Gestolen T5-R 64-HJL-9 zaterdag 25-09 in Rijssen

Gestart door Esveldt, 27-09-2010 08:58:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

rammstein01


Henk855

Dat de CY gejat is is vet K#T maar gisteravond is ook de Golf VR6 van een vriend van me gejat.
Je eigendommen zijn gewoon niet meer zeker tegenwoordig. Ik overweeg een dubbele wielklem op mijn wagen, maakt het zeker moeilijker.
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Hendrix

Citaat van: rammstein01 op 28-09-2010 19:17:59
Altijd ruk als er een auto is gestolen. Maar dit forum is ook voor een ieder openbaar.
Men kan iedere, met respect, autofreak hier lokaliseren. Wellicht is dit forum alleen toegankelijk te maken middels een registratie. (echt Nederlandse actie) En, dan wordt he maar een exclusief forum. We zijn nu wel weer met onze neus op de feiten gedrukt.

Ook lijkt het me niet handig om alle kenmerken openbaar te maken. Misschien is de relatie lezer <-> crimineel hier ook even aan het kijken om gelijk diverse kenmerken weg te halen.

Sterkte met het verlies.

Rob



Hm ok de mijne is niet bijzonder speciaal, wel een R voorspoiler en een verlagings kit maar that's it en de kleur vervaald al aardig. Dus met andere woorden, die moeten ze toch niet,... maar de mijne vinden / localiseren is nog niet zo eenvoudig ;D
Doe je best zou ik zeggen.... ik bedoel het localiseren he ;)

Voor de rest valt het me op dat het een nieuw nummerbord is, geimporteerd?? misschien waren de dieven zo dom dat ze alleen naar het nummerbord keken en niet eens weten hoe oud de auto is.... de gemiddelde crimineel die auto's jat is nou niet de meest snuggere die rondloopt op deze planeet....;D


Succes met de jacht..
Tussen haakjes.... toen ik naar Finland reed afgelopen winter, stond ik achter een Volkswagenbusje te wachten voor de boot naar finland in Tavemunde duitsland (bij Lubeck) dit was een redelijk recent busje met reclame van een koffie cafe of zoiets uit amstelveen, zat een russisch kenteken op en de bestuurder sprak geen duits of engels en had niet gereserveerd voor de boot..... dus....

Vanuit Finland rij je makkelijk rusland in en de grenscontrole stelt weinig voor.
Gebeurd regelmatig en af en toe pakt de douane er 1 (1x per maand of zo voor de formaliteit dat ze werken, voor de rest troggelen ze alleen naar immigranten uit europa geld af voor hun oude auto's die ingevoerd moeten worden).

OK OK ik ben al stil... succes i.i.g. :eusa_silenced:

Groetjes Hendrix

UserID6342

Citaat van: Hendrix op 30-09-2010 21:46:14
Voor de rest valt het me op dat het een nieuw nummerbord is, geimporteerd?? misschien waren de dieven zo dom dat ze alleen naar het nummerbord keken en niet eens weten hoe oud de auto is.... de gemiddelde crimineel die auto's jat is nou niet de meest snuggere die rondloopt op deze planeet....;D
Met alle respect, maar ik denk dat je je hierin toch behoorlijk kunt vergissen.  En al helemaal bij de jongens die 'op bestelling' werken, die halen worst wat voor merk gewoon weg en vaak zonder braakschade etc. ook nog.  Zo is van een kameraad van mij een aantal jaren terug een Mclaren gejat (weliswaar teruggevonden in een Rotterdamse loods waar de meest dure exoten stonden, allemaal gejat en allemaal zonder braakschade) maar er zat geen krasje, deukje of wat dan ook op.  Ze hebben de code vd afstandsbediening op kunnen pakken op de een of andere manier en zo los kunnen krijgen / weg kunnen halen.  Hoe moet je mij ook niet vragen, het enigste wat hij kapot had was het contactslot (geforceerd om 'm uit het stuurslot te krijgen) en verder helemaal niets !!

cas

tja... het forum puur voor aangemelde mensen maken.... schiet denk ik niet op, het is er om mensen te helpen met problemen. ik denk dat er ZAT mensen zijn die niet aangemeld staan, en het forum puur even doorspitten om hun probleem te herkennen en aan te pakken, zo snel even klikkerdeklak.

sommige mensen vinden inloggen of een inlognaam maken vervelend/onhandig of zijn huiverig bij het geven van persoonlijke info.

Dan zou het ook stom zijn om te vermelden hiero wat de kenmerken zijn van de auto, die kan de Boef dan meteen even aanpakken. Roestplekkie daar? O ff aanstippen denk hij. zwartgasdoppie rechts onder? O, kwast die dop meteen even in kleur.  ;D

bovendien.... een stoute boef meld zich ook makkelijk even aan, en of de MODS de tijd hebben om een antecedenten onderzoek te doen bij elke aanmelding....

Dus..... tja.. het is klote,...............we letten allemaal op!  :)  zelfs als er gele onderdelen opduikelen!
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Esveldt

Hij is terecht!

Hier voor is hij gebruikt: http://www.tctubantia.nl/regio/almelo-stad/7388238/Mislukte-kraak-op-geldautomaat-supermarkt.ece

Als het goed is krijgt mijn collega vandaag een telefoontje dat hij hem kan ophalen.

De staat vd auto is niet bekend.

cas

WHoehoee!!! geweldig! !een CY die toch in het straatbeeld blijft en niet gesloopt is!  :eusa_dance:

goed.... hoop dat ze er netjes mee omgegaan zijn...
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

maruska

poe, als ik de staat van de deur enzo zie :-\...
mag hopen dat er wat van over is, anders houdt cas zich vast aanbevolen voor sloop onderdelen, zoals een achterspoiler ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Robster480

Staat nergens dat het een ramkraak is ;) De deur is met explosieven gedaan :P

Wellicht is ie nog helemaal heel ;D
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

maruska

mja, je doet geen ramkraak met de get-away auto toch ? zeker niet als je er ook nog een pinautomaat mee naar buiten wilt/moet slepen..

mja, gewoon hopen dat ze een snelle auto nodig hadden voor "iets". Babykotsgeel moet nou eenmaal niet kapot..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

cas

Citaat van: maruska op 11-10-2010 14:15:15
poe, als ik de staat van de deur enzo zie :-\...
mag hopen dat er wat van over is, anders houdt cas zich vast aanbevolen voor sloop onderdelen, zoals een achterspoiler ;D

nouhou!! die spoiler ligt al een kleine 3 weken bij de spuiter..... alleen heeft hij er niet zon zin in volgens mij.

motorkap. die wil ik wel :-)

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

V70geRwin

#71
Quote supermarkteigenaar: Het zag er heel professioneel uit, maar eigenlijk zijn het sukkels. Je kon van buitenaf zien dat de geldautomaat leeggemaakt was  :eusa_wall:

en wie kiest er nu een opvallende gele auto als vluchtauto  :eusa_wall:

hopelijk is de staat van de auto nog zoals de eigenaar hem kwijtraakte.

cas

Citaat van: spekkie99 op 11-10-2010 14:24:20
Het zag er heel professioneel uit, maar eigenlijk zijn het sukkels. Je kon van buitenaf zien dat de geldautomaat leeggemaakt was  :eusa_wall:

en wie kiest er nu een opvallende gele auto als vluchtauto  :eusa_wall:

hopelijk is de staat van de auto nog zoals de eigenaar hem kwijtraakte.

ze hadden hem matzwart kunnen wrappen.... maar hoe zie je nou van buiten dat een ATM leeg is dan? deurtje open? O..... laat maar zitten, iemand was ons voor....  ;D

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Wout309t

Tsjongejonge, een gele voor een ramkraak.. Ik had het wel verwacht hoor, maar idd wat een sukkels.
Pak dan een kale zwarte t-5 ofzo...
2011 V70 2.0T R-Design MT

verburgh

Citaat van: verburgh op 27-09-2010 20:29:50
Citaat van: henry classic v70 op 27-09-2010 20:26:46
Citaat van: verburgh op 27-09-2010 19:46:54
Van die auto is niks meer terug te vinden, die is al helemaal gedemonteerd  in polen.

Dat denk ik niet, hadden ze ook wel een andere kleur kunnen pakken.
Deze kleur is zo specifiek dat íe echt wel heel wordt gelaten
Ze gebruiken hem alleen voor onderdelen, of een ramkraak, vorig jaar ben ik nog in een loods geweest die ontruimd moest worden je wil niet weten wat er stond ;) kleur van de auto kijken ze echt niet meer naar.
ik was het miet hoor ;D