Bodemloze Put is niet meer!

Gestart door Teddy81, 25-11-2010 15:02:19

Vorige topic - Volgende topic

Sem

Die foto is echt heeeeel erg mooi.. Wat is dat lichte hout toch mooi!  :-*

arjen850

sjips :o :o die is gaaf.. Als je nu een donker interieur had gehad was het nooit zo mooi naar voren gekomen :angel:

Teddy81

Lichte interieur is zeker het mooiste! ;D

Ik heb hem nog in superhoge resolutie natuurlijk, dus als je hem wilt moet je even een PB sturen dan geef ik je een linkje!

elianmars

Vijf graden in de wasstraat?  :eusa_think:

Mooie foto, trouwens!!  :eusa_clap: :eusa_clap:

Teddy81

Foto is een paar weken geleden genomen, nog voordat het hier zulke tropische temperaturen waren! ;D

arjen850

Citaat van: Teddy81 op 29-04-2011 00:13:29
Lichte interieur is zeker het mooiste! ;D

Ik heb hem nog in superhoge resolutie natuurlijk, dus als je hem wilt moet je even een PB sturen dan geef ik je een linkje!

En bedankt Ted :D

)()()sT

Citaat van: Teddy81 op 28-04-2011 19:44:10
Voor een fotowedstrijdje op Volvospeed.com had ik ook nog een foto gemaakt. Het thema was carwash. Bewerken is niet toegestaan, dus dit is direct uit de camera. Hij had iets lichter mogen zijn, maar verder wel geslaagd!
Tot nu toe heb ik 65% van de stemmen (van 3 inzendingen  ;D). Nog geen idee hoe lang de stemmen nog geteld worden, en heb geen zin meer om te wachten, dus... here it is!  ;D

Loopt ie bij jou ook iets verhoogd stationair?
Hele mooie foto!

Teddy81

Verhoogd? 1000rpm, niet dat ik weet. Misschien doordat ik m'n naald er een keer af gehad heb? Heb er geen last van! Het blijven hangen in toeren met schakelen vind ik erger, lijkt het net alsof ik niet kan rijden! ;D

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Teddy81

Moet ik die reinigen dan? Is toch een sensor? Wat kan ik daar aan reinigen?

Jack v

Citaat van: Teddy81 op 29-04-2011 11:45:29
Moet ik die reinigen dan? Is toch een sensor? Wat kan ik daar aan reinigen?
Kun je niet reinigen, vervangen is een optie

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,48287.0.html
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

peteRRR

Dat is een Titel waardige foto Ted.  :eusa_clap:

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Sem

Citaat van: )()()sT op 29-04-2011 10:25:01
Voor een fotowedstrijdje op Volvospeed.com had ik ook nog een foto gemaakt. Het thema was carwash. Bewerken is niet toegestaan, dus dit is direct uit de camera. Hij had iets lichter mogen zijn, maar verder wel geslaagd!
Tot nu toe heb ik 65% van de stemmen (van 3 inzendingen  ;D). Nog geen idee hoe lang de stemmen nog geteld worden, en heb geen zin meer om te wachten, dus... here it is!  ;D

https://lh6.googleusercontent.com/_TLKKx7-ZT8Q/TY4e20TQrHI/AAAAAAAABhk/5ESjhoc84Fg/s640/IMG_2121%20-%20%28Car%20Wash%29.JPG

Hele mooie foto!

Kan ook komen door de snelheids sensor... je auto wordt door de wasstraat getrokken en dan meet hij dat je auto nog rolt. Dan blijft hij normaal altijd iets hoger stationair draaien. Tis maar een idee. Mijn auto blijft ook altijd iets hangen als ie nog rolt. Pas bij echt 100% stilstaan zakt hij naar ongv.875rpm.

Teddy81

Mijn stationair is altijd 1000rpm. Al zo lang als ik me kan herinneren! ;D

Justin-850

Citaat van: Sem op 29-04-2011 13:15:54
Citaat van: )()()sT op 29-04-2011 10:25:01

https://lh6.googleusercontent.com/_TLKKx7-ZT8Q/TY4e20TQrHI/AAAAAAAABhk/5ESjhoc84Fg/s640/IMG_2121%20-%20%28Car%20Wash%29.JPG

Hele mooie foto!

Kan ook komen door de snelheids sensor... je auto wordt door de wasstraat getrokken en dan meet hij dat je auto nog rolt. Dan blijft hij normaal altijd iets hoger stationair draaien. Tis maar een idee. Mijn auto blijft ook altijd iets hangen als ie nog rolt. Pas bij echt 100% stilstaan zakt hij naar ongv.875rpm.

Bij mij ook ;)