Gestolen T5-R 64-HJL-9 zaterdag 25-09 in Rijssen

Gestart door Esveldt, 27-09-2010 08:58:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

francois

ik snap niet dat er mensen zijn op deze aardbol
die niet van de spullen van andere af kunnen blijven  :(


zal mijn ogen open houden


gr

henry classic v70

Citaat van: verburgh op 27-09-2010 19:46:54
Van die auto is niks meer terug te vinden, die is al helemaal gedemonteerd  in polen.

Dat denk ik niet, hadden ze ook wel een andere kleur kunnen pakken.
Deze kleur is zo specifiek dat íe echt wel heel wordt gelaten
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

peteRRR

Dat is zeker but en een goede reden voor de Volvo rijders om nog eens na te denken hoe dit te voorkomen!

Dat de auto boven water mag komen.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

verburgh

Citaat van: henry classic v70 op 27-09-2010 20:26:46
Citaat van: verburgh op 27-09-2010 19:46:54
Van die auto is niks meer terug te vinden, die is al helemaal gedemonteerd  in polen.

Dat denk ik niet, hadden ze ook wel een andere kleur kunnen pakken.
Deze kleur is zo specifiek dat íe echt wel heel wordt gelaten
Ze gebruiken hem alleen voor onderdelen, of een ramkraak, vorig jaar ben ik nog in een loods geweest die ontruimd moest worden je wil niet weten wat er stond ;) kleur van de auto kijken ze echt niet meer naar.

ulkeman

Citaat van: verburgh op 27-09-2010 20:29:50
Citaat van: henry classic v70 op 27-09-2010 20:26:46
Citaat van: verburgh op 27-09-2010 19:46:54
Van die auto is niks meer terug te vinden, die is al helemaal gedemonteerd  in polen.

Dat denk ik niet, hadden ze ook wel een andere kleur kunnen pakken.
Deze kleur is zo specifiek dat íe echt wel heel wordt gelaten
Ze gebruiken hem alleen voor onderdelen, of een ramkraak, vorig jaar ben ik nog in een loods geweest die ontruimd moest worden je wil niet weten wat er stond ;) kleur van de auto kijken ze echt niet meer naar.

laten we hopen dat het niet met deze auto gebeurd beetje positief kerel ;)


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

verburgh

Citaat van: ulkeman op 27-09-2010 20:42:47
Citaat van: verburgh op 27-09-2010 20:29:50
Citaat van: henry classic v70 op 27-09-2010 20:26:46
Citaat van: verburgh op 27-09-2010 19:46:54
Van die auto is niks meer terug te vinden, die is al helemaal gedemonteerd  in polen.

Dat denk ik niet, hadden ze ook wel een andere kleur kunnen pakken.
Deze kleur is zo specifiek dat íe echt wel heel wordt gelaten
Ze gebruiken hem alleen voor onderdelen, of een ramkraak, vorig jaar ben ik nog in een loods geweest die ontruimd moest worden je wil niet weten wat er stond ;) kleur van de auto kijken ze echt niet meer naar.

laten we hopen dat het niet met deze auto gebeurd beetje positief kerel ;)
Ik zie het zo vaak, maar idd ik hoop het ook dat hij terug komt bij de eigenaar  ;)

henry classic v70

Nou, kom op met die specifieke kenmerken: krasjes/beschadigingen/deukjes gegraveerde ruiten enz.
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Jack v

Citaat van: henry classic v70 op 27-09-2010 20:52:17
Nou, kom op met die specifieke kenmerken: krasjes/beschadigingen/deukjes gegraveerde ruiten enz.
nog beter even een paar foto's
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Automatic-freak


Kan wel zeggen dat mijn ogen open hou, maar ben bang dat hij al verder weg is dan omgeving Rijssen ... ;-(

Had niet gedacht dat dit zo dicht bij huis zou gebeuren en ook nog een dergelijke 850, nu moet ik hem nog meer in de gaten gaan houden !!

Esveldt

Het is de meest standaard CY.

Niks geen poespas, nul komma nul stickers.

Hij is niet van een forumlid maar van een collega.

En hij is niet van mij want dan zat hij al wel onder de stickers.  :angel:

Oh ja, ook geen deukjes etc, hij was gewoon perfect.

elianmars

Heeft hij 'm dan laten opknappen?

Ik ben samen met Sander bij die wagen wezen kijken en toen mankeerde er nogal wat aan, waaronder roest op de achterklep.

rammstein01

Altijd ruk als er een auto is gestolen. Maar dit forum is ook voor een ieder openbaar.
Men kan iedere, met respect, autofreak hier lokaliseren. Wellicht is dit forum alleen toegankelijk te maken middels een registratie. (echt Nederlandse actie) En, dan wordt he maar een exclusief forum. We zijn nu wel weer met onze neus op de feiten gedrukt.

Ook lijkt het me niet handig om alle kenmerken openbaar te maken. Misschien is de relatie lezer <-> crimineel hier ook even aan het kijken om gelijk diverse kenmerken weg te halen.

Sterkte met het verlies.

Rob

grijzev70tdi

Ik woon in de buurt(lochem) dus zal mijn ogen open houden :police:. Al ben ik bang dat het niet erg zinvol meer is :'(

Groeten Jasper
Grolsch, het klinkt al lekkerder

animalT5R

Citaat van: rammstein01 op 28-09-2010 19:17:59
Altijd ruk als er een auto is gestolen. Maar dit forum is ook voor een ieder openbaar.
Men kan iedere, met respect, autofreak hier lokaliseren. Wellicht is dit forum alleen toegankelijk te maken middels een registratie. (echt Nederlandse actie) En, dan wordt he maar een exclusief forum. We zijn nu wel weer met onze neus op de feiten gedrukt.

Ook lijkt het me niet handig om alle kenmerken openbaar te maken. Misschien is de relatie lezer <-> crimineel hier ook even aan het kijken om gelijk diverse kenmerken weg te halen.

Sterkte met het verlies.

Rob

Rob,
Volgens mij was deze auto niet bekend op het forum,en om nou gelijk te zeggen dat ze meelezen vind ik persoonlijk ook een beetje ver gaan.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Sven850

Citaat van: rammstein01 op 28-09-2010 19:17:59
Altijd ruk als er een auto is gestolen. Maar dit forum is ook voor een ieder openbaar.
Men kan iedere, met respect, autofreak hier lokaliseren. Wellicht is dit forum alleen toegankelijk te maken middels een registratie. (echt Nederlandse actie) En, dan wordt he maar een exclusief forum. We zijn nu wel weer met onze neus op de feiten gedrukt.

Ook lijkt het me niet handig om alle kenmerken openbaar te maken. Misschien is de relatie lezer <-> crimineel hier ook even aan het kijken om gelijk diverse kenmerken weg te halen.

Sterkte met het verlies.

Rob

Ik denk dat ze eerder een anoniemere auto stelen dan die van een autofreak. Die auto's vallen eerder op.
XC40 T4 Recharge