Subonno - 850 GLT

Gestart door Subonno, 25-08-2010 13:44:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Subonno

#60
Citaat van: Ludo op 28-09-2010 22:02:25
Citaat van: thuur op 24-01-2010 03:29:42
122 op A7 is een standaard melding
:D
Gelukkig!

Wel beroerd dat ik de auto sinds zaterdag heb en dat ik m nu al even moet laten staan...
Maar ja, als alles weer in orde is, is ie klaar voor 80K minstens!


thuur

Citaat van: Subonno op 28-09-2010 10:18:39
Ik heb nog een puntje wat gefixed moet worden, de auto trekt naar links bij het remmen. Met name voelbaar bij 80km en hogere snelheden. Je dient echt het stuur een stukje naar rechts te doen om de auto recht te laten remmen anders zit je in no-time in de middenberm. Dus als je net het rempedaal aanraakt trekt de auto al naar links.

Ik weet dat Bouke de rechter draagarm heeft laten vervangen en de remschijven en blokken rondom in 2009.

Zou het kunnen dat de linker draagarm door speling dit veroorzaakt ?
Remvertraging is verder dik in orde mits je tegenstuurt.

Klinkt er wel naar:
Citaat van: Subonno op 28-09-2010 13:10:02
Net even een testje in de pauze gedaan,

Als ik het stuur loslaat en ik rem bij 80 km per uur draait het stuur automatisch een klein stukje naar rechts en remt de auto recht!! Dus alleen wanneer je stuur vast hebt trekt de auto naar links wat je moet corrigeren.


Gr 8)

Subonno

#62
Zie weblog, 

Subonno

#63
Mijn oren tuuten nog van boosheid en stress, straks om 7.15 gaat het wekkertje weer lekker. . . .
wat een gezeik. . . .  :(

big ben

 :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: 

Balen dat het "tegen"  loopt!!
Maar heb je al eens op "vallende meter syndroom" gezocht??  :). Het schijnt vaker voor te komen

Misschien is het handig om een blog aan te maken, zo wordt je voorstel ronde wel heel lang  ;), iig houd de moed erin.! :angel:


Grt Ben

Subonno

#65
 :eusa_whistle:

mevita

Ik heb je verhaaltje gelezen, het zit je niet mee maar ga bij zo,n klusje niet gehaast te werk dan gaat het meestal mis.Wat betreft je meters voor het klusje deden ze het nog toch? Lijkt me dat er ergens een stekkerverbinding niet goed zit, controleer die van je sensor, geef eens een klap op het dashbord, probeer eens met sleutel in contactslot wat op en neer te gaan, lichtschakelaar stekker controleren, dit zijn enkele tips wat ik gevonden heb bij ''vallende meters".
En niet zo gauw denken ik doe hem maar meteeen weer weg, als hij eenmaal goed rijd wil je niet gauw meer anders,
succes,
gr mevita

Subonno

Deze gaat in het weblog verder.

Subonno

Als je nieuw bent in de Volvo wereld en je auto rijdt na 4 dagen niet meer dan sta je toch raar te kijken kan ik u melden!!

De auto rijdt gelukkig weer helemaal normaal!
Voor 99.99999% zeker "Relais 103" welke stuk was, nu overbrugd met draad en kabelschoentjes.
Ik kan er een nieuwe voor aanschaffen maar hier rijden meer mensen mee als blijvende oplossing!
(was wel een cheap fix, daar hou ik van :-) )

Groet Onno


mevita

laat je relais door iemd even solderen en je kunt hem weer gebruiken of score een ander relais ergens is altijd beter dan met een kabeltje doorgelusd

Joeri

Citaat van: mevita op 04-10-2010 16:19:43
laat je relais door iemd even solderen en je kunt hem weer gebruiken of score een ander relais ergens is altijd beter dan met een kabeltje doorgelusd
Is dat ook een goeie preventieve maatregel?  ::)
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

mevita

Citaat van: Joeri op 04-10-2010 16:21:16
Citaat van: mevita op 04-10-2010 16:19:43
laat je relais door iemd even solderen en je kunt hem weer gebruiken of score een ander relais ergens is altijd beter dan met een kabeltje doorgelusd
Is dat ook een goeie preventieve maatregel?  ::)
Jahoor, ik heb hier meen ik ergens op het forum gelezen dat een doorgesoldeerd relais vaak beter voldoet  ;)
gr mevita

Subonno

#72
Zie weblog voor reactie  :)

Subonno

Verbruik lijkt aardig gunstig, het eerste officiƫle woon-werk tankje:

1 op 11.42   :o  :eusa_dance:  :eusa_clap: :angel:  ;D

Ik ben er blij mee!