CY Chiquita and brothers

Gestart door maruska, 05-08-2010 18:15:12

Vorige topic - Volgende topic

grijzev70tdi

Hebben toen voor onze zeilboot gevraagd bij een bekende van ons, hij vroeg 45 ex (kon evt ook wel handje klap). Is wel in Lochem, dus niet echt naast de deur voor je ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

elianmars

maruska

Mmz, dan zou ik hem om moeten bouwen.. Het meest handige zou zijn, een lage kmstand 16T op de kop te tikken. Morgen ga ik met wat onderdelenboeren bellen.. Kijken of ik wellicht aan een S/V70 DP kan komen.
Gewoon stom dat ik niet goed naar de aansluiting heb gekeken. Mja, we gaan weer verder ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

elianmars

Is het een standaard dp die je hebt liggen, of een 3 inch?

maruska

volgens mij een 3".. morgen maar eens goede inventarisatie doen. meten is weten ^^
Trouwens, zijn er meer mensen die hun winterbanden gevuld hebben weggelegd, en ze leeg uit de stalling trokken ? Erg irritant als je er pas achterkomt als je de auto laat zakken ;D
Morgen afspraak maken voor m'n zomervelgen, die moeten echt aangepakt worden.. beetje bijschuren bij de randjes, en lekker schoonmaken.

Heb nog een kachelradiator op de to-do, en een trekhaak. Twijfel of ik die op de AT of op de MT doe.
T-5R

Sbv

De BMW zou toch al weg ?

Als je de ruimte ergens voordelig kan vinden zou ik eea gaan schorsen en dan stallen. Indien nee, tja dan is het lastig wat weg zou moeten(de toyota ?)

jrkalf

Dat gewik en geweeg beste filerijder.
Wat rijdt het lekkerste in je dagelijks vervoer waar je deze auto voor gebruikt.

Zorg gewoon dat die auto helemaal in orde is en zet de rest tijdelijk in een stalling. Heb je al eens gekeken wat het kost bij http://www.stalling31.nl/ ... ik gok 75,- per jaar en ze hebben nog 9 vrije plekken in Bleiswijck (waar ik m'n origamie hut ook heb staan)..

Indien hij van de weg is kan de MRB er voorlopig vanaf en voor verzekering moet je misschien even contact met ze opnemen. Onbeperkt ophalen. Je mag er alleen niet klusschen.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Sbv

Die 75 is per m dus een 4,72m auto en dat maar 75 is nog redelijk wat geld

jrkalf

Citaat van: Sbv op 02-11-2011 22:22:56
Die 75 is per m dus een 4,72m auto en dat maar 75 is nog redelijk wat geld

50 euro per maand (x12 = 600,-)  voor een storage box, of 300 voor een heel jaar. Ik zie een verschil van de helft ;)
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

maruska

mzz, dat is ook nog wel een optie. Morgen even bellen, en afspraak maken. Klussen op locatie hoeft niet, maar moet even kijken, want wil er geen jaar aan vast zitten (of iemand moet ruimte willen delen ;D )
T-5R

Sbv

Andere optie is om op korte termijn van 2 bananen 1 mooie te maken en de andere van de hand te doen, dan de BMW nog en je hebt weer ruimte.

Een jaar stallen is prima, maar is het dan geen uitstel voor jezelf. Een jaar stilstaan zal de auto niet beter van worden denk ik zo

maruska

Dat de BMW eruit gaat is zeker, het is alleen de vraag wanneer. En dat de 2e banaan er nog een keer uitgaat, dat denk ik ook wel.. Voorlopig krijgt ie de standaard TLC, en richt ik me met (niet altijd noodzakelijke) upgrades op de handbak.
T-5R

maruska

Zooooo, de handbak loopt weer, en start weer normaal. Verse accu erin gelegd, type volvo, wel kleiner modelletje dan de bosch, maar goed. 2 jaar garantie.
Tevens alle winterbanden nu eronder gelegd. Even wennen, want dat stuurt net wat minder strak. Echt jammer dat het zo snel donker wordt, want ik wilde nog het interieur afmaken (handschoenenvakjebak erin knutselen), en schoonmaken.. Komt het weekend wel.

De speurtocht naar een 16T met rechte flens gaat verder, maar nog niet zo hard als ik wilde. Heb inmiddels weer wat goodies binnen, en ga nog eea bestellen..
Eerst maar weer kilometers maken met Chiquita !
T-5R

Sbv

Kan je voorlopig weer even met de handbak toeren. Even wennen om weer zelf te schakelen denk ik

maruska

haha, idd ! bij hoge toeren dacht ik.. "grmbl, waarom schakelt ie nou niet door... staat ie in sport stand ofzo.."
zelfde met de achteruitrij verklikker.. begint dat ding in 1 keer hard te piepen :)
Ow ja... voor schakelen moet je de koppelingspedaal intrappen ;D
T-5R