stuur airbag

Gestart door karlie, 19-10-2010 20:38:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karlie

tuurlijk kan je kritiek verwachten op een forum,vind ik ook helemaal niet erg...maar het slaat natuurlijk nergens op om iemand die je niet kent de grond in te boren....er zijn er immers meer die hetzelfde mee hebben gemaakt....dus dat  zijn in zijn ogen dan allemaal prutsers......
en wie zegt dat ik hem ga verkopen??? ik heb het daar niet over gehad hoor....

ik wil er ook geen kwade gezichten over hebben vind het alleen erg jammer dat iemand zo kan reageren terwijl het ook iets anders kan

verburgh

Citaat van: karlie op 20-10-2010 20:44:23
tuurlijk kan je kritiek verwachten op een forum,vind ik ook helemaal niet erg...maar het slaat natuurlijk nergens op om iemand die je niet kent de grond in te boren....er zijn er immers meer die hetzelfde mee hebben gemaakt....dus dat  zijn in zijn ogen dan allemaal prutsers......
en wie zegt dat ik hem ga verkopen??? ik heb het daar niet over gehad hoor....

ik wil er ook geen kwade gezichten over hebben vind het alleen erg jammer dat iemand zo kan reageren terwijl het ook iets anders kan
Misschien is jou stuur een keer vervangen ???

karlie

toen ik de auto kocht was het al zo...misschien is die idd een keer vervangen.....
maar goed ik ga morgen mijn stuur maar ff een tandje verzetten dan staat hij in ieder geval recht....hahahah

karlie

maar goed ik dan moet het alarm maar ff loeien  want ik heb nog niemand gehoord hoe ik dat kan uit zetten

verburgh

Citaat van: karlie op 20-10-2010 20:48:38
toen ik de auto kocht was het al zo...misschien is die idd een keer vervangen.....
maar goed ik ga morgen mijn stuur maar ff een tandje verzetten dan staat hij in ieder geval recht....hahahah

Ik zou hem nog een keer uitlijnen, er zt altijd garantie op ;)

of jij wil dat je banden verkeerd afslijten ???

karlie

ik heb de uit draai gezien van het uitlijnen  en alle wielen staan goed ,dus ik snap niet echt waarom ik heb nog een keer zou moeten laten uit lijnen

mehn

Citaat van: karlie op 20-10-2010 20:54:21
dus ik snap niet echt waarom ik heb nog een keer zou moeten laten uit lijnen

Om je stuur weer recht te krijgen. Eigenlijk rijdt je auto nu linksaf (of rechtsaf). Dat is opgelost door de stuurkogels bij te stellen zodat ie tijdens het linksafrijden (of rechtsaf) tóch rechtdoor gaat.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

verburgh

Citaat van: karlie op 20-10-2010 20:54:21
ik heb de uit draai gezien van het uitlijnen  en alle wielen staan goed ,dus ik snap niet echt waarom ik heb nog een keer zou moeten laten uit lijnen
Je moet het zelf weten ;)

We zien over een paar maanden wel een topic verschijnen over scheef afgesleten banden of gecupte banden :eusa_dance:

jacow

kun je overigens een airbag stuur plaatsen in een auto waar er oorspronkelijk
geen airbag stuur zat?

groet,
Jacow

Thys

Dat is geen probleem, maar de airbag zal niet afgaan 8)

UserID6342

Klopt, of je moet alles omzetten incl. alle kabeltjes en sensor zoals ik heb gedaan en dan moet je even afwachten of het allemaal wel wilt werken.  Maar foutmeldingen op het SRS heb ik in ieder geval niet, dus ga er gewoon vanuit dat het werkt bij een 'boem is ho' gevalletje.

jacow

dit was een zinvoller antwoord op m'n vraag.  :eusa_clap:
Kortom, een airbag is mogelijk, maar of-ie het doet, dat weet je pas
als...

groet,

Jacow

Misha

Andersom gesteld dan : als ik mijn auto laat uitlijnen met een perfect recht stuur, ik rij naar huis en verstel het stuur 3 tanden dan is mijn uitlijning verkeerd geworden ? :eusa_think: :evil:
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

fredtref

Citaat van: Misha op 24-10-2010 13:28:59
Andersom gesteld dan : als ik mijn auto laat uitlijnen met een perfect recht stuur, ik rij naar huis en verstel het stuur 3 tanden dan is mijn uitlijning verkeerd geworden ? :eusa_think: :evil:

Jammer dat hier geen antwoord op komt, ik ben daar zeer benieuwd naar ;)

-D©©©L-

Citaat van: Misha op 24-10-2010 13:28:59
Andersom gesteld dan : als ik mijn auto laat uitlijnen met een perfect recht stuur, ik rij naar huis en verstel het stuur 3 tanden dan is mijn uitlijning verkeerd geworden ? :eusa_think: :evil:

Als het stuurhuis niet meer in de middenstand staat wel ja, anders niet.