Bodemloze Put is niet meer!

Gestart door Teddy81, 25-11-2010 15:02:19

Vorige topic - Volgende topic

peteRRR

Dan wordt het bij Ted elke vrijdag middag NASTROVJA  ;D

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/02_februari/24/binnenland/spyker-wil-sportwagentak-verkopen.xml

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Teddy81

Haha, ja ben benieuwd. Maar de vrijdagmiddagborrel is hier bij ons al LANG geleden afgeschaft! :(

Sem

Citaat van: Teddy81 op 24-02-2011 15:11:49
Huh? Nou bij mij knippert het dus wel sneller, en het enige lampje dat niet werkt is die op het spatbord. Trek m er maar eens af, ik weet zeker dat het knipperen bij jou dan ook sneller gaat! ;D
Uh.. dat hoeft niet, want ze zitten er niet meer in. (En ze knipperen gewoon nogmaal....)

Teddy81

Ok, nou ja, hoe dan ook, het werkt weer!  ;D

Tenminste zo lijkt het. Ik hou het nog even in de gaten maar het zal wel goed zijn nu.

Sem

Citaat van: Teddy81 op 24-02-2011 17:52:58

Tenminste zo lijkt het. Ik hou het nog even in de gaten maar het zal wel goed zijn nu.
Toppie!! Self repair?

peteRRR

Citaat van: Sem op 24-02-2011 18:39:07

Toppie!! Self repair?

Ik denk dat ie de chef werkplaats er voor heeft gevraagd. :P

Ik doe een gokje dat het self repair is. ;D

Groet.

Sem

Citaat van: peteRRR op 24-02-2011 19:09:18
Ok, nou ja, hoe dan ook, het werkt weer!  ;D

Toppie!! Self repair?

Groet.
Ik bedoel dus dat sommige dingen zich "vanzelf" repareren...  :)  Ik vroeg me dus af of hij er werkelijk wat aan gedaan heeft of dat het probleem vanzelf is opgelost. (toen ik de Audi kocht deden ook sommige dingen het niet door het lange stilsstaan.. nu ik er een tijdje mee gereden heb werk alles!)

peteRRR

Citaat van: Sem op 24-02-2011 19:18:51
Citaat van: peteRRR op 24-02-2011 19:09:18
Ok, nou ja, hoe dan ook, het werkt weer!  ;D

Toppie!! Self repair?

Groet.
Ik bedoel dus dat sommige dingen zich "vanzelf" repareren...  :)  Ik vroeg me dus af of hij er werkelijk wat aan gedaan heeft of dat het probleem vanzelf is opgelost. (toen ik de Audi kocht deden ook sommige dingen het niet door het lange stilsstaan.. nu ik er een tijdje mee gereden heb werk alles!)

Aha,dat kon ik er niet uit halen,hoe hard ik ook m,n best deedt ;D

Groet ;)

cas

Citaat van: Sven850 op 24-02-2011 15:53:14
Citaat van: Teddy81 op 24-02-2011 15:11:49
Huh? Nou bij mij knippert het dus wel sneller, en het enige lampje dat niet werkt is die op het spatbord. Trek m er maar eens af, ik weet zeker dat het knipperen bij jou dan ook sneller gaat! ;D

Bij mij was er ook 1 van de lampjes kapot en mijn knipperlichten gingen ook niet sneller :eusa_think:

die van mij ging tekeer! met knipperlicht in unit stuk bij koplamp...  :eusa_think:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Teddy81

Citaat van: Teddy81 op 24-02-2011 14:09:23
Haha, er is een foefje voor hoor! Naar voren drukken en dan de achterkant eerst eruit trekken. Zo is ie eruit geweest zonder dat er dingen afgebroken zijn.
Even de contacten (die best wel gecorrodeerd waren) zo goed als het ging schoongemaakt en opgeschuurd. Wat W(ondermi)D(del)40 erin en ze kunnen er weer jaren tegenaan hoop ik.
Vanmiddag maar eens even uittesten. ;D

Edit: Peter was me voor zie ik al! ;)

Wel alles lezen Sem! Dit heb ik dus gedaan, maar was nog niet getest! Nu blijkt het te werken! ;) ;D Hahaha

Self-repair dus, als in, ik heb het zelf gerepareerd! LoL

Sem

Citaat van: Teddy81 op 24-02-2011 20:55:04
Citaat van: Teddy81 op 24-02-2011 14:09:23
Haha, er is een foefje voor hoor! Naar voren drukken en dan de achterkant eerst eruit trekken. Zo is ie eruit geweest zonder dat er dingen afgebroken zijn.
Even de contacten (die best wel gecorrodeerd waren) zo goed als het ging schoongemaakt en opgeschuurd. Wat W(ondermi)D(del)40 erin en ze kunnen er weer jaren tegenaan hoop ik.
Vanmiddag maar eens even uittesten. ;D

Edit: Peter was me voor zie ik al! ;)

Wel alles lezen Sem! Dit heb ik dus gedaan, maar was nog niet getest! Nu blijkt het te werken! ;) ;D Hahaha

Self-repair dus, als in, ik heb het zelf gerepareerd! LoL
;D Ah.. ik had wel begrepen dat je wat had geprutst, maar wist niet dat het daardoor was opgelost...  :-[ Sjorry...

Teddy81

michiel

Dat klinkt alsof 1 van de originelere eigenschappen van (bijvoorbeeld) een Alfa 156 zijn geexporteerd naar andere landen: S.H.I.T. (Self Healing Italian Technology).
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

arjen850

Teddy81