Bodemloze Put is niet meer!

Gestart door Teddy81, 25-11-2010 15:02:19

Vorige topic - Volgende topic

BOV

Hartstikke mooie foto's!

1 klein aandachtspuntje, je had misschien de auto een paar meter naar voren of achteren
kunnen zetten zodat het niet lijkt of er een betonblok uit de auto groeit ;)

I take pictures and build stuff...

henry classic v70

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Jeff

Heel mooi Ted! ;) Ziet er strak uit zo...
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Teddy81

Ik kon mijn auto niet verplaatsen, dan had ik met schuine shots die muur niet over de hele lengte gehad! Maar heb er zelf ook over zitten denken ja!

Thnx! ;D

peteRRR

Mooi zo minimalistisch met een vurige Volvo,.....prachtig. :eusa_clap:

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Teddy81

Thnx Peter! En die stickers laat ik nog ff zitten Remco! ;D

StefanCJ

Justin-850

arjen850

schitterende foto's teddy, auto komt er prachtig uit. Toch niet de keus maken voor volans? zou de auto volgens mij geheel afmaken:)

Teddy81

Dank!

Ik vind Volans heeeel erg mooi, maar jammer dat ze niet in 18" zijn. Vandaar deze, plus het feit dat mijn Volans compleet krom waren. Nee ik hou het maar even bij deze wielen. ;D

Sem

Citaat van: Teddy81 op 28-04-2011 13:28:38
Dank!

Ik vind Volans heeeel erg mooi, maar jammer dat ze niet in 18" zijn. Vandaar deze, plus het feit dat mijn Volans compleet krom waren. Nee ik hou het maar even bij deze wielen. ;D
Ik vond de Volans ook mooier, maar dit misstaat zeker niet... Echt mooie foto's! Hele mooie auto met een heerlijk interieur! Alleen die bandenmaat kan ik echt niet aan wennen...  :eusa_shifty:

Teddy81

Haha, ja Sem een 35 bandje is mooier.
Ik heb net 5 minuten geleden mijn banden omgewisseld van voor naar achter en andersom. Nog een jaartje en dan komen er 35ers op! ;D

Teddy81

Voor een fotowedstrijdje op Volvospeed.com had ik ook nog een foto gemaakt. Het thema was carwash. Bewerken is niet toegestaan, dus dit is direct uit de camera. Hij had iets lichter mogen zijn, maar verder wel geslaagd!
Tot nu toe heb ik 65% van de stemmen (van 3 inzendingen  ;D). Nog geen idee hoe lang de stemmen nog geteld worden, en heb geen zin meer om te wachten, dus... here it is!  ;D

Jack v

wauw, die is echt gaaf. Hoe krijg je het voor elkaar zeg. Van mij mag je winnen :eusa_clap:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

grijzev70tdi

Wooow die is echt mooi. Heb je ze ook in groter formaat om uit te printen? Vind hem SUPER! Van mij mag je zeker winnen :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Grolsch, het klinkt al lekkerder