raar geluid bij bocht naar links

Gestart door darius, 16-09-2010 17:47:48

Vorige topic - Volgende topic

Jack v

het tussenlager van de lange aandrijfas mag geeen speling hebben ook niet een beetje, je mag hem bij het draaien  ook niet horen. Axiaal is er wel altijd wat speling
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

darius

Rij net naar de bakker en hoor dat het idd nog helemaal niet in orde is. een bonkend geluid ook bij in veren ..wie heeft die binnenhomokineet al eens vervangen ?  die schijnt los verkrijgbaar voor de automaat..
No show, only go.

Jack v

goeie bakker dat ie op zondag open is, heb je dat hanglager al gecontroleerd?
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

darius

Citaat van: Jack v op 19-09-2010 11:21:44
goeie bakker dat ie op zondag open is, heb je dat hanglager al gecontroleerd?

Hier in belgie is alles open op zondag bakker slager etc... Helaas vandaag bere druk en dus geen tijd voor verdere controle. heb net weer gereden maar wat een gebonk ik rij er niet meer in tot ik het gevonden heb. Wie heeft er al eens de binnenste homokineet van een automaat vervangen ????
No show, only go.

arjenT5R

darius je hebt die as toch uit de bak gehad om die andere homokineet te vervangen
waarom heb je dan niet even aan die binnenste gevoelt.
Lijkt me toch dat het niet daar in zit hoor....
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

UserID6342

Citaat van: darius op 19-09-2010 11:05:52
Rij net naar de bakker en hoor dat het idd nog helemaal niet in orde is. een bonkend geluid ook bij in veren ..wie heeft die binnenhomokineet al eens vervangen ?  die schijnt los verkrijgbaar voor de automaat..
Druk er gewoon een ander asje op joh, scheelt je een hele bal werk en ellende + je bent veel sneller klaar met het geheel.

darius

Citaat van: Dirk342 op 19-09-2010 17:39:48
Citaat van: darius op 19-09-2010 11:05:52
Druk er gewoon een ander asje op joh, scheelt je een hele bal werk en ellende + je bent veel sneller klaar met het geheel.

Dirk heb jij nog een as liggen voor de automaat tdi ?? rechterkant ? Ik wordt gek van het gebonk  :eusa_wall:
No show, only go.

V70 classic

Ik krijg bij mij het vermoeden dat het de motorsteun is.
Ik heb nu ook een zware brom in het interieur,(lijkt contact geluid).

We gaan hem morgen eens een onderzoekje geven.

grts
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

UserID6342

De assen die ik momenteel heb liggen zijn van een 20V handbak rechts en van een 10V automaat L+R.  Ik weet dat een van deze assen ook op de diesel past, maar niet welke precies :(  Iemand ?

Een poosje terug heb ik van een diesel een as gewisseld met die van een benzine en dat ging / paste gewoon, maar heb geen flauw idee van welke benzine auto die as af kwam.  Ik had 'm toen bij Boy gehaald omdat ik zelf helemaal geen asjes meer had liggen.

V70 classic

Zo de dame staat op de steunen.
Motorsteun ral.
Ben ik toch mooi voor een 30 euri klaar.

FF bestellen gelijk de afdichting voor de olie pomp erbij zijn we gelijk klaar.
Setje schijven en blokken kan ie weer ff door.

grts
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

arjenT5R

Citaat van: V70 classic op 20-09-2010 16:06:35
Motorsteun ral.

grts

Zoals ik laatst al zei darius kijk eens naar die motorsteunen  :eusa_think:
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

darius

Citaat van: arjenT5R op 20-09-2010 16:39:32
Citaat van: V70 classic op 20-09-2010 16:06:35
Motorsteun ral.

grts

Gelukkig waren lager en homokineet ook al ral dus niet voor nix geweest. Morgen en overmorgen vrij gepakt om te gaan repareren. Er moeten ook nieuwe gloeibougies in want die zijn ook ral (wagen start bijna niet )

Zoals ik laatst al zei darius kijk eens naar die motorsteunen  :eusa_think:
No show, only go.

darius

Kan ook geen as meer bestellen bij de automaterialen handel hier... alleen bij Volvo, hoop dat het aan mn motorsteun ligt maar ik vrees van niet    bonk bonk bonk.... i hate it... :eusa_wall:
No show, only go.

darius

Motorsteun distributiezijde ral..... wat ben ik toch een lekkere eigenwijze kl##tzak he Arjen XX
No show, only go.

peteRRR

Citaat van: darius op 21-09-2010 14:28:35
Motorsteun distributiezijde ral..... wat ben ik toch een lekkere eigenwijze kl##tzak he Arjen XX

Niets is zo eigenwijs als een mens Darius,niets  ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla