Bodemloze Put is niet meer!

Gestart door Teddy81, 25-11-2010 15:02:19

Vorige topic - Volgende topic

peteRRR

Hier verder op staat er ook 1 en die neus is,is,......is als geen ander ;D

Aparte kleur Ted,veel plezier waneer je em mee krijgt van je Pa. :D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Teddy81

Zal niet heel lang duren denk ik.
Hij is niet zo moeilijk gelukkig, als ie m zelf niet nodig heeft kan ik m gebruiken als ik dat wil. Maar mn eigen auto is ook heel fijn. ;D

arjen850

das een deftige kar :eusa_clap: MIsschien eroverheen gelezen, maar een diesel? D3 D5?

Sem

Hele mooie auto!  :eusa_clap: (op de neus na dan....);)  Gaat ie vast veel plezier mee hebben!  :eusa_dance:

Teddy81

D3 inderdaad! Klinkt toch wel weer lekker zo'n 5 cilinder! Klinkt beter iigeval dan de 4 cilinder van BMW! ;D

Jij bedankt voor de "tip" Sem! LoL

Ewout Schalkwijk

Schaap Dronten zo te zien? Doe Joost, Vincent en Nico de groeten van me :-)

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Teddy81

O ja das goed! Joost is daar niet heel vaak, maar Nico en Vincent krijgen de groeten als ik ze spreek! ;)

UserID6342

Zijn hele mooie auto's de V60 en rijd echt perfect (althans vond ik). Heb er nu met een aantal gereden (Sen V) met zowel benzine als dieselblokken erin en persoonlijk vond ik de D3 een echt fijne motor, klonk en reed vele malen beter als een benzine-turbo van deze modellen.  Zelfs Jeffrey vond 'm fijn rijden ;D ;D

Ewout Schalkwijk

Maar...die snuit.??? Misschien ga ik die ooit mooi vinden, maar ik na vier jaar vind ik de V70 ook nog steeds niet mooi. Dat wordt lastig in de verre toekomst. Gelukkig komt het laatste model van de (N)? pas in 2018 binnen m'n bereik met die Noorse prijzen, dus ik kan nog ff vooruit. :eusa_whistle:

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Teddy81

Ja die motor is echt fijn, maar de automaat is nogsteeds niet super. Bokt soms nog, dat heeft BMW toch beter voor elkaar, die voel je nooit schokken. De V50 die we hiervoor hadden wel, die voelde je af en toe echt klappen met schakelen.
Wat dat betreft loopt Volvo toch echt nog ver achter op de concurrentie.

Jack v

Nette auto Ted, heb er vorige week bij de dealer ook even een paar bekeken. Daar stond ook precies zo een in die kleur en een zwarte. Het blijft wennen aan het model maar vanbinnen zijn ze wel mooi, ook omdat het nieuw is natuurlijk :P

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Justin-850

Hopelijk in de toekomst hetzelfde voor mijn pa :P Die rijd nu ook een 3-serie touring, hele fijne auto hoor maar 't is toch geen VOLVO :D

Al moet ie wel de D5 nemen om de prestaties van de beamer te kunnen evenaren :-\

Gr. Justin

Teddy81

Ja we gaan er qua vermogen idd ook wat op achteruit. 3 had 177pk, deze 163 geloof ik. En 40Nm verschil. Maar goed, merk je dat??

Taranis

Ja, dat merk je. Zo'n 3 is erg fel voor het vermogen wat opgegeven wordt. Althans, dat is mijn mening :)

Teddy81

Citaat van: Taranis op 07-03-2011 11:53:39
Ja, dat merk je. Zo'n 3 is erg fel voor het vermogen wat opgegeven wordt. Althans, dat is mijn mening :)

Ja daar heb je wel gelijk in. Eeuh ik heb het al een keertje afgelegd tegen die 3. Bocht uit accelereren was ik nergens. Kon er wel bij blijven, maar er langs was NOT done. Die 3 is inderdaad wel gruwelijk snel als ik er nog zo eens over nadenk.