CY Chiquita and brothers

Gestart door maruska, 05-08-2010 18:15:12

Vorige topic - Volgende topic

maruska

een brug helpt wel echt een boel... buiten sta je te vernikkelen, en in deze ruimte is het prima ruim en uit de wind.
ik moet ook niet te snel willen gaan, a la sander ;D
anders is de auto al klaar ruimschoots voordat hij naar de spuiter gaat
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

JeffreyC

Schiet lekker op Mark! Ben wel benieuwd naar het eind resultaat, de mijne zal ook nog een keer moeten gebeuren.
Het ziet er wel bekend uit zo'n gestripte gele ;D

Wel frappant dat de jouwe en de mijne op de zelfde plek rotten, alleen is het bij mij wel een stukje erger eraan toe.
300 PK 390 NM CY T-5R MT
2.0L, 19T, S60R exhaust manifold, 440cc injectors, 3" downpipe, 2.5" catback, RIP kit, 50mm AL intercooler, Koni STR-T, -40mm Intrax,
Porsche/Brembo BBK, Fasttech software, M66 in progress

Sbv

idd nog een dag en dan staan de motor en bak ernaast en is de bekabeling eruit.

Over 2 weken gaat de auto naar de spuiter en dan moet alles gereed zijn. Opbouw gaat wel iets langer duren waarschijnlijk.

Het is voor ons zaak om er wel wat snelheid in te houden daar de ruimte beschikbaar is totdat deze weer verhuurd/verkocht gaat wordt.

@Mark, zo snel ga ik niet, maar ik hou niet zo van stil zitten. Als je zo nog aan de slag wilt, dan doe ik de werkplaats wel open hoor  ;D

cornelis-b

Dat is heel snel gegaan Mark, gister staat hij nog op de kerstboom meeting en nu is hij zo goed als kaal. Durf mijn wagen niet bij jou een dag op de hoek te zetten want dan zijn niet alleen de wielen er onderuit maar dan staat er alleen nog maar een kaal chassis  ;D ;D ;D ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Tom850

Mooi werk heren. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Gaat vast goed komen  :eusa_clap:

Groeten Tom

KIM

maruska

@jeffrey : deze plek is door een vorige eigenaar dichtgesmurried, en daar is water in blijven zitten/staan. kast verrot/roest
voor de rest geen roest achter de dorpels, die ik nog nooit had verwijderd, en voor de rest nagenoeg niets... gelukkig maar
@cornelis : jij hebt een s70, die is in ee dag kaal ;D
@sander : jouw auto komt ook nog wel ^^
T-5R

Sbv

Citaat van: cornelis-b op 28-12-2013 20:52:07
Dat is heel snel gegaan Mark, gister staat hij nog op de kerstboom meeting en nu is hij zo goed als kaal. Durf mijn wagen niet bij jou een dag op de hoek te zetten want dan zijn niet alleen de wielen er onderuit maar dan staat er alleen nog maar een kaal chassis  ;D ;D ;D ;D
Vraag maar aan Stefan hoe het ging met zijn S70. Dag later is het een bok ijzer  ;D

StefanCJ

Angstaanjagend snel. Als het moet binnen één dag compleet kaal.

triton

Ging inderdaad erg voorspoedig en was gezellig.
Gaat ook eigenlijk automatisch en dat met een handbak.
Professioneel raddraaier

Bouke

Ging zeker lekker, het ging bijna vanzelf eigenlijk. Het word bijna gewoon ;D

855T5+

Volvo: Mutatis Mutandis

The Demon

Citaat van: cornelis-b op 28-12-2013 20:52:07
Of een compleet nieuw gespoten auto  :eusa_shifty:

Zal ik Olijfje dan toch maar eens een weekje "verkeerd" parkeren? :eusa_think:

Lekker bezig jongens om deze CY in waarde te laten stijgen  :eusa_clap:
Groet,
The Demon.

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

maruska

via Vulk, dat scheelt zoeken :
nummer handbak
Transmission, exch 8111111
B5234T5 FOR 1208864-7. REPL 1PCS 36050254

ik heb ook teruggevonden dat een automaatbak ongeveer 2,6 keer duurder is..

ach, dromen mag, eerst maar zorgen dat alles op tijd klaar is, en dat alle nieuwe delen binnen zijn voor de her/montage
T-5R