CY Chiquita and brothers

Gestart door maruska, 05-08-2010 18:15:12

Vorige topic - Volgende topic

henry classic v70

Ik volg je blog steeds Mark, ben echt hééél erg benieuwd naar het uiteindelijk resultaat van deze transformatie/restauratie/geef het een naam :D
Er is al veel werk ingestoken maar je rijdt dan wel weer een "nieuwe" CY :eusa_clap:
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

10klepper

Die 'kooting' ziet er mooi uit!  :)

'99 V70 dop 2.5 10v aut, +/- 333333km, Propus, Comet, IPD, Bilstein, Intrax -4cm, sc901 Dolby surround, ha7400, Dynaudio,  C70 koplampen,  XC-grille, 302 remmen

Brambo67

Zo, wat ligt de lat hoog bij jou zeg. Prachtige auto. Als je zoveel tijd, geld en energie in de auto steekt dan snap ik dat je ook de dakrails nieuw wilt hebben (en de rest natuurlijk) Ik ben ook nog niet klaar. Soms lijkt het wel of de lijst blijft groeien in plaats van dat deze afneemt. Voor na de vakantie heb ik ook al weer een flinke to do lijst klaar liggen. Ik blijf je blog met grote interesse volgen. Keep up the good work! 
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

maruska

en in de categorie : wordt niet meer gemaakt, is niet leverbaar : de roofrails. prijs opgevraagd, daar kun je een leuk weekend van houden, maar niet meer leverbaar. Eens op zoek naar een nette set, en dan maar tijdelijk mijn eigen set terug zetten.
T-5R

Walter

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Vulk

Citaat van: maruska op 15-07-2014 13:27:49
en in de categorie : wordt niet meer gemaakt, is niet leverbaar : de roofrails. prijs opgevraagd, daar kun je een leuk weekend van houden, maar niet meer leverbaar. Eens op zoek naar een nette set, en dan maar tijdelijk mijn eigen set terug zetten.

Ik heb een hele mooie set, zijn alleen van die dikke.

855T5+

Citaat van: maruska op 15-07-2014 13:27:49
Ah, omdat je de kooting deed waren de oude eraf en toen...ging het kriebelen...nieuw is leuker idd  ;D

Ik heb die oude van Bouke recentelijk overgenomen, waren nog net iets beter dan de mijne, die ik ooit bij estateservices gekocht heb voor 125 euro incl. Tweedehands is ook aan de prijs, zeker als je bedenkt dat de staat meestal niet best is (corrosie onder lak, etc.), meestal ontbreken de eindstukjes of zijn lam en je hebt eigenlijk nieuwe boutjes nodig (maar die had je al). Ik moet die van Bouke nog plaatsen...maar de auto is steeds met de vrouwe weg... :eusa_wall:
Volvo: Mutatis Mutandis

maruska

Citaat van: Walter op 15-07-2014 13:55:02
Ook niet meer leverbaar via GCP.se?
Ik gok dat Peter daar heeft geinformeerd, maar ik zal het eens navragen.

Citaat van: Vulk op 15-07-2014 17:12:25
Ik heb een hele mooie set, zijn alleen van die dikke.
Dikke vind ik zelf niet staan. Alternatief 2 is geen dakrails, maar gewoon de sierstrips.. Maar niet naar mijn zin..

Citaat van: 855T5+ op 15-07-2014 18:56:29
Ah, omdat je de kooting deed waren de oude eraf en toen...ging het kriebelen...nieuw is leuker idd  ;D

Ik heb die oude van Bouke recentelijk overgenomen, waren nog net iets beter dan de mijne, die ik ooit bij estateservices gekocht heb voor 125 euro incl. Tweedehands is ook aan de prijs, zeker als je bedenkt dat de staat meestal niet best is (corrosie onder lak, etc.), meestal ontbreken de eindstukjes of zijn lam en je hebt eigenlijk nieuwe boutjes nodig (maar die had je al). Ik moet die van Bouke nog plaatsen...maar de auto is steeds met de vrouwe weg... :eusa_wall:
Nieuw is idd mooier, zeker nu hij zowat helemaal nieuw aan de buitenkant is. Overigens is de prijs een getal met een 3 aan de voorkant... ex btw
T-5R

The Demon

Gewoon strips nemen, staat veel strakker en oogt sneller.
Met die rails op het dak vindt ik een auto al (heel) snel op een handtas lijken.

Maar het is jouw auto en je moet doen wat jij mooi vind.

maruska

Citaat van: The Demon op 15-07-2014 20:52:14
Gewoon strips nemen, staat veel strakker en oogt sneller.
Met die rails op het dak vindt ik een auto al (heel) snel op een handtas lijken.

Maar het is jouw auto en je moet doen wat jij mooi vind.
Ik kan me er iets bij voorstellen walter, maar juist omdat ik vrij veel origineel wil houden, vind ik dat die rails erop moet. Al zal ik wrs nooit iets erop durven vervoeren :)
T-5R

henry classic v70

Sjoerd (Hunterparts) al geprobeerd..?
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

StefanCJ

Dakrails horen er op. Glad dak is maar een gek gezicht.

triton

Citaat van: StefanCJ op 15-07-2014 21:20:55
Dakrails horen er op. Glad dak is maar een gek gezicht.

En bedankt ;D
Professioneel raddraaier

maruska

jij was nog bezig met de grasmat voor de deur Andre ;D
T-5R