Bodemloze Put is niet meer!

Gestart door Teddy81, 25-11-2010 15:02:19

Vorige topic - Volgende topic

Teddy81

Dank jullie allemaal! ;D

Ewout, ik weet niet wat dat kastje is. Ik denk dat het iets is om je garagedeur electrisch mee te openen ofzo, er zit ook een draad naartoe. Maar er moet nog iets ingeklikt worden, en dat heb ik niet. Dus... ik heb echt geen idee.
Bovendek wordt denk ik wat te veel, maar misschien als ik me ooit ga vervelen. Of misschien haal ik ergens een keer een ander bovendek vandaan. Als ik het dan niet mooi vindt, kan ik het weer terug origneel maken! ;)

)()()sT

Het ziet er echt prachtig uit, perfect (jij zult met je neus er bovenop wel dingen vinden) afgewerkt, helemaal top.
Mag ik wel vragen hoe je er toe gekomen bent deze kleur te kiezen?

Teddy81

Dat mag Joost.
Ik wilde een donkerder hemel dan origineel. Zwart vind ik niet combineren met (deze) beige dus moest het een andere kleur worden. Ook omdat er verder geen zwarte panelen in de auto zitten. (Als de deurpanelen en dash wel zwart waren geweest was ik wel voor zwart gegaan. Ik vind zwarte panelen met beige bekleding wél een geniale combinatie! ;) )
Dus kwam ik uit op bruin, dit heb ik eerder gezien, en combineert heel mooi met beige.

Ik moet wel heeel eerlijk toegeven dat het wat mij betreft wel IETS donkerder had mogen zijn. Het is moeilijk een kleur uit te kiezen aan het eind van de dag, hier had ik eerder aan moeten denken. De kleur leek dus ook donkerder toen ik hem uitkoos.
Ik vindt het resultaat bij lichte schemer dan ook het mooist, qua kleur dan! ;D LoL

Maar overall ben ik er echt super blij mee. Ik kan ook heel erg goed begrijpen dat het niet ieders keuze zou zijn geweest hoor! ;)

razorx

Wow, indrukwekkend!

Nu pas zie je de volle omvang van je klus.
Wat een engelengeduld.

Petje af.

Sven850

Zat net ff terug te bladeren maar heb je nou een sticker hiervan op je achterruit? :)

http://www.pedobear.org/
XC40 T4 Recharge

Teddy81

Citaat van: razorx op 31-12-2010 15:22:46
Wow, indrukwekkend!

Nu pas zie je de volle omvang van je klus.
Wat een engelengeduld.

Petje af.

Ja, om het even in perspectief te zetten, ik denk dat het me tussen de 80 en 100 uur gekost heeft.

Citaat van: Sven850 op 31-12-2010 15:23:40
Zat net ff terug te bladeren maar heb je nou een sticker hiervan op je achterruit? :)

http://www.pedobear.org/

Dat klopt.  ;D

Jack v

Schitterend Ted, echt petje af. Jij bent je beroep misgelopen. Voor wat betreft de kleur niets mis mee, had niet donkerder gemoeten zo komt het beige veel mooier uit. :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

JeroenV

Teddy81

Dank je Jack, en Jeroen! ;)

Jij ook een goede jaarwisseling! Het vuurwerk richting zuid vanavond is van mij! ;D Haha

JeroenV

Ik zal aan je denken hoor als ik het zie.

850Rule staat met melkbussen in het v Veldhuizen bos te knallen!!

Teddy81

Ik heb overigens nog meer stickers!

Speciaal voor alle mensen die altijd lopen te zeiken over immitatie pegasus wielen. Ik hou van jullie! ;D

Teddy81

Citaat van: JeroenV op 31-12-2010 15:51:04
Ik zal aan je denken hoor als ik het zie.

850Rule staat met melkbussen in het v Veldhuizen bos te knallen!!

Oh ja? Ik hou niet zo van carbit. Die klap op je borstkas is mij te groot! LoL
Wel een mooie doffe dreun altijd! ;D

Teddy81

UserID6342

Super netjes Teddy, kijkt helemaal top zo. Chapeau !! :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: En ik bedoel dan het alcantara ipv de stickers ;D

Sven850

Citaat van: Teddy81 op 31-12-2010 15:51:55
Ik heb overigens nog meer stickers!

Speciaal voor alle mensen die altijd lopen te zeiken over immitatie pegasus wielen. Ik hou van jullie! ;D

http://lh3.ggpht.com/_TLKKx7-ZT8Q/TR3gZhk3o3I/AAAAAAAAA7s/UrkTXvHTqkg/Stickers01.JPG

http://lh6.ggpht.com/_TLKKx7-ZT8Q/TR3gZuYWlGI/AAAAAAAAA7s/RiyNvF5XVJM/Stickers03.JPG

Ik hou ook wel van stickers stiekem ;D

het is bij mij alleen tot nu toe bij een spitfire gezichtje op de R-bumper gebleven :)
XC40 T4 Recharge