieuwd of je deze ook 4 jaar houd ;D

Sem

Er zit een afneembare kogel onder. Vandaag maar even langs BMW Klaas Visser en dan zullen we het wel horen. Maandag staat hij er toch voor z'n inspectie-II en kunnen ze misschien meteen door pakken.

Sem

Nou, vandaag bij de BMW dealer geweest en de schade is geschat op €.1500,- ex. Maandag gaat de auto voor een beurt. Aangezien hij er dan toch staat gaan ze dinsdag en woensdag de schade oplappen. Ik weet dat ze heel goed zijn met schades of spuiten, want de X5 van de directie is laatst ook daar deels gespoten om een schade en daar zie je echt niets van! En dat terwijl hij net zo'n vage lak heeft als een SandStone.. zo'n mika lak.

Efin.. Ik ben blij!

petrolhead

Mooi Sem.
Blijft vervelend maar statistisch gezien kun je weer km's draaien zullen we maar zeggen. Laat het aan de andere kant geen reeks worden. ;D

Teddy81

Sem

Teddy81

Jaja terug van vakantie! En het was heerlijk! ;D
Ben je morgen thuis? Kom ik ff kijken! Wil niet wachten tot hij weer vrij van Schade is! Sorry...
We SMS-en!

)()()sT

Citaat van: Sem op 11-07-2011 22:19:00
Wispelturig.. ik?  ??? Hoe kom je erbij?  :eusa_whistle:  Nee, serieus. De S70 hebben we al mee dan 4 jaar. Dat is echt uniek voor mij! Het zat er gewoon aan te komen dat er iets anders kwam. Toen ik de Comets onder de S70 zette vond ik het wel mooi, maar verder deed het niets meer met me. Het is gewoon klaar. Jij hebt toch een R? Dan heb je toch al van die deurpanelen?

Ja, maar na 360.000 km. in een iets mindere staat ;)

Sem

Citaat van: Teddy81 op 12-07-2011 19:28:23
Jaja terug van vakantie! En het was heerlijk! ;D
Ben je morgen thuis? Kom ik ff kijken! Wil niet wachten tot hij weer vrij van Schade is! Sorry...
We SMS-en!
Helaas... gewoon werken morgen! Donderdag en vrijdag wel vrij, want donderdag ga ik klussen aan huis en vrijdag gaan wij samen het dashboard van mijn S70 vervangen... Toch?  ;D Zal nog even de lampjes van de radio vervangen en een nieuw voorwiellager monteren. Deze is "weer" stuk. Drie jaar terug ook al vervangen.

Teddy81

Sem

Zow... Whoehoe!!! Vandaag even lekker met Ted voor ZIJN deur  :evil: wezen sleutelen. Ik had al een tijdje een ander dashboard liggen, want mijn dash zat zo los als wat en het kraakte zelfs op een asfaltweg. Het was gewoon echt niet leuk meer.. zelfs mijn vrouw begon er over te klagen of ik er niet eens wat aan kon doen. Nou...  vandaag was het zo ver. Zoals we van Ted gewend zijn heeft hij enorm geholpen en ondertussen een paar mooie plaatjes geschoten.  :eusa_clap: Al met al een 4.5 uur zoet geweest met het hele gebeuren. Het kon sneller, maar Ted heeft de bevestiging van het "nieuwe" dash overgezet op mijn "oude" dash, omdat mij oude mooier en onbeschadigd was.  :eusa_clap: Helemaal top!

Zoals u ziet...  en tevreden glimlach tewijl ik de radio de-monteer..  :)

Na wat geëmmer kwamen we weer op de terugweg!  :eusa_dance:

Ik vraag aan Ted of hij weet waar die kapjes/dopjes op de vloer voor zijn...  Ik wilde er dus éétje oppakken om hem er één te laten zien... Zit ie vast aan de vloer! Tuurlijk.. gewoon de pulg om de mat vast te houden..  :eusa_wall:

En ja hoor! Klaar!  :D

Ted! Nogmaals bedankt kerel! Echt geweldig!!! Ik ben er echt super blij mee. Hij is super stil nu.. Eindelijk! Had ik eerder moeten doen..  :-\