Bodemloze Put is niet meer!

Gestart door Teddy81, 25-11-2010 15:02:19

Vorige topic - Volgende topic

peteRRR

Citaat van: maruska op 01-01-2011 13:01:26
@ Peterrrrrrr : ik moet zeggen dat het er netjes uitziet, maar 4 kleuren voor in de deur.. Net iets teveel naar mijn smaak..

Het is natuurlijk respectabel,maar ik zou ook die zilver/grijs kleur weg laten,gewoon matzwart houden.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

elianmars

Heel mooi, Ted!  :eusa_clap:

Ik zie wel een paar kreukeltjes (net voor de zonneklep aan de bestuurderskant en achterin bovenin), maar ik doe het je niet na. Respect, hoor!!

The Saint

No shirt no shoes, no pinball

Teddy81

Jelmar

850R

Teddy81

tom480

Vind die stickers altijd wel wat hebben. heb er vanmorgen ook nog wat besteld 8)
- R1200GS -

Jelmar

Ik zocht nog wat voor bij m'n 'Hello Titties'  sticker  ;D

Wel heel dik dat alcantara zo !!!  :eusa_clap: :eusa_dance:
850R

Teddy81

Citaat van: Jelmar op 02-01-2011 17:36:26
Ik zocht nog wat voor bij m'n 'Hello Titties'  sticker  ;D

Wel heel dik dat alcantara zo !!!  :eusa_clap: :eusa_dance:

Haha, dank je! ;D

Hier nog even een mooi fotootje. Avondlicht.

big ben

Ik heb het al eerder gezegt.............. supermooie combinatie !!  :eusa_clap:
vooral bij "moonlight"

Vind je het niet mooier wanneer je de kabel van de ipod?  zover mogelijk achter het dashboard verwerkt  :) tot aan de houder?

Grt Ben :angel:

Teddy81

Nou... het is de kabel van mijn iPhone. En ik wil stiekem nog wel eens een sms terug sturen als ik in de auto zit. Dus dit is handiger. Mooier zou inderdaad zijn als de kabel zo ver mogelijk weg gewerkt is, maar dat is gewoon niet zo praktisch. ;)

Teddy81

De geheugenstanden van mijn electrische stoelbediening werkten niet. Eigenlijk al zo lang als ik de auto heb al niet. Maar ik dacht... laat ik eens kijken of ik het kan verhelpen.

Eerst even de unit eruit.

Printplaat eruit en doormeten.

Ik meet op alle aansluitingen van de electrische stoel oneindig. Wat zoveel betekent als, het knopje is niet ingedrukt. Als ik dan de knop indruk meet ik 3,1 Ohm. Lijkt me een nette waarde. Deze waarde is op alle knoppen hetzelfde. Dus zal wel goed zijn.

De printplaat zit hier en daar wat aanslag op. Zou dat een reden kunnen zijn? Ik zou het anders ook niet weten. Ja tenzij de regelunit die onder de stoel zit kapot is. Dat zou nog een mogelijkheid kunnen zijn.

Iemand een idee?  ???

mehn

Wat is precies het probleem; het programmeren van de instelling of het verzetten van de stoel naar een ingestelde stand?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

)()()sT

Dat je niet 3 vaste standen kan instellen in het geheugen denk ik zo.

Teddy81

Citaat van: mehn op 04-01-2011 12:47:05
Wat is precies het probleem; het programmeren van de instelling of het verzetten van de stoel naar een ingestelde stand?

Het programmeren, en daarmee ook meteen het verzetten, want ik kan er geen instelling inzetten.