Automaat en chippen

Gestart door Ernst D., 29-02-2004 21:12:07

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Citaat van: foekie op 29-04-2010 11:18:07
gewoon ff loshalen, bougietje er.. tong er tegenaan... Krijg je dan een optater, dan weet je dat de kabels nog goed zijn ;)

Leuk advies. Stel je nu eens voor dat ie denkt dat ie hier serieus advies krijgt en dat echt doet en dood neervalt...

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Easterboy

Die kans acht ik nihil... ;D

foekie

haha tja.. een helder persoon zal zo'n frats niet uithalen lijkt mij!
Evenmin dat iemand een plintenladder, doosje bougievonkjes of een vierkante-gaatjes boor moet halen toch?

t5karel

Citaat van: foekie op 29-04-2010 12:55:42
Evenmin dat iemand een plintenladder, doosje bougievonkjes of een vierkante-gaatjes boor moet halen toch?
Of een dichte gaatjespan ;D ;D
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Turbobiker

Mmm, leek mij wel een redelijke testmethode eigenlijk. Kan toch nooit zo erg vonken, zo een klein dingetje?
De Tussenpaus

Ludo

Zijn er hier dan zoveel heldere personen?.

:evil:

V70geRwin

Citaat van: Turbobiker op 29-04-2010 13:12:20
Mmm, leek mij wel een redelijke testmethode eigenlijk. Kan toch nooit zo erg vonken, zo een klein dingetje?

Try or die  ;D

foekie

en dan nog.... het zal niet werken.... je hebt dan namelijk geen massa!

Gunnar

Ga eens op een weegschaal staan en kijk eens naar je voeten.
www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

foekie

okee.. ik zie 10 tenen..

V70geRwin

Citaat van: foekie op 29-04-2010 16:16:44
okee.. ik zie 10 tenen..

en waar staan je voeten op als je naast de auto staat met de bougiekabel in je hand?

M a r c

op dikke rubbere spekzolen  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

UserID6342

Je wilt niet weten hoe jaarlijks talrijke "leerling"monteurs zo op pad worden gestuurd voor die doos bougievonkjes naar de Brezan of whatever ;D

-D©©©L-

Je zal raar staan te kijken als ie terugkomt met een vierkante-gatenboor: http://home.planet.nl/~eynderho/vierkant.htm

Arjanestate

Citaat van: Dirk342 op 29-04-2010 17:54:31
Je wilt niet weten hoe jaarlijks talrijke "leerling"monteurs zo op pad worden gestuurd voor die doos bougievonkjes naar de Brezan of whatever ;D

Haha, dat doet me denken aan mijn eerste werkdag als leerlingautomonteur (acht jaar geleden alweer....), moest even bij de Otogros langs om een aluminiummagneet te halen.....
854 T-5 ROOD 1994