Bodemloze Put is niet meer!

Gestart door Teddy81, 25-11-2010 15:02:19

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Mooie foto's!!

"Ready for take off"  ;D

Vulk

Oh wat zijn die foto's altijd pijnlijk om te zien als je er niet bij was!

Teddy81

Jeff

Mooie foto's Ted! Die downpipe is echt wel een verschil, je hoorde het goed toen je weg reed in ieder geval gister! ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

UserID6342

Leuke foto's Ted !  Het is ook niet te geloven ook niet, heb ik eens een keer een nette boks an, sta ik nog te sleutelen / prutsen onder een klep ;D ;D

Teddy81

Hahaha, ja heel veel tijd om te kletsen hebben wij ook niet gehad. Meer dan voorstellen aan elkaar is het niet geworden, toen moest je al sleutelen aan de auto van Peter! LoL
Komt wel een keer! ;D

peteRRR

Mooie footoos Ted ;D

En Dirk bedankt voor de nette hulp. :P

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

arjenT5R

Citaat van: Teddy81 op 03-04-2011 00:44:41
Citaat van: pwassink op 03-04-2011 00:42:51
Wat lekt er bij jou stevig olie eigenlijk?

De pakking tussen de twee delen van het blok waarmee de krukas opgesloten zit. :eusa_wall:
Dat moet ik nog een keer aanpakken, maar dan moet het blok er weer uit, nog niet heel veel zin in. Voorlopig hou ik met maar even bij regelmatig olie pijlen.

Gave pics van de elandrun  :eusa_clap: spijtig genoeg zat ik in wat minder prettige oorden  ;D
Als mijn verlof volgend jaar tijdens de elandrun is kom ik zeker!

Voor wat betreft je olie lekkage denk ik eerder aan de retour van de turbo  ;)
Blok gaat heus niet lekken op je blokhelften dan moet er wel heel wat aan de hand zijn hoor....
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Teddy81

Thnx allemaal!

De olieretour van de turbo is nieuw (pakking dan) dus die kans is vrij klein, maar ik zal het nog eens grondig nakijken. Is niet een heel gek idee. Vreemde is alleen dat het blok boven die pakking droog is en eronder nat.
Blok heeft een hele tijd stil gelegen overigens!

Gr. Ted

Vulk

De mijne had exact hetzelfde... Olieretour turbo zoals Arjen zegt.

Teddy81

Zoals ik al zei is die retour nieuw (nou ja, een jaar oud inmiddels) maar ik ga het nakijken.

fbm

Nou, dat alcantara zit er echt heel mooi in!  :eusa_clap:

Teddy81

Teddy81

Ik ben een faalhaas!!  :eusa_wall:

Vandaag dacht ik, ik knal even snel die shortshifter er in. Dus, luchtfilterbak weg en schakelkabel los. Ok, welk gereedschap gaan we gebruiken om die originele schakelhevel er uit te halen. Ik heb alles geprobeerd, schroevendraaiers, inbussen, torxen, niets paste en ik kreeg met geen mogelijkheid die hevel er uit. What to do.

Eerst maar eens Vadis raadplegen, geen succes. Dan Marc maar even bellen. Maar wacht, voordat ik Marc bel ga ik toch nog even op het forum rondkijken. Nergens iets over gereedschap ofzo, ik snap er geen zak van.
Terwijl ik op het forum aan het neuzen was kreeg ik toch een wat onbehaagelijk gevoel. Hoe is het verdomme mogelijk dat iedereen loopt te verkondigen dat het zo'n simpel klusje is en ik als gediplomeerd 1e automonteur én werkplaatschef krijgt dit niet voor elkaar. Zelfs Jeff kan het (sorry Jeff, maar ik weet wat je sleutelcapaciteiten zijn ;D) ging nog door mijn hoofd. WTF!!

En toen daagde het me. Fuck, ik kan dat ding er gewoon overheen schuiven en dan zit het. En zo geschiedde en een halve minuut later zat het op zijn plek en kon ik de volgende foto maken.

Verder nog even vloeistoffen gecheckt, even wat olie bijgevuld en nog wat andere checkjes gedaan. Het servicelampje is weer gaan branden dus het is weer tijd voor een beurtje, binnenkort maar eens wat onderdeeltjes bestellen.

Ok ik ga me nu in een hoekje zitten schamen, ik voel me een beetje dom.  ;D